... De sporen van Dechelle...

Door meteomorris op 11 november 2009 · 3

Gister vroeg ik me hardop af of ik [url=http://www.wepowder.nl/node/1866]de sporen van Dechelle[/url] had gezien op de webcam van Sulden. Zag ik eerst nog niets, later zag ik de eerste sporen. Maar toen ik vanochtend weer keek zag ik nog steeds diezelfde sporen en een verder maagdelijk veld. Dechelle..? Dechelle......? HouHooooooooo, waar zijt gij? Zou hij halsoverkop hebben moeten vetrekken? Mooie couloirs hebben gevonden? Aangehouden zijn vanwege te snel een helling strepen?.... Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er veel voor over zou hebben om nu ter plekke de rest van die helling te strepen... Wordt vervolgd ;)

Reacties

• dolfbroekveldt
    Tourist
    dolfbroekveldt op 11 november 2009 · 11:27
    Vreselijk om die maagdelijke witte poeder daar op ons te zien wachten terwijl niemand er iets mee doet... Kan niet wachten op de januari powderchase, gevolg door Sölden (jan) en Stanton (maart).. Ga zeker ook nog weekendje op zoek naar pow in februari
    Je nieuwe signature
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 11 november 2009 · 20:48
    zat natuurlijk verder van de lift strepen te trekken 😃 😃 nét berichje gehad ; Super ; alles voor ons alleen ; 35cm vers erbij gekregen ... Dechelle is alive & realy fôkn-kickin !!!
    sbs roelz
  • op 12 november 2009 · 17:22
    Hehe, dat zijn idd onze sporen 😉 Na de gratis zaterdag waren we er echt de enigste freeriders! Ok, toegeven, dinsdag zijn er nog 4 locals afgekomen die ik ken, maar die heb ik met moeite mee off piste gekregen omdat die wat meer schrik hebben van de "Steinen" (voor hun nieuwe ski's zeiden ze... 😉 ). En woensdag waren de 2 broers er die het snowpark gaan maken voor de Sulden Ski Happening 2009 en er een showke gaan geven, maar die freestylen liever dan te freeriden, dus die bleven op blauwe piste waar ze 2 jumps aan de rand hadden. Daniel showde al met ne frontflip in da pow!
    Maar als ik dus zeg dat alles er voor ons alleen was, was dat dus echt werkelijk zo! Bvb dinsdagvoormiddag waren we met 71 gasten boven in het gebied. 2 freeriders (wij dus) en 69 "Pisteleute" (Anwarter opleiding, sportschool, nog wat trainers en het nationale reuzeslalomteam van IT op die piste op de webcam).

Waarom het daar maagdelijk bleef? Te kort, te plat en al mochten we er langs, we gunden die slalommers ook hun ding... Maandag toen die piste nog niet zo breed was afgereden, was het wel leuk langs de kanten daar. Langs rechts de lift volgen en dan links eronder draaien was al beter, maar er was nog spannendere stuff te vinden... bvb de niet gemarkeerde zwarte die op het pistekaartje staat en nooit afgereden wordt.
    Nog geen couloirs, te vroeg... En ne lokale polizei streepte met ons mee dinsdagnamiddag, dus ook geen boete 😉 (Dat heb ik vorig jaar al gehad in Riezlern... ander verhaal.)
    Ik zal strax eens kijken of ik al wat beeldmateriaal voor jullie heb, moet een groot deel nog wel krijgen...
    Ge moet ook niet te jaloers zijn hoor, mijn latten zien er lief uit en de stenen hebben me ook onderuit gekregen (lees ne keer vol vooruit). No pain, no gain! Wel jammer van dat scheurtje in broek en jas... En de zondag was het weer zo slecht dat we geen skipas gekocht hebben, maar de Kanzel (1 keer!) opgeklommen zijn, weliswaar zonder tourgear. Daar hebben we de alpenweide piste voor dit seizoen ingewijd.
    Nog nooit zo vroeg in't seizoen zoveel pow gereden! Het was pure "WAAAANZIN!!!", om de favoriete kreet van Marketa van Hotel Post nog eens te gebruiken! Een superwomen! Echt een vrouw naar m'n hart! Moest diene flik daarmee nu niet... 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro