Ruim 100 cm vers in het zuiden. Het noorden krijgt meer vers dan verwacht

Ruim 100 cm vers in het zuiden. Het noorden krijgt meer vers dan verwacht

[flickr-photo:id=3109913795,size=s]

Dat er ruim 100 cm vers viel in het zuiden in 24 uur was geen verrassing. Het sneeuwt er overigens nog steeds. Verrassend is wel de groei van het sneeuwdek in regio [regio=2]. Zowel Voralberg als het Zwitserse Appenzellerland melden 40 cm vers in 24 uur. Daarmee is er in 2 dagen tijd al tot 70 cm vers gevallen. En er valt nog steeds vers…
Duidelijk meer dan [url=http://www.wepowder.nl/node/891]ik had verwacht[/url]. Wat interessante opties biedt voor het [url=http://www.wepowder.nl/node/849]we rideNikeACGinthe Powder[/url] tripje komend weekend.

meteomorris

Reacties

Expert
semmelAuteur21 januari 2009 · 16:51

Hmmm, zeer hoge lawine gevaar op het moment…

Respect the Mountains..!
Expert
meteomorrisAuteur21 januari 2009 · 17:07

@semmel…right… ik ga dit weekend weer voor een tripje richting de Alpen. Ben nu aan het kijken waar het nog enigszins veilig rijden is…

powfinder.com
Gevorderd
BohdieAuteur21 januari 2009 · 17:59

Ik houd me van harte aanbevolen voor tips, morris. Wil het heel veilig aanpakken, want wij hebben alleen theorie Lawine 1, praktijk volgt in maart. Dus als je voor jou te flauwe gebiedjes overhoud… pass them on, please.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur21 januari 2009 · 19:06

idd morris&alle anderen, sneeuw wel vollenbak, te veel zelfs ?!? ; kzag dit aankomen dus ik ben daarom al heel de week razend benieuwd naar waar alle trips gaan ; kga zelf wel niet maar 2stoked&te safety-benieuwd waarschijnlijk probeer ik het op de voet te volgen ; ik heb ook nog maar lawinecursus 1 theorie gevolgd ben wel volop aant lezen en aant mieterseCDen enzo enzo ; toch zou ik het ook niet écht weten voor volgend weekend ; ik ben dus razend benieuwd en zou het zeer interessant vinden (ook al ivm de lawinecursus en eventuele toekomstige powder-trips) om te horen wat en welke ‘deskundige’ uitleg iemand nu geeft om naar welk gebied te rijden ; hoe maken jullie nu een keuze m.a.w. ?! Shoot !

&that the pow B widya, SHD, safely hardly deeply

sbs roelz
Beginner
DavidSAuteur21 januari 2009 · 19:20

Engelberg is op dit moment een steady level 3, en volgens onze gids blijft dat voorlopig zo. Alle classics (Laub, Steinberg, Galtiberg, Grunwald vanaf Brunni) zijn goed te doen. Bovendien rustig hier, nog voldoende tracks te zetten.

Expert
meteomorrisAuteur21 januari 2009 · 19:38

@david S Klinkt goed. Klinkt heel goed… Ik ga morgen beslissen wat het wordt… Althans waar we gaan starten

powfinder.com
Toerist
kjeldAuteur21 januari 2009 · 21:34

zit nu aan een biertje in bludenz en zit morgen in verse pow in st. Anton.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur22 januari 2009 · 09:15

hoe neemt Poedersletje bv. zijn beslissing voor dit weekend?

Shoot por favor

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!