Klopt het dat ze op zijn? Remmie op 31 dec. 2013 09:37
Alles uitverkocht! Vanaf 9 Januari nemen we weer orders aan 😃 WhitePowder op 31 dec. 2013 16:16
En pre order? Ik ben 6 jan jarig en anders riskeer ik weer dat ik sokken krijg
mmm heb mijn vorige (gewonnen 😋) paar aan een skischooleigenaar verkocht die er persé in Kamchatka mee wilde gaan heliskiën. goed excuus om nieuwe te kopen me dunkt, of komt er weer een winactie op facebook? 😉
Supermooi!
Werkt de kortingscode ook nog? xxxMxxx op 12 dec. 2014 01:45
De kortingscode van vorig jaar is niet meer bruikbaar, maar de prijzen zijn t.o.v van vorig jaar minder geworden.
mmm heb mijn vorige (gewonnen 😋) paar aan een skischooleigenaar verkocht die er persé in Kamchatka mee wilde gaan heliskiën. goed excuus om nieuwe te kopen me dunkt, of komt er weer een winactie op facebook? 😉 Geert-Jan op 12 dec. 2014 04:39
Tijd voor een kleine update (wat gaat de tijd toch weer snel..!)
De site heeft een makeover gekregen en we hopen binnenkort wat mooie actie foto's te kunnen toevoegen, als de sneeuw condities het toelaten. Daarnaast draait de ski en snowboard bouw afdeling overuren en zullen we daar binnenkort meer over posten!
Voor nu hebben een leuke kortingsactie voor onze WePowder vrienden, namelijk alle bamboe ski stokken van €45 voor €25 met de kortingscode: WP2016. Deze kun je bij je winkelmandje invullen om de korting te krijgen. Deze actie loopt tot volgende zondag.
Zoals altijd zijn vragen, opmerkingen en klachten welkom in dit topic of op onze mail info@epic-poles.com 😃
@sneeuwhaas Wil graag een setje WP stokken met extra paar rode tellers bestellen. Echte kan enkel bij de Old School een extra setje tellers à 5€ worden toegevoegd en niet bij de andere drie kleuren. Passen daar geen andere op? Ik las ergens dat de eerste twee generaties poles geen schroefdraad hebben...
Dat is inderdaad een foutje in ons systeem. Ik heb voor nu even de prijzen aangepast van onze baskets, waardoor je ze nu via http://goo.gl/U8ncIM erbij kunt bestellen voor dezelfde prijs van €4.95.
Alle nieuwe stokken komen nu met schroefdraad, dus bestel ze er gerust bij 😃