Zelfs Hitler weet niet hoe het zit met reverse camber

• poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 16 Oktober 2009 · 15:48
    http://www.youtube.com/watch?v=tut7p9rIWGw

Is dit nou het sluitende bewijs dat snowboarden evil is?
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • [R]ogier
    Advanced
    [R]ogier op 16 Oktober 2009 · 15:59
    "its oke, you are a beginner, bananas are perfect for you!"
    😀
    No risk, no fun...No limit, no life
  • Jaap
    Tourist
    Jaap op 16 Oktober 2009 · 16:04
    Komen wel steeds meer versies van dit filmpje...

For cryin' out loud...
  • poling
    Beginner
    poling op 16 Oktober 2009 · 16:05
    :lol: :lol: :lol:
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 16 Oktober 2009 · 20:07 "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 16 Oktober 2009 · 20:07
    Nee, ik heb nog een keer gekeken. die van Banana Tech neemt de prijs!
    "Some people will tell you that slow is good, but I'm here to tell you that fast is better.
  • SjefS
    Beginner
    SjefS op 16 Oktober 2009 · 20:44
    ik ben ook voor die van banana tech, te mooi
  • Niels
    Advanced
    Niels op 16 Oktober 2009 · 21:31
    Haha LOL!

Red Bull dive tour is over zeker? ;P
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 16 Oktober 2009 · 21:42
    Red Bull dive tour is over zeker? ;P

http://www.youtube.com/watch?v=fWdT5SI6w4M
  • Niels
    Advanced
    Niels op 16 Oktober 2009 · 22:26
    Ziet er spectaculair uit! Ook wel eens goed fout gegaan kan ik me voorstellen?
  • tank24
    Advanced
    tank24 op 17 Oktober 2009 · 16:49
    vorige week de nieuwe taste (die was vroeger toch echt van betere kwaliteit😉 gekregen daar stond een heel stuk in over reverse camber, rocker en weet ik niet wat....maar om nu te zeggen...dit is het antwoord, nee niet echt. ag in de poeder maakt het volgens mij allemaal toch niet zoveel uit..gewoon knallen
    High Roller
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 17 Oktober 2009 · 18:37
    Ik heb er nog niet op gereden dus dit is puur 'gut feeling', maar ik krijg toch een beetje de indruk dat men massaal op de reverse camber tour is gegaan om dit crisis seizoen toch nog wat nieuwe plankjes te verkopen.

Of heb ik gewoon te veel X files gekeken tijdens mijn middelbare school? :?
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 17 Oktober 2009 · 19:08
    hahahaha..lachen met die slet!....hahahaha (echt dikke shit zeg!)
    typisch poepluiersyndroomstoornisgedragspuienmaar
    we vrezen dat er nog meer aan zit te komen met die babyboom...
    feel like doin' it
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 17 Oktober 2009 · 19:10
    @ fam: wat? :?:

Nee, hoor. Ik liep in februari op de ISPO rond en kreeg een soort ONWIJZE deja-vu naar de ISPO van zo'n twaalf jaar geleden waarop alle skimerken opeens op de carveski's doken. Iedereen had zijn eigen verhaal en iedereen had wel een uitleg waarom dit het he-le-maal ging worden...

kort gezegd zijn er nogal wat verschillende uitvoeringen van rocker/reverse camber en ze hebben in dat youtube filmpje niet eens zo ongelijk dat het opeens moeilijker wordt om te carven of écht explosief te olliën. een écht gereverse-cambered board is vooral handig als je geen techniek hebt en alleen maar van de ene naar de andere box of rail in het park willen dweilen en butteren.de hoofdredacteur van de Taste legde me al uit dat de meest technisch vooruitstrevende testers van zijn testteam zeiden dat de boards vooral extreem vergevingsgezind rijden, maar dat ze ook als goede snowboarders eigenlijk wel houden van een board met een 'randje' dat je scherp houdt. een sportieve auto is ook moeilijker te rijden dan e.o.a. familiebak, maar daardoor kun je 'm wel sportiever rijden.

in bepaalde uitvoeringen heeft het echt wel nut -ik ben zelf grote fan van een goede gerockerde neus met wat extra setback geworden-, maar het is vooral een item dat aangedragen kan worden in een markt waar al een paar jaar niet heel erg veel nieuws was te melden...
  • poling
    Beginner
    poling op 18 Oktober 2009 · 07:28
    vorige week de nieuwe taste (die was vroeger toch echt van betere kwaliteit😉

true, was iig ook niet heel erg onder de indruk van het eerste nummer

gekregen daar stond een heel stuk in over reverse camber, rocker en weet ik niet wat....maar om nu te zeggen...dit is het antwoord, nee niet echt. ag in de poeder maakt het volgens mij allemaal toch niet zoveel uit..gewoon knallen

ik lees dat toch vaak dat poeder voor vele synoniem staat voor knallen. ben het daar toch niet mee eens, het is juist zo leuk spelen in de poeder! en kan me voorstellen dat een vorm van rocker daar ook best in kan bijdragen
  • poedersletje
    Tourist
    poedersletje op 21 Oktober 2009 · 16:08
    [quote author="tank24"]vorige week de nieuwe taste (die was vroeger toch echt van betere kwaliteit😉
    true, was iig ook niet heel erg onder de indruk van het eerste nummer[/quote]

@Tank en Poling: de hoofdredacteur zit hier op kantoor over mijn schouder mee te lezen en hij vroeg zich af of jullie iets dieper op de kritiek konden ingaan, of iets opbouwender. Hij was wel geïnteresseerd, maar kon voor zijn gevoel niet zoveel met deze opmerkingen.
  • poling
    Beginner
    poling op 22 Oktober 2009 · 09:24

@Tank en Poling: de hoofdredacteur zit hier op kantoor over mijn schouder mee te lezen en hij vroeg zich af of jullie iets dieper op de kritiek konden ingaan, of iets opbouwender. Voor zijn gevoel kon hij niet zoveel met deze opmerkingen.

ga ik op terug komen later deze week zodra ik wat tijd heb. maar vind ten eerste het enorme aanbod aan reclamemateriaal storend. Nou was dat wellicht altijd al maar nu viel het me erg op en stoorde het. Wat ik ook een beetje vreemd vond is dat het interview van bas vergezeld werd met fotos van andere rijders. Er was volgens mij 1 foto waarbij niet vermeldt werd wie dat was...

maar ik zal er dus verder inhoudelijk op terug komen.
  • michielsexappeal
    Tourist
    michielsexappeal op 30 Oktober 2009 · 21:28
    ga ik op terug komen later deze week zodra ik wat tijd heb.

maar ik zal er dus verder inhoudelijk op terug komen.

Poling, we wachten af....
    Je nieuwe signature

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro