Beta-site Gear4Guides live

Beta-site Gear4Guides live

Kom maar op met je tips, suggesties en hulp…

Vanaf de prille start van Gear4Guides support wePowder dit initiatief. Dat doen we door het delen van kennis, het actief meehelpen, promotie via artikelen op de wePowder homepage/forum en natuurlijk via jullie. Dat leverde eerder al een mooi logo op, concrete contacten om de gear te verschepen en heel veel goede tips.

Nu vraagt Gear4Guides wederom om de hulp van ‘ons’. Afgelopen donderdag showde Olaf Seuters mij de gear4guides homepage en vroeg we wat ik ervan vond… Maar goed, wie ben ik om er iets van te vinden. Dat kunnen jullie veel beter dan ik.

De beta-site is live en vind je via [url=http://www.gear4guides.org/]gear4guides.org[/url]. Olof kan alle input gebruiken. Van suggesties over de site, de inhoud, tot daadwerkelijke handjes om de site verder te helpen ontwikkelen. Al je suggesties, commentaar en tips kun je [url=http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,2692.0.html]hier op het forum kwijt[/url].

meteomorris

Reacties

Toerist
tempelAuteur21 juni 2011 · 09:58

Leuk initiatief!! De site ziet er goed uit. Ik zou alleen de homepage gebruiken om mensen snel te laten zien wat gearforguides precies betekent. Geen lap tekst.

heb mission statement ook niet gelezen, maar hele korte teksten. liefst puntgewijs. En als je toch lange teksten hebt. goede heading maken en de juiste woorden bold of kleur geven om er makkelijk door heen te scannen.

Zou mission statement onderaan zetten en een paar nieuwe blokken erin zetten waarin duidelijk naar voren komt wat je op de site kan doen.

Met als belangrijkste:

1 doneer je spullen en hoe dat je dat.

2 organiseer je reis naar untracked spots als bulgarije, iran via ons hoe gaat dat?
\

wel erg gaaf, naar iran …

Toerist
AnoniemAuteur26 juni 2011 · 21:47

Ziet er goed uit, het zijn idd. wel redelijke lappen tekst. Zo gauw ik even tijd zal ik aangeven welk stukken misschien lekkerder kunnen lopen qua taal (als jullie dat nodig vinden), (paar kleine voorbeeldjes: degrease, with to e.d.). sick om daar te kunnen touren!!

Toerist
AnoniemAuteur26 juni 2011 · 22:09

edit: daar is al naar gekeken…

Toerist
olafski2Auteur27 juni 2011 · 16:37

Super bedankt voor de reacties tot nu! Hier kan ik absoluut wat mee en ik zal zeker de suggesties doorvoeren. Daarnaast ben ik nog op zoek naar iemand die Juumle van binnen en van buiten kent. Zodat essentiele zaken veranderd kunnen worden zoals bijvoorbeeld foto’s/ films ipv de hoeveelheid tekst die er nu staat.
\

Ik hoor het graag.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!