WePowder Telemark Weekeind 12/13

• telemikey
    Advanced
    telemikey op 8 Dezember 2012 · 21:42
    Reply als je mee wilt!

Datum: 2,3 februari

Verdere info volgt hier in deze thread.
    White room,Pillow lines,I rule
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 9 Dezember 2012 · 01:39
    Reply! Nu al zin in dus dat wordt veel voorpret 😃
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 9 Dezember 2012 · 09:46
    Ja ik wil wel graag mee. Als het mag natuurlijk van jou....

Moet ik nog een contract tekenen?
  • Karst
    Advanced
    Karst op 9 Dezember 2012 · 10:24
    ... Ik zit dan valais, mochten jullie in de buurt zijn, haak ik graag aan!!
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 9 Dezember 2012 · 10:48
    Ik zit dan in de quatre valees, maar kan tegen die tijd waarschijnlijk sowieso nog niet goed genoeg telemarken om aan te kunnen haken.😉

Top initiatief weer trouwens!
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 9 Dezember 2012 · 11:12
    We're in!! Geen koninklijk meervoud, maar misses teleaddict gaat ook mee.

pfff.... moet ik dus ook beginnen met lunges en squads ... ?? :S

kunnen donderdag avond weg en maandag avond terug
    http://verticaldissidents.net
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 9 Dezember 2012 · 12:37
    Graag ga ik weer mee, maar wel weer zonder eerst mijn binding stuk te maken als het mag 😉 Ik kan woensdagavond weg, maar moet maandagochtend weer voor de klas staan, dus zondagmiddag/avond weer terug.
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 9 Dezember 2012 · 15:22
    Woensdagavond weg klinkt wel heel bruikbaar. Ik kan wel wat inskien gebruiken.
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 9 Dezember 2012 · 21:39
    @Emmer: Vorig jaar leek het in het bij je eerste reactie er nog op dat je ook voor het telemarken zou gaan en werd dat gaande weg steeds meer afgezwakt. Nu is de boodschap helderder! Maakt niet uit, super dat je er bij bent Arjen!
    Ik ben ook van de partij en heb er weer zin in. Alleen de eerste foto in je post is al voldoende Mike!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 10 Dezember 2012 · 07:51
    Ik had geprobeerd een foto van jouw als eerste te plaatsen. Om de een of andere reden lukte dat niet...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 10 Dezember 2012 · 07:53
    @ Ingmar: ik heb vorig jaar naar mijn idee steeds aangegeven als 'gewone skier' mee te willen gaan. Mijn excuses 😃 als ik bij jou een verkeerde indruk heb gewekt.
    Uiteindelijk zal ik ooit wel een keer gaan telemarken. Voorlopig vind ik in het skïen met vaste bindingen uitdaging genoeg 😉
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 10 Dezember 2012 · 09:12
    Heb voor die week er voor nog geen plannen, dus wat mij betreft hoe langer hoe beter. Kan iemand dat verslagje van vorig jaar nog in de zoekfunctie vinden? Lukt me niet...
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 10 Dezember 2012 · 10:02
    Heb voor die week er voor nog geen plannen, dus wat mij betreft hoe langer hoe beter. Kan iemand dat verslagje van vorig jaar nog in de zoekfunctie vinden? Lukt me niet... EmileHendrix op 10 dec. 2012 09:12

een kopietje van hetzelfde verhaal op een andere website. deze kon ik namelijk sneller vinden. - http://bit.ly/U8Q8OW

dit was 2011 - http://bit.ly/RUyC5G

(kan iemand mij vertellen hoe je mooi URL's kan integreren? zoals bij t vorige forum?)
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 Dezember 2012 · 13:00
    Ik heb het team van White Tracks gevraagd of ze niet wat Icelantic test telemarkers beschikbaar willen stellen. Dat gaan ze doen en ze gaan Mikey daarover contacten.
    May the powder be with you.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 10 Dezember 2012 · 13:16
    Ik heb het team van White Tracks gevraagd of ze niet wat Icelantic test telemarkers beschikbaar willen stellen. Dat gaan ze doen en ze gaan Mikey daarover contacten. meteo morris op 10 dec. 2012 13:00

nice!! ik heb nog een set NTN Freeride platen ongebruikt thuis liggen. Kunnen we dus zo monteren.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 11 Dezember 2012 · 09:56
    Ik heb het team van White Tracks gevraagd of ze niet wat Icelantic test telemarkers beschikbaar willen stellen. Dat gaan ze doen en ze gaan Mikey daarover contacten. meteo morris op 10 dec. 2012 13:00

Dat zou erg lekker zijn!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 Dezember 2012 · 16:29
    -BUMP-
  • Allart
    Beginner
    Allart op 13 Dezember 2012 · 16:50
    Ik zou wel willen maar het gaat me (weer) niet lukken 😞
    Het is pas gevaarlijk als het misgaat... ;-)
  • Basti
    Advanced
    Basti op 16 Dezember 2012 · 17:50
    mmmm, eerste weekeinde van feb.. lijkt me wel wat..
    Basti
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 16 Dezember 2012 · 22:53
    Gezellig Basti!

PS Sorry dat we de laatste keer dat we elkaar zagen niet meer hebben gesproken. Was iig niet lomp bedoelt van me!
  • Basti
    Advanced
    Basti op 16 Dezember 2012 · 23:30
    Op naar #PA nummer zoveel dan maar .. Ik kan van do avond tem ma.

Pps
    No worries!
    Basti
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 4 Januar 2013 · 13:04
    @ Basti: Hier zijn wat plannetjes in de soep gelopen en ik kan ook pas van donderdag eind van de middag weg. Kan er na het weekend wel meerdere dagen aan vast plakken. Ik probeer je zo even te DM'en...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 4 Januar 2013 · 14:24
    Voor mij nog even afwachten of ik mag. Voorlopig somber ... 😞
  • TeleG
    Expert
    TeleG op 7 Januar 2013 · 17:32
    onder voorbehoud, superveel zin in, maar ook wrsch druk ivm ISPO, hopelijk powalert in oostenrijk?! 😃
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 13 Januar 2013 · 22:56
    Beste telemark vrienden. Ik ga jullie moeten missen deze WePowder Teletrip. Niet omdat ik geblesseerd ben (nog), niet omdat ben overgelopen naar 'the dark side' maar omdat ik andere verplichtingen (ahum) heb.

Niet dat ik nu zoveel aan het regelen was maar in de huidige situatie ga ik de regelaarij dit jaar laten voor wat het is. Excuses voor het ongemak en eventueel de teleurstelling.

Ik draai graag wat bochtjes met jullie maar dat zal dan op een later tijdstip moeten gebeuren. Dat zou eventueel tourend kunnen zijn in het voorjaar en anders zeker volgend jaar. Want dan komt er zeker weer een WePowder Teleweekeind waar ik bij kan zijn.

Overigens betekent dit niet dat het per se allemaal niet doorgaat. Het vraagt alleen wel om iemand anders die 'het stokje' overneemt. Mochten jullie toch gaan (GEWELDIG!) dan wens ik jullie uiteraard super veel plezier!
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 13 Januar 2013 · 23:10
    Ik ga nog steeds voor 't WTW. Ik werk er naar toe, heb er zin in en doe er mijn best op. Jammer dat jij er niet bent Mike. Hopelijk tot snel! Emile
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 Januar 2013 · 10:16
    Ik moet me helaas ook afmelden. Naast dat ik met knieproblemen zit waardoor ik voorlopig niet kan skiën, heb ik ook over het hoofd gezien dat ik 2 februari moet opdraven voor de open dag onze school. 😞
    Volgende keer beter.
    Ik duim voor jullie dat er net voor dat weekend bakken met champagne poeder vallen.

Nu ga ik toewerken naar SSC1 in maart in Davos.
  • Teleaddict
    Advanced
    Teleaddict op 15 Januar 2013 · 10:43
    Jammer van Mike dat hij niet mee wil... ( ;p) ) maar we gaan er gewoon een mooi weekend van maken! Met de disclaimer dat wij, misses teleaddict en mijzelf, gaan knallen als ze vallen, maar niet als de mussen van het dak afvallen, aka snotsneeuw. Waar ik met de huidige stand van zaken geen grote kans op acht. Ik wil hierbij ook wel de regelnicht uithangen, meer in logistieke zin om de communicatie te stroomlijnen. Ik ben geen reis organisator dus ieder is onder eigen verantwoordelijkheid (klinkt suf om te noemen... maar goed).

Dus... ff de zereneuze logistieke onzin:

- roadtrip / knallen als ze vallen dus lokatie/regio leggen we last minute (dinsdag/woensdag/donderdag) vast. Indien "nodig" iedere nacht ergens anders; ook afgestemd naar smaak en behoefte, maar dat bespreken we onderweg wel.
    - ik schuw niet om de vellen onder te binden. Heb je ze, neem ze mee. Heb je ze niet, samen uit samen thuis dus we laten je niet in de kou alleen staan.
    - niet off piste zonder 3 eenheid

Als ik alle nee's en misschien's er tussen uit filter kom ik op t volgende lijstje:
    - teleaddict
    - misses teleaddict
    - ingmar
    - basti
    - seek
    - EmileHendrix

De misschiens:
    - teleG - als te behappen is vanaf Munchen and if time allows
    - Karst - haakt aan in Valais
    - Surfertje - haakt aan in Quatre Valees

Stuur mij even een PM met jullie @dres en 06. Kunnen via de email auto logistiek afstemmen en wie waneer weg wil/kan.

Zin in!!
  • Ingmar
    Beginner
    Ingmar op 15 Januar 2013 · 22:46
    Die van mij heb je.
  • Seek2
    Advanced
    Seek2 op 17 Januar 2013 · 11:57
    Even een vraagje van huishoudelijke aard. Heb je mijn berichtje ontvangen?

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro