Beelden voor het weekend II.... The Fine Line

Beelden voor het weekend II.... The Fine Line

Dit is wat ze er over zeggen: [i]The Fine Line, produced by Rocky Mountain Sherpas, is a series of short films which hope to educate the current youth and backcountry skiing enthusiasts about the dangers of avalanches and how to better prepare themselves.[/i]

Omdat we nog steeds wachten op Signatures hebben we deze film pas durven aankondigen vanaf het moment dat we 'm echt in huis hebben. We hebben de film sinds gister in huis. Wat kost ie? E 20,95 Vandaag besteld en betaald, na het weekend op je deurmat. (Voor de Belgen ietsje later). Op de [url=http://www.wepowder.nl/goodies]goodie-pagina kun je 'm bestellen[/url]

meteomorris

Reacties

Toerist
powderskifun2Auteur20 november 2009 · 11:06

Topfilm! Ik heb hem en het is echt een goede film! Bij mij zat er ook een trainigsvideo bij waar ze (al dan niet wat oppervlakkig) uitleggen waar je op moet letten enz. Goede video voor beginnners maar ook voor mensen die al veel gereden hebben toch leuk wat mij betreft.

Gevorderd
JeWeDeAuteur20 november 2009 · 15:01

Lijkt goed,
\

Zitten die vier trainings films er ook bij of is dit alleen dehoofdfilm?

Expert
meteomorrisAuteur20 november 2009 · 18:20

@ JeWeDe er zitten naast de hoofdfilm 4 trainingsfilmpjes bij:
\

  • understading avalanche bulletins
    \
  • choosing terrain
    \
  • predicting avalanches
    \
  • emergency self rescue
powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur21 november 2009 · 19:14

@poederslet, ik kan je mening volgen voor de hoofdfilm, waar de vorm de hoofdmoot heeft. Maar zeker niet voor de 4 trainingfilmpjes. Bijna een uur lang experts aan het woord die kort en bondig je de basis uitleggen. Ik denk voor heel veel mensen hier al een eye-opener en een goede inleiding voordat men aan lawine 1 van het SSC begint. Niets voor niets sluit men af met… ‘Volg een cursus.’

powfinder.com
Expert
meteomorrisAuteur22 november 2009 · 12:46

@slet… graag gedaan… ook dat is we-powder ;)

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!