wePowder Labs: Rad-Air beschikbaar bij MK

wePowder Labs: Rad-Air beschikbaar bij MK

Het is een wonderlijk jaar. Freeriden groeit als nooit te voren, wepowder ontploft en leveringen lopen spaak. Maar ze zijn er eindelijk. Na vorig jaar (toen hadden we hele grote Rad Air tankers in de Labs) hebben we dit jaar de ‘kleinere’ modellen.

Deze winter zijn de

  • Rad Air tanker oversize 167
  • Rad Air tanker Dani Kiwi Meier 172
    beschikbaar in de Labs.

De 167 is voor de grote voeten (27,5 waist) en de 172 voor iemand die alles wil. Vorig jaar was het board continue onderweg en… waren ze al verkocht voordat we de Labs Sale hielden. Nu een nieuwe kans. [url=http://www.wepowder.nl/labs]Reserveren kan hier.[/url] En je kunt ze afhalen bij MK Skiservice. MK? Ja, sinds dit jaar verkopen ze ook boards ;)

Besluit ze je nadien te willen bestellen, laat het dan even weten. De boards zijn 649 verkoopprijs, maar wij hebben korting weten te bedingen ;)

Meer weten: [url=http://www.rad-air.ch/site/index.php/boards/tanker/]Rad Air specs[/url]

costijn

Reacties

Toerist
SaxAuteur20 januari 2011 · 10:42

Wauw, schitterende foto. Iemand een idee waar ik er meer van deze fotograaf kan vinden? (in betere kwaliteit?)

Expert
meteomorrisAuteur20 januari 2011 · 10:47

Deze foto is beschikbaar gesteld door RadAir. Ik zal eens navragen bij Harry wie m geschoten heeft.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur20 januari 2011 · 18:04

supervet! wil die rad air tanker oversized wel eens proberen (met mijn maat us 15) inderdaad jammer dat die niet wat langer is, dat had me ook wel interessanter geleken. (langste plank die ik gereden heb is nitro magnum 168)

Expert
costijnAuteur21 januari 2011 · 12:56

@sax Fotograaf is Johan Hellman, rider Daniel Furberg, spot Engelberg.

@Nielsie, mischien eens met Haas/Snah op trip? Dit jaar hebben we de wat kleinere versies in de Labs gezet zodat je die ook kan proberen. Mischien volgend jaar een 200 limited edition? Sommige mensen waren wat ‘bang’ voor de longboards.

@poling, ook op de wat mindere dagen zonder pow kan je er lekker mee vlammen op de piste. Door de rocker zijn de boardjes erg toegankelijk geworden en super lekker rond te carven.

Toerist
AnoniemAuteur25 januari 2011 · 23:28

doel van labs is toch experimenteren met planken die je normaal nooit rijdt en zo beter kunt kijken wat jij nou echt fijn vindt in een plank? Lijkt me een lange plank juist ideaal voor. Op zich is 200 zeker een optie, maar voor mij zou 177OS chillst zijn. (daarna wordt hij eigenlijk al te smal) Voor volgend jaar 3 tankers een optie?, je kan immers nooit genoeg tankers in je lab hebben. @Snah & @Haas Ik zou inderdaad een van jullie tankers wel eens willen proberen, enige nadeel is dat paspoort niet helemaal aansluit…, maar ben ik mee bezig ;)

Expert
costijnAuteur26 januari 2011 · 01:37

@nielsie, gaan we proberen, volgend jaar een 2m in de labs. Tot op heden nog niet gelukt omdat die boards in gelimiteerde oplage gemaakt worden en in no time allemaal verkochte zijn.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!