1x Janssen + booster Moderna. Toegang Oostenrijk?

• Ronald Ophuis
    Advanced
    Ronald Ophuis op 6 Januar 2022 · 08:07
    Mij is het onduidelijk of 1x Janssen + booster Moderna toegang biedt tot de sneeuw in Oostenrijk. Heeft iemand van jullie daar al ervaring mee. Ik lees overal dat als je gevaccineerd bent met Janssen, je tweede prik(de booster) ook Janssen moet zijn. Wie heeft er uitsluitsel voor mij? Alvast mijn dank. Ronald
    SnArty!
  • vasco
    Advanced
    vasco op 6 Januar 2022 · 08:38
    Wat zegt dit formulier hierover? https://entry.ptc.gv.at/en.html
  • Vinceg
    Tourist
    Vinceg op 6 Januar 2022 · 09:40
    Kijk even op Wintersport.nl, daar komen alle scenario's wel voorbij. Volgens mij wordt dat nu als booster gezien, je kan ook altijd checken bij AGES (Oostenrijkse GGD, contactformulier).
  • twintipmafia
    Beginner
    twintipmafia op 8 Januar 2022 · 09:09
    Ik had ook Janssen gehad in juni, booster (Pfizer) gehad op 21 december. Juist terug uit Oostenrijk waar mijn booster qr constant rood aangaf (in België niet) maar werkte mijn Janssen qr wel nog, begrijpen wie kan 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
  • Ronald Ophuis
    Advanced
    Ronald Ophuis op 8 Januar 2022 · 16:45
    @twintipmafia, je QR kleurde rood. Wat betekent dat. En wanneer gebeurt dat?Je kwam wel door alle controles heen? Grens, skilift, café/restaurant?
    *Nachricht bearbeitet durch Ronald Ophuis op 8 Jan 2022 17:03 (1% bewerkt)
    SnArty!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 8 Januar 2022 · 17:41
    Voor mensen die uit Belgie komen kunnen andere inreisregels gelden dan voor mensen uit Nederland. Check vooral even wat voor jou van toepassing is.

Met de Oosterijkse GreenCheck app kun je vervolgens je QR code checken of deze in je situatie voldoet: 3G, 2G, inreizen met booster etc.

Volgens mij zit je met je booster wel ok maar een check met die app geeft je zekerheid. Als je vanuit Nederland komt heb je sowieso de uitslag van een recente (<48u) PCR test nodig.

*Nachricht bearbeitet durch Ee1co op 8 Jan 2022 17:42 (7% bewerkt)
  • twintipmafia
    Beginner
    twintipmafia op 8 Januar 2022 · 17:51
    Ronald, aan de grens geen controle gezien, aan de loketten skipas wel maar gewoon laten zien en werden niet gescand, enkel bij restaurant of café werd er gescand en was mijn booster qr code ongeldig. Liet dan mijn Janssen qr code zien, die normaal vanaf 3 januari niet meer zou gelden in Oostenrijk en die gaf groen aan en dus mocht ik toch binnen. Niemand weet waarom mijn booster qr daar ongeldig is ??
  • twintipmafia
    Beginner
    twintipmafia op 8 Januar 2022 · 17:51
    Ronald, aan de grens geen controle gezien, aan de loketten skipas wel maar gewoon laten zien en werden niet gescand, enkel bij restaurant of café werd er gescand en was mijn booster qr code ongeldig. Liet dan mijn Janssen qr code zien, die normaal vanaf 3 januari niet meer zou gelden in Oostenrijk en die gaf groen aan en dus mocht ik toch binnen. Niemand weet waarom mijn booster qr daar ongeldig is ??

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro