Wepowder Spotify Playlist: 216 volgers, 552 dikke powpow tracks, 38h of music and still counting :-)!!

• P@bz
    Advanced
    P@bz op 10 Dezember 2013 · 20:40
    Als ik bieber uit mijn lijst gooi is die dan alleen uit mijn lijst? rutgerberge op 10 dec. 2013 20:36Als je iets uit de Wepowder lijst gooit, is het voor iedereen uit de lijst. Maar ik heb nog geen Bieber kunnen ontdekken in de lijst....
    Work hard, play harder
  • WillemHvdW
    Tourist
    WillemHvdW op 11 Dezember 2013 · 16:49
    Als ik bieber uit mijn lijst gooi is die dan alleen uit mijn lijst? rutgerberge op 10 dec. 2013 20:36Als je iets uit de Wepowder lijst gooit, is het voor iedereen uit de lijst. Maar ik heb nog geen Bieber kunnen ontdekken in de lijst.... P@bz op 10 dec. 2013 20:40

Kennelijk is Justin uit de lijst gewipt,
    Live your Life the Fullest
  • Nicky
    Advanced
    Nicky op 11 Dezember 2013 · 18:34
    Wat een lekkere lijst....perfecte STOKE-music 😃
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 11 Dezember 2013 · 20:45
    Sorry, ik liet me gaan. Heb er al eea uit gegooid maar er zitten zoveel pareltjes bij. Het ligt er ook maar net aan in welke bui ik ben... Ik zal er nog eens streng doorheen lopen.
    White room,Pillow lines,I rule
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 11 Dezember 2013 · 22:16
    Sorry, ik liet me gaan. Heb er al eea uit gegooid maar er zitten zoveel pareltjes bij. Het ligt er ook maar net aan in welke bui ik ben... Ik zal er nog eens streng doorheen lopen. telemikey op 11 dec. 2013 20:45 in principe mag alles wat je wilt. Alleen Justin Bieber schijnt een veto te hebben haha.

Ik ga weleens kijken of we niet via een Spotify app kunnen stemmen op nummers. Dat een nummer bijvoorbeeld een score van 50% of zoiets niet halen voordat hij in de lijst mag. Ideeën zijn welkom! Soort van wepowder top 2000 haha.

Verder is het misschien leuk om een overzicht in de openingspost een overzicht te maken met welke nummers in welke films zaten?
    Work hard, play harder
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 24 Dezember 2013 · 10:30 Work hard, play harder
  • rutgerberge
    Advanced
    rutgerberge op 24 Dezember 2013 · 19:57
    Loser van Beck... Wie ? 😃 en waarom
  • JeffreyBuik
    Advanced
    JeffreyBuik op 25 Dezember 2013 · 13:43
    had deze er graag bij gezet, maar staat helaas niet op spotify
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 25 Dezember 2013 · 13:47
    Kan iemand trouwens bevestigen dat je de playlist nu ook kan vinden door simpelweg Wepowder in de searchbar te typen?
    Work hard, play harder
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 25 Dezember 2013 · 13:55
    Ik heb onder rutger zn naam ook wat tracks geadd omdat ik geen spotify heb (want ik heb gewoon n mp3 speler)
    Maar stuck in my i.d. moest gewoon want colby james west is mijn eerste skiheld haha
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 25 Dezember 2013 · 14:21
    @P@bz: dat kan ik bevestigen, heb m zojuist op die manier gevonden.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 25 Dezember 2013 · 14:34
    @P@bz: dat kan ik bevestigen, heb m zojuist op die manier gevonden. Dutchess op 25 dec. 2013 14:21
    Ah top! Ik zal de beginpost ff aanpassen.
    Work hard, play harder
  • Jorgvg
    Tourist
    Jorgvg op 25 Dezember 2013 · 14:40
    Tof!
    Heb ook wat tracks ge-add.
    De meeste vind ik wel niet terug die ik wil toevoegen, dus een beperkte selectie dan maar.
  • RHRH
    Tourist
    RHRH op 26 Dezember 2013 · 22:40
    Zoo, beste lijst! Ik dacht dat ik al aardig wat had maar ik denk dat ik nu toch nog
    even wat meer moet downloaden! 😃 Helm audio en grote memory card, geniaal!

Ik ben halverwege ik mis nog wat vette dingen, ik zal straks ook wat toevoegen als
    dat lukt.
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 26 Dezember 2013 · 22:43
    Zoo, beste lijst! Ik dacht dat ik al aardig wat had maar ik denk dat ik nu toch nog
    even wat meer moet downloaden! 😃 Helm audio en grote memory card, geniaal!
    Ik ben halverwege ik mis nog wat vette dingen, ik zal straks ook wat toevoegen als
    dat lukt. RHRH op 26 dec. 2013 22:40
    Nice, ben benieuwd.

Vergeten jullie trouwens niet om allemaal te stemmen op je 10 favorite tracks!
    http://wepowder.nl/forum/topic/88642
    Work hard, play harder
  • RHRH
    Tourist
    RHRH op 29 Dezember 2013 · 00:51
    Done
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 29 Dezember 2013 · 23:15
    Ik heb een favo playlist van een paar jaar, mag ik die er in 1 keer ingooien? 109 nummers...
    ?
    Never a last run..
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 30 Dezember 2013 · 06:24
    Ik heb een favo playlist van een paar jaar, mag ik die er in 1 keer ingooien? 109 nummers...
    ? Fonzie op 29 dec. 2013 23:15
    euhm.... goede vraag. Hoeveel nummers blijven er over nadat je alle dubbele eruit hebt gehaald? In principe hebben we verder niet echt regels, maar het leuke nu is dat iedereen max 3-4 nummers heeft toegevoegd, waardoor je een hele uiteenlopende mix krijgt, zonder dat de smaak van 1 persoon domineert.
    Work hard, play harder
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 30 Dezember 2013 · 12:12
    ok... ja dr zaten een paar dubbele in. maar ik zal me inhouden...thanks 😃
    Never a last run..
  • wouter3
    Beginner
    wouter3 op 30 Dezember 2013 · 13:11
    Hoe kan the whitest boy alive met sommige platen nog ontbreken... Adding!

Maar damn wat een topplaten staan er tussen, ook paar nieuwe klappers ontdekt die ik niet kende!

Toplijst echt!
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 30 Dezember 2013 · 13:13
    Niet vergeten te stemmen hè allemaal 😉. Niet alle nummers staan in de lijst om te stemmen, want was een moment opname.
    Work hard, play harder
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 30 Dezember 2013 · 19:52

@Fonzie maar ik word graag lid van jouw honderd 😃. Waar kan ik die vinden?
    Work hard, play harder
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 2 Januar 2014 · 22:32
    heeft er trouwens iemand van jullie ervaring met de betalende versie van spotify? Zou heel handig zijn mocht ik dat kunnen gebruiken om de stoke ook in de alpen en dan vooral zonder internet te kunnen verhogen!
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 2 Januar 2014 · 22:40
    Volgens de reclame in desktop-spotify is de nieuwe (iOS) app gratis, werkt bij mij tot nog toe goed. Wel even de nieuwste versie downloaden!

*overigens werken niet alle functies zoals deze wel in premium werken.. zo kun je in afspeellijsten volgens mij alleen shufflen en niet doorspoelen.
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 3 Januar 2014 · 10:21
    maar is die ook te gebruiken wanneer je geen wifi of 3G hebt? Ik ben namelijk geen miljardair die zijn 3G in het buitenland kan laten aanstaan 😋
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 3 Januar 2014 · 10:58
    Ik heb de betaalde versie. Je kunt de playlist dan offline beschikbaar maken en, in bv het buitenland, zonder enige vorm van internet luisteren.
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Rudy
    Tourist
    Rudy op 3 Januar 2014 · 11:10
    Volgens mij kan dit met de gratis versie ook. Alleen, zoals gezegd, kun je dan niet van alle functies gebruik maken; doorspoelen, losse nr's afspelen en een max. van 6 nummers per uur wijzigen.
    powwowwow jippie yoo jippie yee
  • Fonzie
    Advanced
    Fonzie op 7 Januar 2014 · 12:17

[mention="/profile/173"][mention=173]@Fonzie[/mention][/mention] maar ik word graag lid van jouw honderd 😃. Waar kan ik die vinden? P@bz op 30 dec. 2013 19:52

Oh dat moet ik nog even uitzoeken, en nu kwam ik erachter dat een heel aantal door het lokaal laden 'greyed-out' staan dus die moet ik downloaden o.i.d.
    Hoe kan je een playlist aan anderen publiceren dan? Via je facebook account?
    Never a last run..
  • P@bz
    Advanced
    P@bz op 7 Januar 2014 · 14:00

[mention="/profile/173"][mention="/profile/173"][mention=173]@Fonzie[/mention][/mention][/mention] maar ik word graag lid van jouw honderd 😃. Waar kan ik die vinden? P@bz op 30 dec. 2013 19:52

Oh dat moet ik nog even uitzoeken, en nu kwam ik erachter dat een heel aantal door het lokaal laden 'greyed-out' staan dus die moet ik downloaden o.i.d.
    Hoe kan je een playlist aan anderen publiceren dan? Via je facebook account? Fonzie op 7 jan. 2014 12:17
    probeer maar wat. Je met er iig voor zorgen dat het een openbare playlist is
    Work hard, play harder
  • Pims
    Beginner
    Pims op 7 Januar 2014 · 14:16
    Ik weet niet wie Corsonos is maar het lijkt me een goed idee dat je een (veel kleinere) selectie maakt van je beste nummers en geen volledige CD's in de lijst gooit. Modereert iemand de lijst?

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro