Op naar winter 12-13

Op naar winter 12-13

Huidige situatie

Het zit er weer op. En hoewel er nog dikke pakken met sneeuw liggen in het hooggebergte zit ons seizoen er op. Volgende week verschijnt er op m’n blog nog een terugblik waarbij ik wat dieper ga. Het was een enerverend seizoen met hoogte- en dieptepunten. Voor mij de meest eclectische winter tot nu toe.

Korte termijn

De komende 4 a 5 maanden duiken we onder. Op zoek naar surf, voeten in het zand en genieten van mijn vrienden en vriendinnen die ik maanden niet heb gezien.

Ondertussen zitten we niet stil en sleutelen we aan wePowder '12-'13, waarbij we je nu al kunnen melden dat 1 van jullie mee gaat richting de wePowder RevelSTOKE week. Onder het motto ‘wie goed doet, wie goed ontmoet’ mogen we van CMH Benelux een complete trip weggeven. Houd wePowder en je mailbox in de gaten!

Lange termijn

En mocht het verlangen nu al weer te groot zijn hierbij een lijstje van zaken die zeker komen gaan:

  • Oktober zal de prijs winnaar van de Let it Float actie bekend worden.

  • November vindt het Freeride Film Festival (#FFF) plaats. We gaan dit jaar weer terug naar Amsterdam en zullen waarschijnlijk ook Antwerpen aan doen.

  • November zal tijdens het #FFF de winnaar van Cuts for Glory zijn film mogen tonen.

  • December is er weer een KaPOW en er gaan mooie geruchten rond

  • Januari vindt de wePowder RevelSTOKE week plaats

Verder wordt er gesleuteld aan een serie van meteo-trainingen en zijn we bezig met een safety tour.

Poeder Advies

Geniet van de zon, de surf, je fiets, de lange avonden etc. Als deze tune na de zomer in de lucht komt weet je dat de winter weer voor de deur staat. Tot die tijd… Geniet!

Stay Stoked!

Morris

meteomorris

Reacties

Gevorderd
AlexSkiAuteur22 mei 2012 · 12:55

Have a good summer. Ik ga me vermaken in het Massif d’Ecrins deze zomervakantie. Fietsen, wandelen en een beetje klimmen.

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
Guy.Auteur22 mei 2012 · 13:28

Nice! ik ga nu in zomerslaap, maak me maar wakker in oktober.

Gevorderd
coenAuteur22 mei 2012 · 13:29

Is dat nou je nieuwe Toyota, Morris??
\

Het was een mooi seizoen! Ik reis nog richting het noorden, misschien nog wat summer-turns!

Earn your turns...
Expert
robbieAuteur22 mei 2012 · 14:14

voordat iedereen in z’n zomerslaap valt: Let op, in Noorwegen is de winter nu op z’n mooist! superveel sneeuw, warm, middernachtzon en afgelopen zonder nog hele verse blower pow gereden in Jotunheimen. Komend weekend belooft ook weer heel vet te worden: Stryn zomerski gaat open, er wordt overal volle bak getourd en zelfs poeder gescoord en er is zon voorspeld. De mooiste tijd van het jaar wat mij betreft!

Gevorderd
coenAuteur22 mei 2012 · 15:03

@Robbie; de voorspellingen voor Noorwegen zijn echt super goed idd, heel veel zon! Hou ons op de hoogte, ben benieuwd naar je tripje naar Jotunheimen waar je het over hebt! Misschien een leuke TR op het forum met veel foto’s?:)
\

Ik heb iig het (misschien idiote) idee om m’n skis mee te nemen tijdens een alpiene tripje naar west-jotunheimen begin Augustus! Misschien is er nog wat slush te skiën met de hoeveelheden sneeuw dit jaar…

Earn your turns...
Toerist
JaapvRAuteur22 mei 2012 · 15:04

Wat Robbie zegt! Ik vlieg dinsdag naar Spitsbergen, en deze keer ogen de ski’s mee van de fysio! Stoke!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur22 mei 2012 · 18:37

Mijn zomermodus zal met m’n brein in de pow zijn ; kheb nog 700uur filmmateriaal vol pow te verwerken :-) :-) ; nog 5 filmkes te gaan … ;-) ;-( ;-) :-( voor de rest m’n financiële put wat dichten door hard te werken (laat die zon maar schijnen) én wat hooggebergtevoorbereidingwinter13-gedoe … :-) ZOMER12 wordt goe !

sbs roelz
Expert
meteomorrisAuteur22 mei 2012 · 19:39

@Robbie, veel plezier! Ik ben al helemaal in de surf. Sinds donderdag is het aan. Daarnet weer een sessie gedaan. Nu ff eten en dan hop weer t water in…

powfinder.com
Expert
robbieAuteur23 mei 2012 · 10:26

@Morris: Surf’s up? Lekker… Enjoy!!

Ik rij vrijdag naar Stryn, er ligt ACHT meter sneeuw onderaan de lift! En dertig kilometer bluebird erboven :-)
\

Stay tuned: Blog over Jotunheimen volgt snel.

Expert
robbieAuteur23 mei 2012 · 12:39

@coen, ik denk dat er dan niet meer zo veel te skien is, maar je vindt vast nog wel een N-couloirtje met genoeg sneeuw! Zeker meenemen die handel :-)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!