... De sporen van Dechelle...

... De sporen van Dechelle...

Gister vroeg ik me hardop af of ik [url=http://www.wepowder.nl/node/1866]de sporen van Dechelle[/url] had gezien op de webcam van Sulden. Zag ik eerst nog niets, later zag ik de eerste sporen. Maar toen ik vanochtend weer keek zag ik nog steeds diezelfde sporen en een verder maagdelijk veld. Dechelle…? Dechelle…? HouHooooooooo, waar zijt gij? Zou hij halsoverkop hebben moeten vetrekken? Mooie couloirs hebben gevonden? Aangehouden zijn vanwege te snel een helling strepen?.. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat er veel voor over zou hebben om nu ter plekke de rest van die helling te strepen… Wordt vervolgd ;)

meteomorris

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur11 november 2009 · 11:27

Vreselijk om die maagdelijke witte poeder daar op ons te zien wachten terwijl niemand er iets mee doet… Kan niet wachten op de januari powderchase, gevolg door Sölden (jan) en Stanton (maart)… Ga zeker ook nog weekendje op zoek naar pow in februari

Gevorderd
koen_djfistelAuteur11 november 2009 · 20:48

zat natuurlijk verder van de lift strepen te trekken :-) :-) nét berichje gehad ; Super ; alles voor ons alleen ; 35cm vers erbij gekregen … Dechelle is alive & realy fôkn-kickin !!!

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!