Cuts for Glory

Cuts for Glory

De sneeuwcondities in de Alpen zijn tot nu toe boven verwachting goed. We hebben al veel mooie footage voorbij zien komen en sommige beelden verdienen eigenlijk een nog groter podium dan alleen de website van wePowder. Op het volgende Freeride Film Festival bijvoorbeeld.

[b]Cuts for glory[/b]

En daarom start The North Face in samenwerking met wePowder met een ongeëvenaarde video-contest: Cuts for Glory. Heb jij het in je om de beste en meest creatieve ski of snowboard film van het seizoen 2011/2012 te maken? En best en creatief mogen op de meest brede manier geïnterpreteerd worden. Poeder, cliffs of juist flink wat stoke! Je hoeft dus niet per se de beste rijder te zijn. Het heet niet voor niets freeriden. Want de beste rijder is de rijder met de grootste smile. Juist. Dat dachten wij ook.

[b]Inspiratie nodig?[/b]

[b]Vette prijzen[/b]

De winnaar ontvangt niet alleen gear van The North Face (en dan hebben we het over de Enzo Jacket en Enzo Pant), maar de meest vette prijs is natuurlijk de eeuwige roem die je krijgt doordat je film vertoond wordt op het The North Face Freeride Film Festival, dat plaats zal vinden in november.

[b]Xavier in het Enzo jacket[/b]

[b]Voorwaarden[/b]

-Minimum lengte van 2,5 minuut

-Maximum lengte van 5 minuten

-Ergens moeten op een creatieve (of minder creatieve) manier de logo’s van The North Face en wePowder goed zichtbaar terug komen in de film (zoals bijvoorbeeld in de grote producties van TGR en MSP)

-Inzenden van de film kan tot 30 september.

Je hebt dus de hele zomer om een mooie edit van je beelden te maken. Hoe en waar je kan inzenden lees je in een van de volgende berichten.

[b]Winnaar[/b]

Vanaf 1 oktober kunnen wePowder leden stemmen op wat in hun ogen het beste filmpje is. De vijf best bekeken filmpjes gaan door naar de eindronde. In de eindronde zal door een speciaal geselecteerde vakjury worden bepaald wie de winnaar van ‘Cuts for Glory’ is.

[b]Nog meer inspiratie nodig?[/b]

Succes!! Ennuh, no cuts, no glory!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
famvermeentAuteur21 februari 2012 · 19:07

grrr, alweer een you-tube-filmpjes contest met stemmers out-of-nowhere. Waarom niet een wie-vertelt-het-mooiste-verhaal-rond-het-kampvuur-en-krijgt-daarmee-de-biggest-smileys?

feel like doin' it
Gevorderd
AlexSkiAuteur21 februari 2012 · 19:17

Ik ben helaas geen begenadigd filmer / maker :-)

When life gets too complicated.... SKI
Expert
meteomorrisAuteur21 februari 2012 · 19:56

@famvermeent… wij hebben geleerd van vorige edities. En dus gaan we goed kijken hoe we het stemmen zo organiseren dat de ‘core’ het woord krijgt.

powfinder.com
Toerist
famvermeentAuteur21 februari 2012 · 20:27

@morris…kan/wil je ons daar beknopte evaluatie van geven? En met ons bedoel ik natuurlijk niet enkel de fam, maar de hele community/core die hier hun zegje over gedaan/gezwegen hebben bij vorige contests, No offend, al helemaal niet tav de winners, core-business as usual.

feel like doin' it
Gevorderd
DioAuteur21 februari 2012 · 21:21

Door bijvoorbeeld de looptijd van je lidmaatschap te gebruiken als multiplier voor de punten die geeft. Langer lid geeft meer punten. (hmm. Dat is best een rare zin geworden maar dekt wel de lading). ::)

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
ArjenproadminAuteur21 februari 2012 · 21:46

Exact Dio, mooi geformuleerd, het zijn zeker zaken waar we naar gaan kijken. De stem van de core van de community is belangrijk. Overigens heeft dit bij de vorige contest niet tot scheve uitslagen geleid. Vergeet niet dat de core inmiddels vrij groot is en dat zaken vrij snel recht getrokken kunnen worden (tenzij een partij als GeenStijl ineens met een bindend stemadvies komt).

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
koen_djfistelAuteur21 februari 2012 · 22:08

Dat eerste filmke vind ik inderdaad héééél inspirerend … Ik hoop alleen dat het niet ZO inspirerend is dat ik het ga willen nadoen … alhoewel …

sbs roelz
Beginner
polingAuteur22 februari 2012 · 08:27

“lang lid geeft meer punten” man dan heb ik nog kan dat ik kan winnen ;-)
\

legt de lat wel hoog als dit de filmpjes zijn om inspiratie op te doen ;D

Beginner
DerTorchAuteur17 augustus 2012 · 22:39

Waar en wanneer kun je je edit insturen?

www.theboardchannel.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur19 augustus 2012 · 21:41

@Der Torch Stuur e.e.a. maar naar mij (arjen dieaapmetdiestaart wepowder.n)l of Morris (morris dieaapmetdiestaart wepowder.nl).

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!