Beelden voor het weekend II.... The Fine Line

Door meteomorris op 20 november 2009 · 7

Dit is wat ze er over zeggen: [i]The Fine Line, produced by Rocky Mountain Sherpas, is a series of short films which hope to educate the current youth and backcountry skiing enthusiasts about the dangers of avalanches and how to better prepare themselves.[/i]

Omdat we nog steeds wachten op Signatures hebben we deze film pas durven aankondigen vanaf het moment dat we 'm echt in huis hebben. We hebben de film sinds gister in huis. Wat kost ie? E 20,95 Vandaag besteld en betaald, na het weekend op je deurmat. (Voor de Belgen ietsje later). Op de [url=http://www.wepowder.nl/goodies]goodie-pagina kun je 'm bestellen[/url]

Reacties

• powderskifun2
    Tourist
    powderskifun2 op 20 november 2009 · 11:06
    Topfilm! Ik heb hem en het is echt een goede film! Bij mij zat er ook een trainigsvideo bij waar ze (al dan niet wat oppervlakkig) uitleggen waar je op moet letten enz. Goede video voor beginnners maar ook voor mensen die al veel gereden hebben toch leuk wat mij betreft.
  • JeWeDe
    Advanced
    JeWeDe op 20 november 2009 · 15:01
    Lijkt goed,

Zitten die vier trainings films er ook bij of is dit alleen dehoofdfilm?
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 november 2009 · 18:20
    @ JeWeDe er zitten naast de hoofdfilm 4 trainingsfilmpjes bij:
    * understading avalanche bulletins
    * choosing terrain
    * predicting avalanches
    * emergency self rescue
    May the powder be with you.
  • op 21 november 2009 · 11:00
    Mwaah, ik heb 'm ook en ben een beetje verdeeld. Ja, er zitten echt een paar goede stukken in en eea is ook heel erg mooi gefilmd. Er zit een fatastisch geanimeerd stuk in het begin over 'de geschiedenis' van wintersport en poederen, maar ik heb het gevoel dat de vorm teveel heeft afgeleid van de inhoud.

Dat gezegd hebbende; er zitten wel een paar hele goede stukken tussen! En de persoonlijke uitleg van die snowboarder die in een hele dikke lawine is gekomen is echt schokkend en daardoor goede realitycheck.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 november 2009 · 19:14
    @poederslet, ik kan je mening volgen voor de hoofdfilm, waar de vorm de hoofdmoot heeft. Maar zeker niet voor de 4 trainingfilmpjes. Bijna een uur lang experts aan het woord die kort en bondig je de basis uitleggen. Ik denk voor heel veel mensen hier al een eye-opener en een goede inleiding voordat men aan lawine 1 van het SSC begint. Niets voor niets sluit men af met.. 'Volg een cursus.'
  • op 21 november 2009 · 20:04
    Morris, ik heb ['m naar aanleiding van je post nog een keer bekeken vandaag en je hebt gelijk. Ik was er automatisch vanuit gegaan dat de subfilmpjes allemaal delen waren van de hoofdfilm, maar dan gerangschikt 'naar onderwerp'. Dat is helemaal niet zo en ik kom erachter dat er nog veel meer op die dvd stond dan ik dacht *slaat met platte hand op z'n domme voorhoofd*.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 22 november 2009 · 12:46
    @slet... graag gedaan.. ook dat is we-powder 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro