Powshot van het jaar aan de muur?

• Bart1
    Tourist
    Bart1 op 21 November 2011 · 10:19
    Vanwege de vele verzoeken die we kregen op het Freeride Film Festival om de platen van de fotografen van de wePowder awards ook daadwerkelijk aan te kunnen schaffen en aan de muur te kunnen hangen hebben we even contact gehad met PP de Meijer, die een en ander heeft uitgezocht.

Zijn foto kan aangeschaft worden op A0 formaat (119x84cm) op 190 grams fotopapier. Standaard is dat glossy, maar eventueel kan dat mat geleverd worden. Prijs inclusief shipping ligt op 99,95. PP is nog even aan het uitzoeken of het ook op A1 kan en wat de kosten dan zijn. Daarover later meer.

We zijn nog even contact aan het leggen met de andere fotografen of ze ook mee willen doen en op welke manier. Als je een foto zou willen bestellen, laat het dan in dit topic weten. Het is de bedoeling dat we eind november een bestelling plaatsen, zodat iedereen die voor Sinterklaas in zijn schoen heeft 😃

Update:
    - Rogier van Rijn's foto is ook beschikbaar
    - Michiel Rotgans' foto is ook beschikbaar
    You ski? wePowder!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 November 2011 · 10:31
    Ik wil er wel 1 bestellen van PP..
    May the powder be with you.
  • bartus
    Beginner
    bartus op 21 November 2011 · 10:31
    Gaan deze foto's ook ergens te zien zijn voor mensen die niet op de film avond waren?
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 21 November 2011 · 10:39 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 November 2011 · 12:41
    Misschien niet nodig, maar ik kan hier op mijn werk groter dan A0 printen.  Mat 230gram heb ik altijd op rol liggen, maar gloss en satijn kan ik ook gewoon printen.

In principe zou dan alleen het materiaal betaald moeten worden, dus dat zou het waarschijnlijk een stuk goedkoper maken voor iedereen. Er moet natuurlijk wel een vergoeding voor de fotograaf zijn neem ik aan.... maar ik hoef er verder niets aan te verdienen.

splitfest.nl
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 21 November 2011 · 21:05
    Ik wil PP wel! En met plezier!
    nu nog een kader vinden...

Mat of glossy, moet ik even voor denken.
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 21 November 2011 · 21:21
    Sprak zojuist ieism en die kan het allemaal wat goedkoper doen, ook een beetje afhankelijk van de oplage en de tijd dat het gaat kosten.

Prijs nu 75E, onder voorbehoud (wil wel even een proefprintje zien voor ik ze definitief laat drukken), op A0 (118,9 x 84,1 cm), en in het mat op 240gr papier. Glanzend is ook een optie, maar daarvoor moet de rol verwisseld worden en dat kost allemaal weer wat meer moeite, maar misschien dat we dat bij een aantal prints ook kunnen overwegen.

Verder was het idee van ieism om ze ook wat kleiner aan te bieden, voor de mensen met wat minder ruimte, hoewel ik persoonlijk naar een groter huis zou gaan zoeken 😃. Vandaar A1 (84,1 x 59,4 cm) 55E, A2 (59,4 x 42,0 cm) 40E.

Overigens gaat de prijs wat omlaag bij een grotere oplage, de exacte prijs moeten we alleen nog even overeenkomen, maar dat komt wel goed.

Voor vragen ppdemeijer at gmail punt com.

@Jan @Morris Vet! Gaan we ons best voor doen.

- PP
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 21 November 2011 · 21:57
    Ik wil ook graag de foto van PP hebben voor in de woonkamer. Ik ga voor een A1 formaat (A0 past niet in de lijst waar de foto in moet, zonde om er een stuk van af te snijden 😋. Bij een A1 past er juist een mooi passe-partout omheen).

Waar is de foto genomen, en op welke bergen kijk je? ("raad waar je staat"  😉). Dat heb ik niet goed gehoord afgelopen vrijdag. De boarder wel, dat is Bas Rotgans toch?

Let the riding do the talking and you've said enough
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 21 November 2011 · 22:02

Prijs nu 75E, onder voorbehoud (wil

Vandaar A1 (84,1 x 59,4 cm) 55E, A2 (59,4 x 42,0 cm) 40E.

Kijk, dat maakt t weer aantrekkelijker. Nu even met vrouwlief in conclaaf of t de woonkamer haalt ;p
    http://verticaldissidents.net
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 22 November 2011 · 08:26

Waar is de foto genomen, en op welke bergen kijk je? ("raad waar je staat"  😉). Dat heb ik niet goed gehoord afgelopen vrijdag. De boarder wel, dat is Bas Rotgans toch?

Genomen in Puy St. Vincent uitkijkend op de Crete de Dormillouse, snowboarder is Dio Hornman. 😃
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 22 November 2011 · 10:07

[quote author=pulverdude link=topic=3134.msg44077#msg44077 date=1321909046]

Genomen in Puy St. Vincent uitkijkend op de Crete de Dormillouse, snowboarder is Dio Hornman. 😃
    [/quote]

Oeps, sorry Dio Hornman  :-[
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 22 November 2011 · 14:49

Daar komt hij wel overheen. 😃
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 22 November 2011 · 15:58

[/quote]

Dio wel, maar Bas Rotgans niet...
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 22 November 2011 · 15:58

[quote author=yourfriendpedro link=topic=3134.msg44121#msg44121 date=1321969764]

[/quote]

Dio wel, maar Bas Rotgans niet...
    [/quote]

LOL  😉
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 23 November 2011 · 13:42
    update, foto's van michiel en rogier zijn ook beschikbaar tegen zelfde voorwaarden.
    You ski? wePowder!
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 23 November 2011 · 21:37
    Ik wil die van Rogier wel trouwens. 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 28 November 2011 · 07:56
    PP, kan je je adres even doormailen dan kan ik je de proefprints sturen. PM berichten doen het niet meer en ik ben je telefoonnummer een soort van kwijt.

info apenstaartje ivareisma punt nl

splitfest.nl
  • rene2
    Beginner
    rene2 op 29 November 2011 · 10:08
    Goedemorgen heren, ik wil graag op de lijst voor de foto van PPmeijer  op A1 formaat, ik hoor
    wel wat  de volgende stap is .
    Gr. René
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 1 Dezember 2011 · 11:44
    Kunnen de foto's nog mee in de zak van Sinterklaas?  ??? Vol verwachting klopt ons hart  ;D
  • ieism
    Tourist
    ieism op 1 Dezember 2011 · 11:55
    Ja waarschijnlijk wel, mail me even op info apenstaartje ivareisma punt nl dan gaan we het proberen te regelen.

ivar
    splitfest.nl
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 3 Dezember 2011 · 15:19
    Net de proefdrukjes ontvangen van Ivar. Ze zien er goed uit!
    Onze voorkeur gaat toch uit naar de glossy afdruk. Ik zal Ivar straks nog even bellen of het mogelijk is om de foto begin volgende week te drukken en te versturen.

Even kleine inventarisatie.

A0
    - Nicky
    - Morris?

A1
    - Erwin (Pulverdude)
    - Rene (rene)
    - MK
    - Geert

JanG131, welke maat zou jij willen?
    Teleaddict, al met vrouwlief overeen gekomen? 😃

Mochten jullie de maten nog willen veranderen, graag snel een reactie, dan kunnen we zo snel mogelijk drukken en versturen.

Groetjes!

- PP

ppdemeijer at gmail punt com
  • ieism
    Tourist
    ieism op 3 Dezember 2011 · 15:41
    De glossy is niet heel glanzend zoals de modeblaadjes van je vriendin, maar mooi silvergloss. Is inderdaad in dit geval mooier dan mat omdat er vrij veel donkere partijen in de foto zitten.

In principe wil ik woensdag avond gaan printen.

splitfest.nl
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 3 Dezember 2011 · 21:01
    Wij waren al aan het zoeken naar een mooie berg/ski plaat voor in huis/woonkamer, die van PP is prachtig maar nog ff goed ingebeeld in onze kamer. Gaat m niet worden, zoeken toch net iets anders. wij gaan nog eens ff rondkijken en misschien contact ik je later nog met wat je nog meer hebt.
  • yourfriendpedro
    Tourist
    yourfriendpedro op 4 Dezember 2011 · 16:30
    Geen probleem Teleaddict!

Als Ivar woensdagavond drukt, gaan de foto's donderdag op de post richting Rotterdam en heb ik ze vrijdag.
    Afhankelijk van de co-schappen en het vertrek van de bus richting Hintertux, probeer ik ze dan te versturen. Anders wordt het maandag.

- PP
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 4 Dezember 2011 · 17:12
    Yep, voor mij graag een A0. Als Ivar in Amsterdam print, kan ik em eventueel ook daar ophalen ipv Ams-Rotterdam-Ams per postduif.
  • JanG131
    Beginner
    JanG131 op 4 Dezember 2011 · 17:45

Net de proefdrukjes ontvangen van Ivar. Ze zien er goed uit!
    Onze voorkeur gaat toch uit naar de glossy afdruk. Ik zal Ivar straks nog even bellen of het mogelijk is om de foto begin volgende week te drukken en te versturen.

Even kleine inventarisatie.

A0
    - Nicky
    - Morris?

A1
    - Erwin (Pulverdude)
    - Rene (rene)
    - MK
    - Geert

JanG131, welke maat zou jij willen?
    Teleaddict, al met vrouwlief overeen gekomen? 😃

Mochten jullie de maten nog willen veranderen, graag snel een reactie, dan kunnen we zo snel mogelijk drukken en versturen.

Groetjes!

- PP

ppdemeijer at gmail punt com

laten we even gek doen, A0 😃
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 Dezember 2011 · 10:53

Yep, voor mij graag een A0. Als Ivar in Amsterdam print, kan ik em eventueel ook daar ophalen ipv Ams-Rotterdam-Ams per postduif.

Je hebt een DM....
    splitfest.nl
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 7 Dezember 2011 · 20:36
    Werkt dat al weer, een DM? Ik zie iig niets in beeld verschijnen dat lijkt op een berichtje. Maar ben benieuwd naar de printversie 😃.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 7 Dezember 2011 · 20:52

Werkt dat al weer, een DM? Ik zie iig niets in beeld verschijnen dat lijkt op een berichtje. Maar ben benieuwd naar de printversie 😃.

DM's verstuur je via de quick links linksboven.
    Om in je oude PM's te komen vind je een link http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,3152.0.html...
    May the powder be with you.
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 8 Dezember 2011 · 14:21
    Thnx Morris. Ik zie nu dat de DM's gekoppeld zijn aan de DM's van powfinder. @Ivar: ik heb je een DM gestuurd (die van jou zag ik er niet bij staan)!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro