Feedback nieuwe site

• MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 19 November 2012 · 22:08
    Site is mega uber vet!!!!!!!lol!!!!!

PS: Bij een nieuw topic in de categorie 'gear' kan ik geen onderwerp toevoegen.
    One step at a time.
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 19 November 2012 · 22:28
    Ik mis inderdaad ook wel de pagina waarop je je eigen analyse kan toetsen aan deze van morris! De kaarten dus...
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 19 November 2012 · 22:38
    Site ziet er goed uit!
    mis nog in de menu balk optie video's? Zoiets als earlyups maar dan op deze site.
  • Lucas
    Beginner
    Lucas op 19 November 2012 · 23:10
    Hey, ik ben nieuw hier en mis een stel-jezelf-voor topic oid. Vind ik altijd wel relaxed om wat mensen te leren kennen. Of zie ik die over het hoofd? 😋
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 19 November 2012 · 23:25
    @Lucas We houden het graag persoonlijk 😉. Dus ik zou zeggen: maak een topic aan waarin je jezelf voorstelt. Welkom!

@Luuk999 Er komen straks blogberichten die speciaal voor video zijn ingericht.

@Davos-Klosters Mickey: Gaan we naar kijken!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 19 November 2012 · 23:38
    Beetje aan het rondklikken in de forecast, ziet er echt heel vet uit mannen!
    Waar het wit is, is een weg.
  • Lucas
    Beginner
    Lucas op 19 November 2012 · 23:44
    @arjen, thanks! gedaan 😀
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 20 November 2012 · 00:13
    Als rasechte SPAMmert op wintersporters.nl is de stap niet zo groot.

Ik kwam nogweg een dingetje tegen. Als je via forecast naar westalpen gaat is er een pagina 2 met gebieden. Als ik dat aanklik krijg ik een wit wcherm. Met de terugknop kom ik er dan wel weer. Getest met iPad 2 ios6
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • SvenS
    Beginner
    SvenS op 20 November 2012 · 08:28
    @SvenS Er staat een zoekbox bovenaan (naast het wePowder logo) waar je direct een gebied kan intypen. Is dat wat je bedoelt? arjen op 19 nov. 2012 17:18

Helemaal gemist! Dat is inderdaad wat ik bedoel 😃
  • poling
    Beginner
    poling op 20 November 2012 · 09:03
    ik ga via forum naar safety en kom bij moss powder stick uit. en dan zie ik als tak staan forum reisverslagen moss powderstick...

??
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 20 November 2012 · 09:10
    Of het is mijn eigen onkunde maar het lijkt alsof het uploaden van 1 (één) foto niet werkt via tinypic.com

Bovendien zijn alle pron-vrouwen-flirt advertenties het niet heel lekker op kantoor.. de reden dat ik nu ook maar even niet verder ga met het uploaden.
  • BigLepowski
    Advanced
    BigLepowski op 20 November 2012 · 09:33
    Of het is mijn eigen onkunde maar het lijkt alsof het uploaden van 1 (één) foto niet werkt via tinypic.com Bovendien zijn alle pron-vrouwen-flirt advertenties het niet heel lekker op kantoor.. de reden dat ik nu ook maar even niet verder ga met het uploaden. Big Lepowski op 20 nov. 2012 09:10

Problem solved!
  • PK
    Beginner
    PK op 20 November 2012 · 09:44
    Om te beginnen😀e nieuwe site ziet er mooi uit
    Forecast is een dikke like.
    Frontpage/blog; minder strak maar werkt wel fijner.
    Site is op mobiel zeer goed leesbaar.

Wat mij opvalt;

@Op een mobiel (Iphone) is de inlog button niet zichtbaar (ook niet 'liggend')

@Op het forum is niet heel goed/nauwelijks te zien op welke pagina van het topic je bent; slechts een hele hele kleine schaduw nuance in het nummervakje van de actuele pagina.

Grtzzzz, Pieter
    Let it snow, let it snow, let it snow
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 20 November 2012 · 10:14
    Een knopje naar de laatste pagina van een topic zou wel superrelaxed zijn.
    Ik zie zo'n knop wel bij de buren, dus het moet mogelijk zijn zou je zeggen....

Hoewel het een begrijpelijke zet is, vindt ik het op één of andere manier wel jammer dat er zo veel gelijkenis is met die andere website. Alsof "we" een product zijn van wintersporters.nl.
    Gevoelskwestie...
  • JaapBezemer
    Tourist
    JaapBezemer op 20 November 2012 · 10:27
    Allereerst complimenten voor de update van de site! ziet er erg goed uit en het lijkt ook een stuk soepeler te werken dan de vorige site.
    EEn puntje, ik weet niet of het al genoemd was: De breadcrumbs boven aan de forum topics gaan niet goed, er staat bij elk topic ( wat ik zo snel gechecked heb) forum ..skigebieden...topictitel.
  • brts2
    Beginner
    brts2 op 20 November 2012 · 11:06
    Misschien overbodig om hier te posten, maar toch. Die gebieden per regio + info + actuele info = briljant. Als dit bijgehouden wordt en we dit tijdens dump kunnen gebruiken om een bestemming te kiezen is dat geweldig.
    Mijn andere hobby: www.allroadmaniacs.nl - www.noppenforum.nl
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 20 November 2012 · 11:33
    even wennen aan de nieuwe lay-out, maar ziet er erg goed uit.
    vooral de kaarten met de info.
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 20 November 2012 · 11:34
    Het freeride paspoort komt zeker terug; in een gloednieuwe vorm. Martijn op 19 nov. 2012 17:08

I like! 😃
    Live to the extreme
  • YellowSub
    Beginner
    YellowSub op 20 November 2012 · 11:35
    hmm kreeg een error en nu zie ik dat mijn bericht twee maal gepost is.
    kan dat opgelost worden?
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 20 November 2012 · 11:39
    Zie mijn dubbele post hierboven. Zeker niet express, maar ik kreeg na het plaatsen van een reactie een error waardoor ik dacht dat het bericht niet geplaatst was...
    Live to the extreme
  • gideonp
    Beginner
    gideonp op 20 November 2012 · 13:15
    Profielfoto kan ik niet aanpassen. Hij zegt dat hij iets aan het uploaden is maar dat duurt heel lang en er verandert niks.
    Live to the extreme
  • Martijn
    Beginner
    Martijn op 20 November 2012 · 13:30
    @gideonp bij mij werkt de profielfoto aanpassen wel. Welke browser en besturingssysteem gebruik je?
  • RobinN
    Advanced
    RobinN op 20 November 2012 · 13:56
    @gideonp bij mij werkt de profielfoto aanpassen wel. Welke browser en besturingssysteem gebruik je? Martijn op 20 nov. 2012 13:30

Hier met Chrome op Mac OS ook geen problemen.
    Waar het wit is, is een weg.
  • Martijn
    Beginner
    Martijn op 20 November 2012 · 14:04
    Doorspringen naar laatste pagina
    Het forum overzicht is nu uitgebreid met de topicstarter en een link om direct naar de laatste pagina van een topic te springen.

Ongelezen berichten
    Het is duidelijk dat jullie dit allemaal erg missen. We gaan kijken wat we voor jullie kunnen maken.

Topics/reacties bewerken
    Altijd vervelend als je een pijnlijke spelvout hebt gemaakt. Aanpassen is sinds gisteren mogelijk. Naast al je berichten staat aan de rechterkant een knopje "bewerk".

Gasten
    Vanaf nu kunnen alleen geregistreerde gebruikers berichten plaatsen in het forum.

Afbeelingen/Youtube
    Afbeeldingen en Youtube-filmpjes kun je gemakkelijk plaatsen door de url ervan in je bericht te zetten (geen embeds dus). We hopen snel een eigen upload systeem te hebben.

Inloggen op mobiel
    Gaan we vandaag proberen mogelijk te maken.

Afgekapte topics
    We gaan zorgen dat topics waarvan de tekst half is weggevallen weer helemaal zichtbaar worden.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 20 November 2012 · 14:32
    Alle topics uit het oude techtalk subforum staan nu bij safety. Ik denk dat dat beter bij Gear past, en beter nog weer een apart techtalk subforum.

Verder ziet het er nice uit, maar ik mis een beetje het 'forum' gevoel. Het is nu meer een beetje berichtjes plaatsen facebook style. Het is nu erg clean, maar ik vind het op een forum juist van toegevoegde waarde om meer mogelijkheden te hebben qua opmaak van mijn berichtjes. Denk aan lettertypen, grootte, vet, cursief, doorstreept, embedden (en dus ook mogelijkheid om foto linkjes juist niet te embedden), smileys (imo heel belangrijk op een forum), quotes etc etc.

En idd zoals al meer aangegeven de mogelijkheid om te zien of er in een topic (en eventueel subforum) een bericht geplaatst is zeer wenselijk! Ik wil graag in 1 oog opslag kunnen zien of er iets nieuws is, en niet moeten nadenken over het laatste tijdstip dat ik de site bezocht heb. Het was juist altijd er fijn om op het "nieuw" knopje te kunnen clicken om meteen naar het eerste nieuwe bericht in het betreffende topic te gaan.

De nieuwe gebiedsinfo en forecast dingen zijn geweldig!

Thx voor al het werk!
  • skiester
    Advanced
    skiester op 20 November 2012 · 14:49
    mmm.

misschien word ik een oude lul (ben ook al gevraagd mee te gaan met de oude lullenvariant van L2 dus dat geeft idd te denken), maar ik vond de oude website veel fijner. Mooi qua opzet en super handig met die nieuw buttons zodat je meteen naar de ongelezen berichten kon gaan. Maar mss is het een kwestie van wennen...

De kaarten zien er wel heel mooi uit. Komt het freeride paspoort nog terug? (sorry heb niet alles gelezen dus mss stel ik wel een vraag dubbel).
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Yo-han
    Tourist
    Yo-han op 20 November 2012 · 14:50
    bold,italic,onderstreept en [s]doorstreept[/s] werken nog steeds in het forum. Door een youtube link in je bericht te plakken word deze automagisch geëmbed (zoals Martijn hierbove al zegt) en urls worden automagisch links. Een link naar een foto kan je eventueel door er een "bit.ly" url van te maken niet embedden maar linken. Smilies werken ook alleen zijn het er waarschijnlijk iets minder dan op het oude forum.
    Yeah let's go.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 20 November 2012 · 15:18
    @All Alvast heel erg bedankt voor jullie feedback. Blijf er vooral mee komen, zodat we de site nog beter kunnen maken. Het is en blijft natuurlijk WEpowder 😉.

We begrijpen jullie punten met het forum en zoals jullie merken heeft dit ook de hoogste prioriteit. Het is even een stap terug om er straks weer een vooruit te kunnen zetten. Het forum op de huidige site was echter niet meer in stand te houden. Maurice en ik moesten per dag gemiddeld zo'n 20 spamberichten verwijderen en zoals Martijn ook al aangaf was het technisch aan het eind van z'n Latijn. Anyway, twee kleine argumenten om deze stap te maken dus, maar.....we zijn hard voor jullie aan de slag! (en zoals jullie merken worden jullie opmerkingen as we speak verwerkt 😃 )
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • skiester
    Advanced
    skiester op 20 November 2012 · 17:24
    klein dingetje: in de forum lijst kun je doorclicken naar de laaste pagina, dat moet natuurlijk laatste zijn....
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 20 November 2012 · 18:54
    @Martijn: Hulde voor de joblist, cool dat jullie het allemaal op- en doorpakken! Stilstand is achteruitgang, al het andere is een weg naar verbetering!

edit: ik vond het altijd erg relaxed om het topic te kunnen lezen (eventueel zonder plaatjes in een kleiner lettertype oid) terwijl ik een reactie tik, dat maakt het wat makkelijker om op mensen te reageren..

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro