Omdat de eerste sneeuw gaat vallen....

Omdat de eerste sneeuw gaat vallen....

De season edit van afgelopen seizoen:

Het was op een gescheurde knieband na een topseizoen, laten we hopen dat het dit seizoen nog beter zal worden! Ik heb hoop begin oktober toch wel weer op de gletscher van Hintertux de eerste poeder te kunnen scoren :)

Roelaano

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur30 augustus 2012 · 00:36

toppie

sbs roelz
Gevorderd
EmileHendrixAuteur30 augustus 2012 · 00:46

:)

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Expert
meteomorrisAuteur30 augustus 2012 · 08:35

like

powfinder.com
Toerist
Steven2Auteur30 augustus 2012 · 18:10

Lekker hoor. Toch nog aardig wat beelden. Ik merk dat ik maar één tripje gemist heb: Nendaz, maar dat was niet zo diep toch ;-)

Expert
meteomorrisAuteur31 augustus 2012 · 13:48

@steven… ga je dit jaar nog je early powderbird record proberen te verbreken? Er is een kansje dat er woensdag/donderdag nog wat bij valt… ;P

powfinder.com
Gevorderd
OrsAuteur31 augustus 2012 · 13:56

+1

Screw the cool guy standard procedure... I'm gonna CLAIM! --Shane
Gevorderd
telemikeyAuteur31 augustus 2012 · 16:10

Vette beelden Roel!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
Steven2Auteur31 augustus 2012 · 18:10

@Morris: Ik sta standby :-) Record verbreken is wel de bedoeling, maar dan hebben we nog vijf weken voor iets meer basis.

Toerist
AnoniemAuteur9 september 2012 · 17:03

Beste Roel, Ik wil de komende winter in in 30 landen gaan skiën en daar een aantal korte filmpjes over maken. En nu zou ik je graag wat vragen stellen over hoe jij je winter edit heb gemaakt. Welk videobewerkingsprogramma heb je bijvoorbeeld gebruikt? Misschien dat ik je hierover een mailtje kan sturen? Gr Remco

Gevorderd
RoelaanoAuteur10 september 2012 · 21:54

Hey Remco, Ik gebruik voor mijn edits altijd premiere pro CS5. In het begin is het wel even wennen, maar als je de basisfuncties eenmaal doorhebt kom je al een heel eind. Je kan me ook altijd mailen op roelaano at quicknet punt nl

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!