wePoeder en borrels: 5 maart 20.00 uur bij MK in Bilthoven

wePoeder en borrels: 5 maart 20.00 uur bij MK in Bilthoven

[flickr-photo:id=230452326,size=s] Noteer maar alvast in je agenda. Donderdag 5 maart om 20.00 uur bij [url=http://www.mkskiservice.nl/]MK in Bilthoven[/url] de tweede [b]Poeder[/b] en Borrels van dit jaar. Of om precies te zijn in het cafe naast MK. 4 januari vond de eerste plaats in cafe Flater in Utrecht. Nu de tweede. De derde gaat plaatsvinden in Belgie en de vierde… in de sneeuw! Want op deze tweede borrel: filmpjes, indien mogelijk al previews van het materiaal van winter 09/10, natuurlijk veel sterke verhalen over de poeder die er al gescoord is en nog gescoord gaat worden en een korte introductie op [url=http://www.wepowder.nl/gids/]HET boek[/url]… Wat moet je ermee, wat kun je ermee, wat doe je ermee en wat beleef je ermee…

[b]Kortom[/b]:
[i]wat[/i]: wePoeder en borrels
[i]waar[/i]: MK te Bilthoven
[i]wanneer[/i]: donderdag 5 maart, 20.00 uur
[i]vervoer[/i]: 2 minuten lopen vanaf ns-station Bilthoven, met de auto en fiets ook goed bereikbaar
[i]aanmelden[/i]: stuur ff een mailtje naar [email=info@wepowder.nl]info[at]wepowder.nl[/email] of laat op het [url=http://www.wepowder.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=211]forum[/url] even weten dat je komt
[i]kosten[/i]: drankjes op eigen rekening, wij willen ook nog poeder rijden dit seizoen ;-)

Kom maar op met die belevingen, want dat gaan we belonen. We gaan HET boek weggeven voor de sickste poederfoto tot nu toe van dit seizoen. Wij gaan niet stemmen, de zaal gaat stemmen. Stuur je foto in voor 3 maart 17.00 uur en wel naar [email=info@wepowder.nl]info[at]wepowder.nl[/email]. Wij zorgen voor een slideshow, jullie voor de foto’s en het stemmen

[flickr-photo:id=3228965354,size=m]Want geleefd wordt er al zeker met HET boek. Ik heb al boeken gezien vol met post-it velletjes, aantekeningen, foto’s, aanvullingen en diepste geheimen, scheuren, kruisjes waar men al is geweest en mijmeringen. Dat heeft ons doen besluiten om diegene die het meest levendige boek heeft, dat vooraf kan aantonen met foto’s en ter plekke zijn exemplaar meeneemt een nieuw boek te overhandigen (ja, wees gerust…je mag je oude dierbare vol met herinneringen natuurlijk weer mee naar huis nemen.)Leve HET boek…laat HET boek leven… (wederom geldt foto’s insturen voor 3 maart 17.00 uur en mailen naar [email=info@wepowder.nl]info[at]wepowder.nl[/email])

meteomorris

Reacties

Toerist
Steven2Auteur18 februari 2009 · 21:07

En misschien een mooi moment om de helitrip-winnaar bekend te maken!

Gevorderd
MarcoAuteur18 februari 2009 · 21:57

Owjah heli-trip winnaar! :)
\

Ga er voor de 2e keer in successie sowieso niet bij zijn en wel omdat ik die week lekker in de sneeuw aan het spelen ben… Net als de vorige keer. :-) Bestemming voor eerste week maart: Nog onbekend! (Maar me reisgenoten staan al te trappelen om iets te bespreken, gelukkig kan ik ze tot nu toe nog van het lijf houden…)

Gevorderd
Pollux2Auteur18 februari 2009 · 23:13

De vetste pow foto ga ik wel winnen, moet hem alleen komend weekend nog even maken ;-)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur19 februari 2009 · 10:22

Ben erbij! En als we afgelopen weekend foto’s hadden gemaakt dan was de winst nu al binnen geweest ;)!
\

@Pollux en Dexter: waar rijden jullie heen dit weekend?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
Pollux2Auteur19 februari 2009 · 10:43

@ Arjen: Dexter kan helaas niet, ik ga met Giel (of eigenlijk zijn helmetcam) en nog 2 anderen. Op dit moment denken we de hoek van Montafon of Kleinwalsertal. Ben je in de buurt?
\

@ Dexter: De vraag is eerder van wie ga ik hem maken :-)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur19 februari 2009 · 10:54

@Pollux: helaas niet, anders had ik graag even aangesloten. De afgelopen periode veel weggeweest, dus heb even een weekend andere prioriteiten…

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
AnoniemAuteur19 februari 2009 · 11:45

Hallelujah praise the book! ;)

maarre iedereen die op die borrel komt heeft het boek toch al? is het dan niet een idee om zo’n mooi shirtje als prijs beschikbaar te stellen voor mooiste foto/boek?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!