Pssst.. droomreis in je mail!

Pssst.. droomreis in je mail!

Heb jij je opgegeven voor de droomreis? Dan heb je daarnet een poedermailtje van ons ontvangen met aanwijzigingen hoe je de droomreis kunt winnen. Je bent dan nog maar 3 stappen verwijderd van die waanzinnige droomreis die tijdens de [url=http://www.wepowder.nl/node/3293]RevelSTOKE[/url] week zal plaatsvinden.

[b]Droomreis?[/b]
Wat kun je ook alweer winnen? Een volledig verzorgde helitrip naar Canada. Van 4-10 februari ga je 21.780 meter afdalen door eindeloze poeder, is je retourvlucht Calgary verzorgd, slaap je in een van de CHM lodges, staat er 5 dagen(!) een heli voor je klaar en zijn alle maaltijden inclusief. Mocht dit je niet overtuigen, je bent er in goed gezelschap want juist die week vindt de [url=http://www.wepowder.nl/node/3293]RevelSTOKE[/url] week plaats.

Niet opgegeven? Jammer…

meteomorris

Reacties

Toerist
famvermeentAuteur23 december 2011 · 17:07

got it!

do the bump!

feel like doin' it
Gevorderd
vlokfeestAuteur23 december 2011 · 17:55

Euhhh… Destijds wel ingeschreven en netjes alles geliked op Facebook, echter geen email! Kan het kloppen dat er iets mis is gegaan met het Google Docs lijstje?

Gevorderd
froukski2Auteur23 december 2011 · 18:19

…bumper? C’est quoi? Ik ben vast te digibeet hiervoor…
\

  • zoveelmogelijk views & likes - dus voor de handige digifetisjisten en niet voor de digibeten met het poederhart op de juiste plaats… Jammerrrrrrrr, snif snif weer een droom in duigen ;-)
Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
Expert
meteomorrisAuteur23 december 2011 · 18:59

@josvboxtel, dm me even je email adres…

@froukski… geen digitale vrienden dan?

powfinder.com
Gevorderd
SlaaiklepAuteur23 december 2011 · 19:16

@doov, samen ff monsterlijk vet filmpje knutselen? Bij winst tossen wie gaat!! Wat jij?

Gevorderd
doovAuteur23 december 2011 · 19:35

De rest hoeft niet meer te posten. Die reis is voor de mountainking en doov. Stoppen maar mensen ;-)

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Expert
meteomorrisAuteur24 december 2011 · 09:06

Eerste filmpje kwam daarnet binnen:

powfinder.com
Gevorderd
DaSpikeAuteur31 december 2011 · 13:17

en nog een !

Vliegen doet geen pijn...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!