Importeren van rum

• prefix
    Tourist
    prefix op 29 Oktober 2012 · 21:52
    True story!
    ben nu meer aan het verdiepen met verkoop promotie etc en shippen inkope verkope eigenlijk met een heeel plan gelukkig zit me pa en me neef ook mee in het plan pa heeft 50 jaar chocolade bedrijf gehad dus komt mooi uit😃
    The joy i get from skiing, thats worth dying for
  • prefix
    Tourist
    prefix op 29 Oktober 2012 · 21:58
    Sorry btw dat dit niet over wintersport gaat! :-[ 8)
  • Echo
    Advanced
    Echo op 29 Oktober 2012 · 22:22

Sorry btw dat dit niet over wintersport gaat! :-[ 8)

Hoezo niet over wintersport? Wat zit er dan in die vaatjes?
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • prefix
    Tourist
    prefix op 29 Oktober 2012 · 22:26
    haha +1!!! 8)
  • dirksy
    Advanced
    dirksy op 29 Oktober 2012 · 22:39
    Hmm... is het zorgelijk of slechts opmerkelijk dat deze thread zo hard loopt  ???

Misschien moet er naast de 5 hoofdcategorien Safety, Chatter, Techtalk, Reviews en Sales wel een zesde komen; "Rum/Whisky/Sigaren en BBQ"  ;D
    THANK GOD SUMMER IS OVER!!!If it's too steep, you're too old!
  • Allart
    Beginner
    Allart op 30 Oktober 2012 · 16:03

[quote author=Allart link=topic=4617.msg60589#msg60589 date=1351538797]
    [quote author=Emmer link=topic=4617.msg60587#msg60587 date=1351538658]
    Ach, wat heet missen? 😀

Ik kan van een goede rum meer genieten dan van een goede whisky. Over smaak valt te twisten, maar het blijft natuurlijk puur persoonlijk ;D

Maar misschien kan ik beter  :-X mijn mond houden. Want het is toch net als met poeder: met je vrienden moet je er van genieten en verder 'hush, hush' anders wordt het nog schaarser  😉

Zoveel verschillen die 2 niet van elkaar hoor 😉
    [/quote]
    [size=18pt]eg wel [/size]😋
    [/quote]
    LOL! Niet helemaal, maar het bereidingsproces lijkt toch verdomd veel op elkaar, de basis ingredienten zijn net iets anders.
    Ik kan het allebei wel waarderen in ieder geval 😀
    En whisky gerijpt op rumvaten is helemaal prima!

Hmm... is het zorgelijk of slechts opmerkelijk dat deze thread zo hard loopt  ???

Misschien moet er naast de 5 hoofdcategorien Safety, Chatter, Techtalk, Reviews en Sales wel een zesde komen; "Rum/Whisky/Sigaren en BBQ"  ;D

Sta ik volledig achter! 😋
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • skiester
    Advanced
    skiester op 30 Oktober 2012 · 16:10

Zorgelijk: de best lopende draden gaan over auto's (poedermobielen) en over drank.  Dat geeft te denken! 8)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 30 Oktober 2012 · 16:24
    Oh jee, een kwestie van tijd dan voordat er ook één is over [size=4pt]lekkere wijven[/size]
    :😃😮
    WeRookie
  • crashtestdummy
    Tourist
    crashtestdummy op 30 Oktober 2012 · 16:26

True story!
    ben nu meer aan het verdiepen met verkoop promotie etc en shippen inkope verkope eigenlijk met een heeel plan gelukkig zit me pa en me neef ook mee in het plan pa heeft 50 jaar chocolade bedrijf gehad dus komt mooi uit😃

Ga je eigenlijk aan particulieren verkopen (via webshop fzo?) of eerder aan groothandels? 5000 flessen is niet niks 😋
    +1 voor wepowder rum, ik kom wel eens proeven ;D
  • prefix
    Tourist
    prefix op 30 Oktober 2012 · 18:13
    Wil proberen aan kroegen/bars/restaurant's te verkopen en ook aan familie/kennisen/vrienden/vrienden van vrienden/kennisen van kennisen etc😃
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 31 Oktober 2012 · 09:14

[quote author=Emmer link=topic=4617.msg60587#msg60587 date=1351538658]
    Ach, wat heet missen? 😀

Ik kan van een goede rum meer genieten dan van een goede whisky. Over smaak valt te twisten, maar het blijft natuurlijk puur persoonlijk ;D

Maar misschien kan ik beter  :-X mijn mond houden. Want het is toch net als met poeder: met je vrienden moet je er van genieten en verder 'hush, hush' anders wordt het nog schaarser  😉

Zoveel verschillen die 2 niet van elkaar hoor 😉
    [/quote]

Dat is een ERG grote claim. Ik ben absoluut geen whiskey fan, maar rum drink ik als water. Dat leer je wel als je vier maanden in Cuba woont 😀
  • sanderd
    Tourist
    sanderd op 5 November 2012 · 22:01
    Handig voor in de sneeuw :
  • mhilberts
    Beginner
    mhilberts op 5 November 2012 · 23:18
    Ik hoop dat je "Ron del Barrilito" gaat importeren! Prima spul en in NL nog niet te krijgen.....
  • jeffreyski
    Tourist
    jeffreyski op 6 November 2012 · 16:49
    Ik denk dat die östereichische inländer rum het hier wel goed zou doen  8)
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 6 November 2012 · 20:54
    Kunnen we tijdens het Freeride Film Festival niet met z'n allen enorm veel rum "testen"  😉

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro