I'm offfffffffffffffffff...............

I'm offfffffffffffffffff...............

Ik ben even sneeuwhappen met het NikeACG wePowder team. Indien we bereik hebben natuurlijk weerupdates. If not, dan in ieder geval wat sneeuwmeldingen en status updates via de PDA. Stay stokend en op z’n laatst… Tot maandag

meteomorris

Reacties

Toerist
WvD2Auteur22 januari 2009 · 12:50

Heel veel plezier Morris! Dat je maar veel sneeuw mag happen!

Toerist
Bart1Auteur22 januari 2009 · 13:11

Enjoy… scoor een bochtje voor me ;)

You ski? wePowder!
Toerist
steenarendjeAuteur22 januari 2009 · 13:25

I want to go aff too ;-) Scoor ze en enjoy!

Toerist
barries2Auteur22 januari 2009 · 14:17

Lekker!! succes en enjoy

Toerist
ronaldlindaAuteur22 januari 2009 · 18:23

FUN!!! rij vannacht naar solden… heb er veel zin in!

Gevorderd
doovAuteur22 januari 2009 · 19:15

Morris, ik vind dat jij op je post moet blijven om ons van updates te voorzien. Gaan wij wel in jouw plaats naar de Alpen om je te informeren of tips kloppen of niet.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Toerist
jobslegersAuteur22 januari 2009 · 20:27

Dikke shizzle Morris!

Toerist
AnoniemAuteur22 januari 2009 · 20:52

ik ben er ook vandoor!!EINDELIJK!!!

Gevorderd
BohdieAuteur23 januari 2009 · 11:47

Waar is iedereen??? Allemaal naar de pow pow, tis zo stil op de site!!! Wij vertrekken morgen, hi hi ;-))

Toerist
Bart1Auteur23 januari 2009 · 11:53

Iedereen lijkt aan het rijden te zijn idd…

You ski? wePowder!
Toerist
EricVerbiestAuteur23 januari 2009 · 12:45

Fish & Sticks

Yo Morris vanavond richting Champex om morgen wa te rijden.

Daarna secret spot meer nr t Oosten…

Eentje dat nog niet in de WePowder staat

we’ll keep u posted." OR NOT…
\

Sticks

Fish & Sticks
Gevorderd
MarkieAuteur23 januari 2009 · 13:55

Ben vanavond ook weg richting regio #4

Nog ff wat bizar nieuws
\

http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/37486/Snowboarder_vriest_dood_door_papierwinkel.html

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur23 januari 2009 · 16:15

check ff www.dontdoitarmy.com , waarbij vraagtekens worden gezet bij de participatie van “vreemde” sport-merken-zoals NIKE ACG bij snow- of skateboarden…vreemd dat jullie door deze rakkers je laat sponsoren

citaat van de dont do it campaign:
\


"this website is dedicated to keeping sporting good companies from infilitrating our surf, skate, and snow industry. It is targeted at keeping them from “taking” from our industry, after we have built and cared for it with blood, sweat, and tears.
\

Sure, there are many different opinions of what people consider “selling out” to be. Most are harmless, and the benefits and pitfalls are subject to argument. For example, a soda company-harmless. Even a car company, a video game, or a tv show. While these things may seem lame, and have nothing to do with our industry, it’s all subject to personal opinion, and the bottom line is that these companies are not “taking” anything away from us, and at the same time, are willing to “give” for the association. They are not a competitor and don’t intend to be a competitor in our industry. Sporting goods companies’ intentions are solely to take."
\

just give it a thought…

Gevorderd
koen_djfistelAuteur23 januari 2009 · 18:49

&dan gvd maandag al die fuckn snowverhalen weer :-( enjoy yr weekend evrybody in belgiaholland

sbs roelz
Gevorderd
koen_djfistelAuteur23 januari 2009 · 18:55

@sander : undermine the mainstreamified misunderstanding ! staat er op een rome-tee … thoughts

sbs roelz
Gevorderd
koen_djfistelAuteur23 januari 2009 · 20:25

wel maf dakdan pas 8eraf jouw link intik en idd op rome uitkom

sbs roelz
Toerist
Bart1Auteur25 januari 2009 · 00:19

vreemd dat jullie door deze rakkers je laat sponsoren

\

Hoezo? Omdat een of andere zogenaamde core-skateboard-site dat vindt? Wat een huilies, laat me niet lachen zeg. Dat hele core-gedoe is sowieso zooo vorige week dinsdag. Bovendien, deze ‘rakkers’ zorgen er toevallig wel voor dat de wePowderaars hun ding kunnen doen. En dat kan ik van die zogenaamde ‘core’-merken voorlopig niet zeggen…

You ski? wePowder!
Gevorderd
koen_djfistelAuteur25 januari 2009 · 10:29

“…is sowieso zooo vorige week dinsdag…”
\

:-) idd ultimate-snowboarding :-)

sbs roelz
Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur25 januari 2009 · 13:25

“Bovendien, deze ‘rakkers’ zorgen er toevallig wel voor dat de wePowderaars hun ding kunnen doen. En dat kan ik van die zogenaamde ‘core’-merken voorlopig niet zeggen…”
\

Never bite the hand that feeds…

groet vanuit een zwaar ontspoord Ristolas, van core boardteam SEVERE! Salut mes garcons…on y va

Toerist
AnoniemAuteur25 januari 2009 · 17:18

wtf is dit voor linksdraaiend mueslibol geneuzel? Stelletje sombere wannabe underground figuren, wat een gezeur. Ze willen dus niet dat er grote merken in de freeridescene stappen, omdat die geld verdienen en niks teruggeven? Laat me niet lachen, laat mensen geld verdienen aan goede spullen en laat vooral die geitenwollensokkenbreiers niet zo frusty doen over hun gebrek aan commercieel inzicht.

Als je geen “insert groot merk” spul wil koop je dat toch lekker niet, ga gewoon rijden en zeik niet zo.

Toerist
AnoniemAuteur25 januari 2009 · 17:19

waarmee ik zeker niet wil zeggen dat ik een hekel oid aan kleine( “core”?) merken heb, integendeel zelfs. Wel aan dit soort onheilsprofeten

Toerist
Bart1Auteur25 januari 2009 · 18:30

Never bite the hand that feeds…

\

Tja, is dat niet een beetje de pot die de ketel verwijt?

You ski? wePowder!
Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur25 januari 2009 · 21:05

salut mes garcons…
\

waar het bij de “Don’t do it Campaign” om gaat is het feit dat branche vreemde merken-met een ongetwijfeld riant budget- infiltreren in de scene, die vanaf eind jaren zestig(inderdaad de welbekende warme gitenwollensokken!) tot halverwege jaren tachtig snowboard-boom(inclusief fluorescerende pakken!)groot is geworden door individualiteit en wars van elke vorm van commerciële interventie.Hoe anders is de huidige situatie, waarbij grote (voetbal)merken als Nike en Adidas hun graantje proberen mee te pikken in de boardsports industrie. Films, websites, complete communities worden gesponsord, met de indirecte bedoeling dat de investeringen op de een of andere manier worden terug verdiend …

Niks mis mee?

Straks brengt UMBRO nog snowboards op de markt…!
\

\

\

\


“Dedicated to preserving the soul of the Skate, Surf and Snowboard industry, Consolidated skateboards founded the “Don’t do it army”. The Don’t Do It campaign encourages the movement to take back and empower those who built and nurtured this industry to get it to where it is today. Your decisions shape the future and we encourage you to be conscious of what you support. Let’s Take skate& snowboarding back”

Toerist
Bart1Auteur25 januari 2009 · 21:20

de scene die groot is geworden door individualiteit en wars van elke vorm van commerciële interventie

\

Sorry, maar dat vind ik een nogal naïeve gedachte. Wars van commercie? Rrriiigght… Ook bij de core-merken draait het gewoon om omzetten en marketing-euro’s. Het blijft gewoon business en anders verdient een partij gewoon de Darwin-award. Met slechts liefde voor de sport kan ik mijn hypotheek niet betalen.
\

Let’s face it: de markt is open en dat is maar goed ook. Iedere partij die - om wat voor reden dan ook - de markt claimt, staat een gezonde ontwikkeling van diezelfde markt in de weg…
\

En wbt Umbro… je wordt toch niet gedwongen hun boards te kopen? Laat ze gewoon links liggen als de marketingboodschap van de core-merken je meer aanspreekt.

You ski? wePowder!
Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur25 januari 2009 · 22:14

he Bart, lighten up…dat van Umbro was een geintje!

Ook hier in de Queyras is het trouwens gekkenwerk, eerst maar es chillen met de locals om het geweld van alledag wat te laten bezinken…I’m off.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!