wePowder 2.0 gelanceerd

wePowder 2.0 gelanceerd

Met onze welgemeende excuses voor de tijd die jullie zonder wePowder hebben moeten doen. Want het heeft wel even geduurd… Maar daar zijn we dan weer: eindelijk! En wat kan er veel gebeuren in een dikke week tijd!!

[b]PIEK[/b]
Want de winnares van [url=http://www.poederiseenkeuze.nl]Poeder Is Een Keuze[/url] is bekend: Juulski wist de meeste wePowderaars te overtuigen met haar inzending en won daarmee de Poeder Is Een Keuze contest.

[b]Sneeuw[/b]
Er viel sneeuw. VEEL sneeuw! Hoeveel? Dat gaat Morris je ongetwijfeld later vertellen… Als hij heeft uitgevonden hoe het nieuwe CMS werkt ;)

[b]De nieuwe site[/b]
De migratie van de site was er eentje waar het nodig mis ging, maar uiteindelijk zijn we er dan toch. Met een heleboel nieuwe functionaliteit (zoals het freeride paspoort!), die in de loop van deze winter stevig uitgebreid gaat worden. En daarvoor hebben we nu het juiste platform. Maak je dus geen zorgen als dingen het nog niet helemaal doen zoals je verwacht, dat gaat goed komen. Zaken zoals de shop, de labs, ze komen zeer binnenkort online. Mocht je toch rare zaken willen melden, laat het ons dan weten via het [url=http://www.wepowder.com/forum]forum[/url]!

en dan is er nog dit…

[b]wePowder Lines[/b]
Say what? Jaja, wePowder gaat totaal real-time met [url=http://www.wepowder.com/lines]wePowder Lines[/url]. Met dank aan de jongens en meisjes van Frismedia is er sinds vandaag namelijk een applicatie waarmee je kan chatten met je buddies, routes kan maken en delen en het laatste weerbericht in de wePowder gebieden kan checken. En nu eens via het web, maar rechtstreeks vanaf je desktop!! Download hem daarom nu, maar let op: Lines is voor pro-riders only!

[edit: voorlopig is wePowder lines even voor niemand wegens een foutmelding in de app. Daar wordt aan gewerkt, maar het kan even duren!]

[b]Met dank aan[/b]
Dit hele project had niet tot stand kunnen komen zonder de nimmer aflatende hulp van Daan, Donald, Iztok, Klaas, het wePowder team en natuurlijk JULLIE! Thanks voor alle support!!!

Bart1

Reacties

Gevorderd
yannickdbAuteur11 december 2009 · 16:58

ok, dat alles was het wachten wel waard ;-)

Het ziet er in ieder geval super uit, eerst nog wat klikken op vanalles en nog wat :-)

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Toerist
Bart1Auteur11 december 2009 · 17:02

Hi Yannick, thanks! We zijn nog niet helemaal klaar, dus je kan hier en daar nog een los eindje tegenkomen, maar ik wilde de wePowderaars niet nóg langer laten wachten…

You ski? wePowder!
Toerist
Steven2Auteur11 december 2009 · 17:05

Heee, hij doet het weer! Ik ga meteen lekker rondklikken! Thx voor het vele werk Bart!

Toerist
Teon2Auteur11 december 2009 · 17:19

Jaaa, eindelijk weer online! Mooi man. Ziet er goed uit.

Installatie van WePowderlines leidt nog tot een error (in de Adobe installer), maar verder gaak lekker veel klikken!
\

Bart, chapeau!

Toerist
Bart1Auteur11 december 2009 · 17:23

wePowder lines is bekend en wordt aan gewerkt… moet alleen even kijken of ik degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn nog uit hun vrijmibo kan trekken (lees: of ze nog in staat zijn het probleem te fixen)

You ski? wePowder!
Toerist
JaapvRAuteur11 december 2009 · 17:30

HolyShit, dit ziet er heeeel strak uit! Dat zo’n clubje forumnerds binnen 2 jaartjes zo’n platform kan neerzetten; leve het sneeuwbaleffect!

Toerist
AnoniemAuteur11 december 2009 · 17:41

Ziet er top uit! Gefeliciteerd! Ik ga direct rondklikken ;-)

Toerist
slobsonAuteur11 december 2009 · 17:59

ziet er netjes uit mannen,

Gevorderd
Pollux2Auteur11 december 2009 · 18:16

Back in business :-D

Toerist
AnoniemAuteur11 december 2009 · 18:22

Ziet er super uit!!

Forum werkt nu ook goed met opera en via de mobiel (iphone), dikke prima!

Gevorderd
SteefAuteur11 december 2009 · 19:06

Ziet er lekker fris uit mannen!

Congratsz!

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Toerist
SimonAuteur11 december 2009 · 19:08

ok de site ziet er ongelooflijk strak uit!

good job!:D

Talk less, ride more
Toerist
miniboardAuteur11 december 2009 · 19:09

goed werk :)…nu snel WePowder Lines werkende maken ;)

Toerist
powderskifun2Auteur11 december 2009 · 19:26

YESSSS Précies op tijd heren! Ik vertrek vannacht 1 uur richting Oostenrijk!

Toerist
powderskifun2Auteur11 december 2009 · 19:35

Trouwens: internationale ambities; wepowder.com?

Toerist
Bart1Auteur11 december 2009 · 19:58

@powderskifun: wie weet :)

You ski? wePowder!
Beginner
DennnnisAuteur11 december 2009 · 20:04

Heerlijk! lekker rondklikken

sneeuw!!!!
Toerist
AnoniemAuteur11 december 2009 · 20:15

Ziet er goed uit! ;)

Beginner
OppieAuteur11 december 2009 · 21:23

Nu al TE BOT… ik ga ff kijken… Morgen de hele dag.

Pillows is what I want!
Beginner
wimdesAuteur11 december 2009 · 23:01

men vorme een zin met ‘champagne’, ‘poeder’ en ‘knallen’!

Toerist
JanG131Auteur11 december 2009 · 23:22

woooohoooo :)

Toerist
AnoniemAuteur11 december 2009 · 23:37

Voelde me nogal eenzaam de afgelopen dagen… ;-)

Toerist
PK2Auteur12 december 2009 · 00:10

Eerste indruk: mooooi !!

Toerist
elchicoAuteur12 december 2009 · 01:24

ik las laats iets over "piek ervaringen"die wij mensen tijdens een dag beleven.

Nou vanmiddag was duidelijk een piek ervaring met wepowder 2.0 .

nice work guys!!!

Expert
costijnAuteur12 december 2009 · 06:44

lekker thuiskomen dit!

mooi werk

Gevorderd
barttoorn2Auteur12 december 2009 · 09:10

ziet er nog steeds vertrouwd uit, met vele verbetering zichtbaar in menu’s. Dat het nog niet werkt geeft niet, progress in work. Als het maar wel snel gaat draaien =o)

Toerist
barries2Auteur12 december 2009 · 13:49

oow dit is genieten

Expert
ThijsAGAuteur12 december 2009 · 15:06

Eindelijk:) Supermooie site, deze week zal er wel weer niet zoveel gestudeerd worden:P

Gevorderd
pauldobAuteur13 december 2009 · 13:36

Ziet er mooi uit. Was het wachten zeker waard.

Ik ben ook erg benieuwd naar de Wepowder lines.

Hebben jullie al enig idee wanneer de labs beschikbaar zijn. Gaat dat nog voor de kerst lukken?? Zou graag wt uitproberen dan.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!