Donderdag geardag.... de Salomon Czar en de Black Diamond...

Donderdag geardag.... de Salomon Czar en de Black Diamond...

wepowderlabs Twee weken terug presenteerden we [url=http://www.wepowder.nl/node/1632]de wePowderLABS[/url]. Een pool met freeridemateriaal van en voor de pro-members op wePowder. Vanaf de eerste tot en met de laatste sneeuwval kun je komende winter eindelijk eens een brede ski of poederboard testen. Hoe werkt dat? De precieze uitleg volgt nog, maar het principe is simpel. Voor wie? Voor iedere pro-member op wePowder.

[b]Welke ski’s?[/b]
We vroegen jullie welke ski’s zou je naast de Shogun van Salomon en de Justice van Black Diamond in de LABS willen hebben. Een tussenstand. Bij Salomon is het luid en duidelijk. De Czar is duidelijk jullie favoriet naast de Shogun.

Maar goed, we mogen 3 ski’s uitzoeken in totaal. Dan maar nog een [url=

]Lord[/url] of een [url=
]Geisha[/url] erbij? Of zeggen jullie probeer de Shogun ([url=
]filmpje[/url] of Czar in verschillende lengtes te krijgen? Praat en stem mee op het forum. Ga daarvoor ff naar [url=http://www.wepowder.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=533&start=0]de Salomon poll op het forum[/url]

[b]Black Diamond??[/b]
Daar is het veel spannender. De Justice komt zowiezo, maar daarnaast… De Megawatt, de Zealot of de Verdict? Iemand reageerde al op het forum met de opmerking dat de Black Diamond lijn veel dichter bij elkaar ligt. Wij waren afgelopen winter op de ISPO en hebben Dan Caruzo om een toelichting gevraagd op de skilijn van Black Diamond. Misschien dat deze toelichting je helpt bij je keuze.

Ga ff naar de [url=http://www.wepowder.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=534&start=0]de Black Diamond poll op het forum[/url], praat mee en maak een keuze…

meteomorris

Reacties

Toerist
SimonAuteur8 oktober 2009 · 17:39

ff vraagje…

moet ik mijn 'pro-member’status elk jaar opnieuw aanvragen?

of blijf ik pro-member?

Talk less, ride more
Gevorderd
SPAMAuteur8 oktober 2009 · 19:08

@Simon, volgens mij is het een kwestie van die paar euri schuiven als ze het vragen en verder hoef je niet veel te doen. Of was het nu toch dat je binnen 2 minuten een pieper moest kunnen vinden?

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Expert
meteomorrisAuteur8 oktober 2009 · 19:32

@simon… we willen eerst alle nieuwe dingen af hebben en komen dan direct met een verassing… dan vragen we je pas om je pro-membership t verlengen… nog ff geduld…

powfinder.com
Gevorderd
Pollux2Auteur8 oktober 2009 · 20:21

off topic

Dan Caruzo over de Factor: “Basically what it is it’s a 4 buckle overlap race construction, traditional ski boot WITH a walking mode. Why no one has thought of this before I have no idea…” en dan op 5:09 “Last year we had a few problems with the walk mechanism. People where skiing them harder then we expected…we where getting a few cracks…”. NOU DAAROM DUS!

Gevorderd
SPAMAuteur9 oktober 2009 · 20:00

@pollux: hij had het ook over average skiers with 20 to 30 days a year… snif.
\

Oftewel ik ben een average skier:-(
\

Volgens mij scoor je zo geen klanten. Tenzij je product zo duur is dat je met 100 klanten wereldwijd al binnen bent

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!