gezocht splitboardbindingen

• viktorjansen
    Advanced
    viktorjansen op 21 Dezember 2012 · 23:27
    Hi there, ik ben op zoek naar een paar splitboardbindingen, liefst Spark Blaze of anders de Voile bindingen, allebei maat M. Of weet iemand anders misschien waar je online de Spark Blaze bindingen nieuw kan bestellen? Thanks
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 Dezember 2012 · 00:13 May the powder be with you.
  • viktorjansen
    Advanced
    viktorjansen op 22 Dezember 2012 · 11:03
    Ja daar heb ik natuurlijk als eerste gekeken,maar er staat alleen nog maat S op de site. Of weet jij toevallig of er nog wel M beschikbaar is, of misschien nog binnen gaat komen? Thnx
  • ieism
    Tourist
    ieism op 22 Dezember 2012 · 11:25
    Wildschnee.de heeft ze wel. Ik zou wel de LT versie bestellen trouwens, de pin en touring bracket van Spark zijn echt een stuk beter.
    splitfest.nl
  • viktorjansen
    Advanced
    viktorjansen op 22 Dezember 2012 · 11:49
    Ok thanks ieism, ik ga het ff checken...het is wel lastig om in nl aan deze bindingen te komen heb ik gemerkt. Maar .de is natuurlijk ook goed
  • thijzel2
    Tourist
    thijzel2 op 23 Dezember 2012 · 13:41
    Hey viktor, Hold on, we zijn @ de shop weer bezig met de versie van dit jaar. Ze staan nog niet in de shop, maar dat komt. Vul anders even een contact formpje in, dan kan ik het even snel voor je uitzoeken.
  • viktorjansen
    Advanced
    viktorjansen op 24 Dezember 2012 · 15:23
    Kijk daar heb ik wat aan, thnx thijzel. Ik zal ff een contact form invullen. Merry X-mas hohoho

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro