Help Sander aan nog eens 100 stemmen!!

• sanno
    Tourist
    sanno op 29 Januar 2014 · 12:55
    eigenlijk zou het aardig zijn als ze al die pros passeren, zeker als ze UIAGM/IFMGA gids zijn, maar nog even en we weten wat de jury beslist.
    Toerisski
  • evan
    Advanced
    evan op 29 Januar 2014 · 12:59
    Die Joe Vallone is een lokale beroemdheid. Hij zit in twee populaire filmpjes over La Grave.

En hij is ook nog eens handig met Rubikskubussen (3:30).
    Ik vraag me af of hij wel tot de doelgroep van deze wedstrijd behoort. Hij kent La Grave waarschijnlijk beter dan de drie mannen met wie hij zou gaan skiën.

Sander in de top-vier!
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 29 Januar 2014 · 13:46
    Joe maakt de organisatie een beetje belachelijk.. De drie pro's die dit kamp gaan leiden zijn geen officieel gids, ze hebben allemaal een hele hoop ervaring en ik zou graag van ze leren maar Joe zegt op TGR dat ze naast die pro's misschien ook wel echte gidsen in moeten huren.. Gore-tex en Norrona hadden ook een camp kunnen hosten en enkel gebruik maken van echt gidsen.. Als ze geen extra gidsen inhuren zal je wel het een en ander moeten ondertekenen.. Mij zou het niet uitmaken..als ik maar kan leren van ervaren berggeiten en ik de juiste technieken onder de knie kan krijgen om veilig meer klauter en abseil werk te doen..
  • japstar
    Beginner
    japstar op 29 Januar 2014 · 14:02
    done!
  • kanski
    Elite
    kanski op 29 Januar 2014 · 18:44
    Hartstikke gezellig in de top 10 op het moment!

Bedankt namens alle.

Zou me ook niks verbazen als ze de pro's passeren en waarschijnlijk is Joe's zijn inschrijving meer een grapje. Maar het was leuk om mee te doen en wie weet...

Maar wanneer ben je pro... als je aan de olympische spelen hebt meegedaan, of als je Staaliches geprüft bent of als je nog steeds in de business aan het werk bent als skigids of berggids?! Tja... we zullen het snel horen. 😉

Ze zullen wel een mooi gezelschap samenstellen waarschijnlijk.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • evan
    Advanced
    evan op 29 Januar 2014 · 20:33
    Het lijkt erop dat Joe Vallone zijn inschrijving wel serieus neemt. Hij schijnt toch echt een nieuwe jas nodig te hebben. Hij belooft degenen die op hem stemmen overigens gratis bier, dus mocht ik hem volgende week tegen het lijf lopen zal ik hem eraan houden. 😉
    http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php/273605-JOE-VALLONE-I...!

Leuk om te speculeren over wie ze gaan kiezen. Ik denk dat de drie pro's graag een homogene groep van een hoog niveau hebben, dus ik denk dat hun stem naar degenen gaat die een aantoonbaar goed kunnen skiën. Ik denk daarom dat Sander en Manon een goede kans maken. Die IJslandse zullen ze ook wel kiezen, al was het maar omdat zij de meeste stemmen heeft verzameld. Als Fransen zullen ze daarnaast vast nog wel een Fransoos/Française kiezen. Tenslotte nog een Zuid-Europeaan voor een goede pan-Europese dekking en het grote aantal deelnemers uit Italië en Spanje.

Antworten

Du musst eingeloggt sein, um auf dieses Thema zu antworten. Bitte Einloggen oder erstelle einen Account.

Upgrade zu wepowder Pro

• Erweiterte 14-Tage Vorhersage
  • Hangneigungs- und Expositionsebenen
  • Begeisternde Freeride Varianten
wePowder Pro