De beste tip krijgt...

De beste tip krijgt...

Hallo sneeuwvrienden en -vriendinnen, Help help help! Ik ben benieuwd naar jullie mening. De komende winter wil ik nieuwe Oostenrijkse Freeridelocaties ontdekken en daar heb ik jullie hulp en expertise bij nodig. Kortom, ken jij een gebied waar je naar jouw mening super vet kunt Freeriden, dan hoor ik dat graag van je! De beste tip, welke resulteert in een nieuwe Ride-On freeride locatie, krijgt van mij een Ride-On t-shirt, stapeltje vette stickers en 15% korting op één van de 2013 Ride-On freeride trips. (De 2013 trips staan nog niet online! will be soon!) Natuurlijk ben ik al op veel mooie locaties geweest, maar er zijn nog zoveel verstopte kroonjuweeltjes te ontdekken! Dus, mail mij jouw Oostenrijkse top freeridelocatie naar daniel -at- ride-on.at en wie weet verdien jij die mooie prijs :) Natuurlijk is extra info voor mij zeer waardevol! Bijvoorbeeld: Plaatsnaam en dan een mooie route. VB: Lift … > naar berg … > hike 15 min richting … bergtop, afdalen links of rechts richting… > doel is … > richting dal > liftstation etc.

[b]Keep on riding en bedankt voor je input![/b]

DanielTomaschek

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur17 augustus 2012 · 18:30

@Daniel… gewoon een paar maanden wachten en je krijgt ze hier op een presenteerblaadje van ons… En ik wed dat ik win ;P

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur17 augustus 2012 · 21:58

Ik geef mezelf ook een goede kans. ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!