wePowder presents: Gear4guides (deel V)

wePowder presents: Gear4guides (deel V)

The Logo Edition

[b]The winner is het logo van……… Rosalie[/b]
Vorige week hebben we jullie gevraagd je stem uit te brengen op één van de Logo’s die Gear4guides zowel nationaal als internationaal op de kaart gaat zetten. Dit heeft afgelopen week tot een uiterst eerlijk verlopen proces waar menige democratie een puntje aan kan zuigen!

In het begin van de stemming trok het logo van Rosalie een aardige sprint waarmee ze meteen duidelijk afstand nam. Totdat Dio een zekere discussie aanzwengelde over de befaamde wereldkaart van het logo van Teon waar de achtergrond, volgens hem, niet van zou kloppen. Hij heeft voor deze opmerking een keurig corrigerende “tik op de vingers” gehad, die het aantal stemmen van Teon weer een enorme boost gaven. Bedankt daarvoor Dio (ook namens Teon)!

Uiteindelijk is er door jullie stemmen een overduidelijke winnaar gekozen, en dat is met 34 van de 55 stemmen het logo van Rosalie geworden:

[img=600x220]http://img833.imageshack.us/img833/6532/g4gs.jpg[/img]

Ik wil in ieder geval Teon onwijs bedanken voor aanleveren van zijn mooie logo; dit is zeker een applaus waard! En daarnaast wil ik Rosalie feliciteren en ben ik super trots op het “nieuwe smoelwerk” van Gear4guides! Echt helemaal te gek.

[b]Welke pannetjes staan er op het vuur?[/b]

[i]Gear4guides in Skiing magazin (Germany)[/i]
Goed nieuws van onze Oosterburen want de hoofdredacteur van Skiing Magazin (Germany), Roman Lachner, heeft bevestigd dat hij een pagina zal wijden aan het Gear4guides project. Hij vindt het “echt iets nieuws in de ski industrie” zoals hij zelf zegt. Ik zal ‘m dus zo snel mogelijk het nieuwe logo sturen dan kan hij dit meteen gebruiken. Rosalie zou je het naar Morris kunnen sturen in verschillende formaten? Thanks

[i]Stoked merken achter Gear4guides[/i]
Zoals al vermeld hebben we een toezegging van Arc’teryx dat ze spullen ter beschikking zullen stellen en ook zal Atomic die dit jaar weer deel zal nemen. Daarnaast staan verzoeken uit bij Fritschi bindingen, heeft K2 hierop zeer enthousiast gereageerd en heeft Adidas een paar hele mooie goggles op de plank liggen. Het idee achter Gear4guides is niet om exclusief met 1 merk te werken, maar met ieder merk dat zich met “fairtrade” merk Gear4guides wil verbinden.

De komende tijd zal in het teken staan om zaken te gaan inventariseren; welke spullen worden beschikbaar gesteld en waar iedereen naar toe gaat. En hoe krijgen we mens en materiaal bij elkaar! De komende weken meer daarover!

olafski

Reacties

Gevorderd
DioAuteur6 oktober 2010 · 12:45

@Olafski: My pleasure ;). Mooi logo voor een mooi initiatief!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Toerist
AnoniemAuteur6 oktober 2010 · 17:44

Ik ga het in orde maken!! naar welk mail adres kan ik dit mailen?
\

LEUKKKK

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!