We want your feedback!

We want your feedback!

Geef je mening en maak kans op vette DVD’s!

wePowder is nu al bijna drie jaar in de lucht. Sinds die tijd zijn er steeds meer freeriders naar de Alpen afgereisd om poeder te scoren, zijn er steeds meer gebruikers op de site bijgekomen en hebben we een aantal mooie nieuwe producten en diensten geintroduceerd.

We zijn aan het kijken waar we de site kunnen verbeteren. Maar daar hebben we jouw hulp bij nodig. De reden is simpel: jij bent wePowder. Als we het allemaal voor onszelf hadden gedaan, dan hadden we het wel iPowder genoemd! We horen dus graag van jou wat je goed vindt aan wePowder, wat je mist en wat verbeterd moet worden.

Alvast bedankt voor het invullen van de vragen! En oh ja, onder de inzenders verloten we een vet DVD pakket om de laatste paar maanden tot de winter mee door te komen!

Stay Stoked!

Bart, Morris en Arjen

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur23 augustus 2011 · 13:48

It’s done… jammer dat ik alleen weinig suggesties kon bedenken. Er is al zoveel.

Toerist
PK2Auteur23 augustus 2011 · 15:39

Check.

Gevorderd
AlexSkiAuteur23 augustus 2011 · 16:10

Been there, did it :-)

When life gets too complicated.... SKI
Toerist
FabergeAuteur23 augustus 2011 · 16:10

Done! Ben benieuwd!

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Gevorderd
skiesterAuteur23 augustus 2011 · 20:21

@Spookjuh: been there done that got the tshirt… (oh nee een wepowder tshirt heb ik nog niet… mmmm)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
AlexSkiAuteur23 augustus 2011 · 20:28

@skiester LOL

When life gets too complicated.... SKI
Expert
meteomorrisAuteur24 augustus 2011 · 08:57

@All… bedankt voor alle feedback dusverre. Erg nuttig! In september zal Arjen de resultaten met jullie delen. Tot die tijd… Kom maar op met jullie feedback!
\

@Trillian… http://www.poederalarm.nl/ gemaakt in samenwerking met quiksilver. Bedoeld voor diegene die geen smartphone heeft, internet te duur vind in het buitenland, ff geen wifispot heeft etc… en geen vlok wil missen.

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur24 augustus 2011 · 13:00

Exact, de vragen blijven nog een tijdje open staan. Dus let us know, er zitten hele goede suggesties tussen. @allen: DANK!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur24 augustus 2011 · 19:22

@allart… goed idee… zetten we ons wensenlijstje

powfinder.com
Gevorderd
BenskiAuteur28 augustus 2011 · 20:41

zo verstuurd, ik ben benieuwd

Toerist
powderskifun2Auteur28 augustus 2011 · 22:30

Done!

Toerist
AnoniemAuteur29 augustus 2011 · 10:38

Ingevuld…

Gevorderd
ArjenproadminAuteur5 september 2011 · 22:42

Allright folks, de enquête is bij deze gesloten. Inmiddels heeft een kleine 150 man de moeite genomen om z’n feedback aan ons te geven.
\

En dat waarderen we. Heel erg zelfs.
\

Na overal even snel doorheen gescrolled te hebben kan ik nu al zeggen dat jullie super betrokken zijn bij wePowder.
\

En ook dat waarderen we.
\

We hebben een goede indruk gekregen van jullie wensen en de komende tijd ga ik aan de slag met het verwerken van de resultaten en dit bundelen in een aantal aanbevelingen waar we mee aan de slag kunnen. Zodat wePowder nog beter wordt.
\

Vanwege het grote aantal reacties hebben we besloten om drie DVD pakketten weg te geven. Gewoon, omdat het stiekem nog even wachten is tot de winter. En omdat we jullie input waarderen.
\

Hadden we dat al genoemd trouwens?
\

Thanks en stay stoked!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!