Een nieuwe generatie

Een nieuwe generatie

Toen we een paar jaar geleden met wePowder begonnen voelden we ons weer even jong. Avontuur, poeder en vrijheid. Je bent zo oud als je je voelt zei mijn moeder altijd en zo is het. Omdat ik poeder rijd voel ik me al jaren 27 en veel ouder ben ik mijn hoofd nooit geworden. En als ik in de poeder om me heen kijk zijn heel wat vrienden van me in hun hoofd ergens in de 20 blijven hangen.

Ondertussen is de gemiddelde leeftijd van jullie lezers hetzelfde gebleven. En omdat ik en al die andere oude rotten nog steeds op wePowder zitten kan het niet anders zijn dan dat een nieuwe generatie zich heeft aangediend die onze stijgende leeftijd in het gemiddelde drukt. Vol bravoure gaan ze ons het vuur aan de schenen leggen, proberen ons het snot voor de ogen te rijden en zullen uiteindelijk lijnen sneaken waar wij enkel van konden dromen. Mick, Charles en Luuk zijn drie van die gastjes. Geboortedatum ergens in ‘the nineties’ en nog jaren te gaan voor ze zo oud zijn als wij. Reken maar dat er een moment komt dat ze ons het snot voor de ogen rijden.

Ik vind het te gek om een edit als deze te mogen plaatsen. Houd die stoke vast! @Mick, Charles en Luuk als ik weer eens in de buurt ben van Klosters lijkt het me wel wat om een lijntje te trekken.

from Mickey de Haas on Vimeo.

Mocht jij ook een edit hebben die je in het wePowder magazine terug wilt zien… schroom niet en mail me op morris [at] wepowder punt nl
En ben niet bang dat je edit in de prullenbak is verdwenen als je niet direct een antwoord krijgt. De kans is groot dat ik dan poeder aan het rijden ben.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
luuk999Auteur15 maart 2012 · 23:01

@Morris lijkt mij een goed plan!!

Gevorderd
EmileHendrixAuteur16 maart 2012 · 10:08

Mooie beelden jongens, heel mooi. Keep up the good work!

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Gevorderd
coenAuteur16 maart 2012 · 11:01

Leuk! Lid van worden van een SAC en mee met het WP als je zometeen gaat studeren!:)

Earn your turns...
Toerist
SimonAuteur17 maart 2012 · 03:19

LIKE!

Talk less, ride more
Beginner
polingAuteur19 maart 2012 · 20:15

hij is lekker!! goed bezig jongens. Moet wel zeggen voel me ook nog 20iger (meestal behalve na een nachtje doorhalen, dat lukt tegenwoordig minder) maar als ik jullie leeftijden zo zie…dan voel ik me toch even weer wat ouder … :-\

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!