Live: de FWT in Kirkwood

• atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 27 Februar 2013 · 22:55
    zolang Irian niet gaat zitten......
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Februar 2013 · 23:03
    Ik zie wel kansen voor Irian op deze face
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 27 Februar 2013 · 23:17
    ik ook, er zijn er veel die gaan zitten.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Februar 2013 · 23:19
    Ah, Ralph mag naar beneden. Irian is hierna!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 27 Februar 2013 · 23:22
    Go!
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 27 Februar 2013 · 23:27
    wepowder-vlok gespot in kirkwood 😃 welldone irian !!
    sbs roelz
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Februar 2013 · 23:28
    Goede run van Irian!
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 27 Februar 2013 · 23:28
    Nou ja ik doe het hem niet na. Goed gedaan man. Was-ie moe dat-ie ff ging zitten? ik zei nog....
  • Whistler
    Beginner
    Whistler op 27 Februar 2013 · 23:29
    wepowder-vlok gespot in kirkwood 😃 welldone irian !! koen_djfistel op 27 feb. 2013 23:27
    +1 😃
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Februar 2013 · 23:31
    Heel eerlijk, toch wel weer een in mijn ogen te lage waardering van de jury. Maar goed, straks Fieberbrunn: nieuwe rondes, nieuwe kansen!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 Februar 2013 · 23:34
    Heel eerlijk, toch wel weer een in mijn ogen te lage waardering van de jury. Maar goed, straks Fieberbrunn: nieuwe rondes, nieuwe kansen! arjen op 27 feb. 2013 23:31

Ben ik het wel mee eens.. Maar het blijft cool om Irian daar te zien staan. Nu nog een pakje vers in Fieberbrunn en dan hop-hop-Irian-Style

May the powder be with you.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 27 Februar 2013 · 23:39
    @morris en die pic : in the old days hadden ze daar een woord voor : VET 😃
    sbs roelz
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 27 Februar 2013 · 23:41
    Mwah je mag best een beetje chauvinistisch zijn maar ik vond het wel een juiste beoordeling, zo spannend was de run niet. Ik had hem 1 plaatsje hoger gegokt.

Ik spreek mij zelf tegen. Ik lul me zelfs snooker...
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 27 Februar 2013 · 23:41
    Jammer dat Irian zo hard wordt afgerekend op niet eens een val, maar super om een Nederland daar zijn ding te zien doen!

Zagen jullie Guillet, wel een ABS om maar vergeten zijn trigger erop te zetten 😉
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 27 Februar 2013 · 23:43
    mooie screencap en mooie run van Irian nu de boel veiligstellen in Fieberbrunn
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 27 Februar 2013 · 23:52
    Yep, laten we hopen op een goed resultaat in Fieberbrunn.

Ennuh Atlasemiel, ik zou Irian op de zesde/zevende plaats gezet hebben denk ik. Nou, ok, zesde dan. Een beetje chauvinisme is niet erg natuurlijk!

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 27 Februar 2013 · 23:58

Zagen jullie Guillet, wel een ABS om maar vergeten zijn trigger erop te zetten 😉 ffKnallen op 27 feb. 2013 23:41

Waarschijnlijk is zijn cilinder niet door de douane gekomen.. 😉 Maar niet getreurd voor hem, ik denk dat de kans op een lawine nihil was.
    May the powder be with you.
  • Geert-Jan
    Beginner
    Geert-Jan op 28 Februar 2013 · 01:04
    trouwens respect dat die Bell met een wildcard iedereen naar huis rijdt in moeilijke omstandigheden, knappe prestatie!
  • SneeuwHaas
    Advanced
    SneeuwHaas op 28 Februar 2013 · 09:07
    Zowel bij de skiers als bij de snowboarders waren de scores voor mij af en toe een raadsel.. runs waarvan ik zeker wist dat ze top 5 waren, kwamen niet hoger dan 15.

Maar goed, ik zal het altijd beter weten 😀

Nice run Irian!
    Rex Monte - Amor Nix
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 28 Februar 2013 · 09:31 One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • freek
    Beginner
    freek op 28 Februar 2013 · 14:10
    Zowel bij de skiers als bij de snowboarders waren de scores voor mij af en toe een raadsel.. runs waarvan ik zeker wist dat ze top 5 waren, kwamen niet hoger dan 15.
    Maar goed, ik zal het altijd beter weten 😀
    Nice run Irian! WhitePowder op 28 feb. 2013 09:07
    Souplesse en vooral de vaart erin houden scoren erg goed. Zodra je 5sec stilstaat om je landing te kunnen plannen wordt je drop al niet meer meegeregend, althans zo lijkt het.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 28 Februar 2013 · 15:18
    stoppen = val
    althans zo was het bij de originele IFSA, denk niet dat er heel veel aan veranderd is.
    Toerisski
  • mh74
    Advanced
    mh74 op 28 Februar 2013 · 15:37
    Goede run Irian!
    Powder makes me happy!

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro