Er is wel eens meer dan poeder.....

Er is wel eens meer dan poeder.....

Vergeef het me. Waarschijnlijk kun je helemaal niets met dit bericht, maar ik moet het even kwijt. M’n VerseSneeuw berichten kunnen er de komende week wat rommeliger uitzien, soms zal ik er even niet zijn. M’n oma, die in november nog 99 werd is afgelopen donderdag overleden. De komende week nemen we afscheid van haar. Het raakt me enorm…

De poeder staat daarom even tijdelijk op een tweede spoor. M’n oma was cool, zeker voor haar leeftijd. Ze was zelf geen poederrijdster. Toch verwacht ik haar ooit nog wel eens tegen te komen ergens op de eeuwige poedervelden.

Stay stoked!!!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
BohdieAuteur31 januari 2009 · 12:30

Poeder maakt niet alles goed wat je lief is! Sterkte! Wij verloren vlak voor ons vertrek naar de pow een lieve kleine huisvriend. We hebben er veel verdriet van. Ons vriendje, jouw oma. Dit hoort er allemaal bij, bij de community die je/jullie opgericht hebt/hebben. Al het lief (de pow en meer) en het leed. Sterkte!

Toerist
AntonAuteur31 januari 2009 · 12:59

Heel veel sterkte en neem je tijd!
\

Anton

Toerist
WvD2Auteur31 januari 2009 · 13:21

Morris,

Gecondoleerd, en veel sterkte!
\

Wilko

Gevorderd
JoRetroAuteur31 januari 2009 · 13:42

Sterkte MM!

What's wrong with old-school??
Beginner
AnoukAuteur31 januari 2009 · 13:47

Morris, maak tijd voor jezelf, wij kunnen wel even met wat minder sneeuwberichten. Iedereen hier leeft met je mee. Je herinneringen aan je oma zullen je sterker maken met de tijd. Ik verloor net een jaar geleden ook mijn oma, die alles voor me betekende. De eerste maanden na haar heengaan waren ontzettend zwaar, maar nu voel ik dat ze er nog is. In elke run die ik maak, in elke straal zonlicht die ik voel op m’n gezicht.

Sterkte!

Anouk

Warren Miller said it best: “If you don’t do it this year, you’ll be one year older when you do”
Toerist
AnoniemAuteur31 januari 2009 · 13:48

Sterkte man, dit zijn inderdaad de momenten waarop je geconfronteerd wordt met de biterre momenten van het leven. Het ene moment nog opzoek naar het genot van de vrijheid en het poederrijden, het andere moment proberen om het verlies een plek te geven.

Gecondoleerd,

Jurgen

Beginner
IleksoAuteur31 januari 2009 · 14:14

Sterkte met het verlies.
\

Eric

Bones heal and chicks digg scars
Gevorderd
jelmerAuteur31 januari 2009 · 14:34

Gecondoleerd Morris. Sterkte!

Gevorderd
bastichelaarAuteur31 januari 2009 · 16:37

Take your time! Sterkte…
\

Bas

weblog.bastichelaar.com
Gevorderd
LunsAuteur31 januari 2009 · 16:47

Gecondoleerd Morris. Helaas ook onderdeel van het leven. Zo wordt WePowder geboren en zo gaat je coole oma dood. Klote…
\

Sterkte ermee.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur31 januari 2009 · 18:14

sterkte morris ; aan allen die haar liefhadden …

koen

sbs roelz
Gevorderd
SpiderAuteur31 januari 2009 · 18:51

Ook al was ze geen poeder rijdster, maar waar ze nu ook mag zijn, misschien voelt ze zich nu als een poeder junk na de beste poeder run uit zijn leven. Kom er sterker uit MM, gecondoleerd

We doen wat rustiger tegenwoordig
Gevorderd
SportGillieproAuteur31 januari 2009 · 21:10

Gecondoleerd man en sterkte. Weet nog dat ik je rond de verjaardag van je oma sprak en je vertelde dat ze 99 was geworden. Zo trots als een pauw was je. En terecht. Heel veel sterkte voor jou en je familie met dit verlies

Live to ride, ride to live
Toerist
Teon2Auteur31 januari 2009 · 21:18

Morris!

Afgelopen week stond ik boven aan een couloir in Valloire en was heel even helemaal alleen op de wereld. Op zulke momenten denk je aan je dierbaren. Nog onder ons of toekijkend vanaf boven.

Sterkte man!
\

Grtn
\

Teon

Toerist
sanderkwww.severeboardgear.comAuteur31 januari 2009 · 22:33

kloten man,hou het vast en laat het los…

Gevorderd
DioAuteur1 februari 2009 · 01:08

He maatje, dat spijt me om te lezen. Elke keer als het onvermijdelijke vat krijgt op het levensvuur van een mens krijg je een dubbele spiegel voor je snuffert. Het weerkaatst het leven van degene die afscheid neemt. En het spiegelt je eigen lijnen. Hoe goed ben jij bezig?

De lijnen van je oma zijn de hare. Maak die van jou helemaal van jou. Zet ze zo goed als je kan.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Expert
neroAuteur1 februari 2009 · 07:43

Hey Maurice,
\

Sterkte met het verlies kerel!
\

Dennis

Toerist
JohnSonAuteur1 februari 2009 · 10:19

99, wat een leeftijd! Morris, hou je haaks.

Veel sterkte de komende tijd.

Gevorderd
DutchessAuteur1 februari 2009 · 15:26

Sterkte Morris, carry on her coolness…

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Toerist
AnoniemAuteur1 februari 2009 · 21:07

Gecondoleerd Morris en familie/vrienden

Beginner
wimdesAuteur1 februari 2009 · 22:52

hoop dat ze een mooi leven gehad heeft, dat ze in vrede kan rusten. mijn steunbetuiging aan iedereen die haar nu mist

Toerist
AnoniemAuteur2 februari 2009 · 11:15

Sterkte met het verlies Morris!

Toerist
pauwkeAuteur2 februari 2009 · 11:48

Ik wens jou en je familie veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.

pauwke
Gevorderd
Jef2Auteur2 februari 2009 · 12:00

Morris en familie, nogmaals gecondoleerd en veel sterkte!

Beginner
DennnnisAuteur2 februari 2009 · 13:12

Gecondoleerd en sterkte!

sneeuw!!!!
Beginner
BuukAuteur2 februari 2009 · 13:29

Hey Morris,
\

Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!

Powdered by BMB Custom made Skis & Boards -- www.bmb-ski.nl
Toerist
SnowRepublicAuteur2 februari 2009 · 16:29

Hi Morris, Gecondoleerd!
\

Je kunt je troosten met het feit dat ze een mooi leven heeft gehad! Maar missen zul je d’r zeker! Ik mis mijn opa en oma ook nog vaak! Mijn opa stierf als laatste en hij was ook heel cool. Hij was 89 en had als enige van de oudjes in het bejaardenhuis een computer mét internet mét webcam. Hij bridgde online en chatte via de webmcam met z’n zoon in Australie.
\

Enfin, hopelijk stuurt ze regelmatig vette dumps naar beneden! Veel sterkte!

Toerist
veenstra.grm@gmail.comAuteur2 februari 2009 · 22:43

Morris, gecondoleerd. Coole oma’s zijn goud. Koester je herinneringen en laat je eerstvolgende spoor een eerbetoon aan haar zijn. Mark

Toerist
barries2Auteur3 februari 2009 · 12:31

Morris,
\

Gecondoleerd. Heel veel sterkte komende tijd!
\

Bart

Gevorderd
doovAuteur3 februari 2009 · 20:59

Spijtig. Sterkte met de verwerking van het verlies.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!