Steven, Ride In Peace

Steven, Ride In Peace

Ride in Peace!

Vandaag hebben we afscheid genomen van Steven. Else, de kids, familie, (jeugd)vrienden, collega’s en ook een hele grote groep vrienden van wePowder. Het was een mooi afscheid in de buitenlucht. De opkomende zon, de geur van gras en de warme woorden. Vele tranen, maar ook regelmatig een lach. Als een groep met elkaar gedeeld. Het was mooi en het is vooral mooi zo.

Ik wil jullie hierbij bedanken maar ook enorm complimenteren. Jullie medeleven, ingetogen en respectvolle reacties. Jullie telefoontjes, mailtjes en sms-jes, je aanwezigheid als je er vandaag bij was, maar ook je virtuele aanwezigheid via wePowder. Complimenten, want vrijheid is een bijzonder goed en als geen andere hebben we laten zien dat we daar mee om kunnen gaan.

Namens jullie hebben we een bloemstuk neergezet. ‘Keep on riding… al je vrienden van wePowder.’

meteomorris

Reacties

Elite
kanskiAuteur20 november 2012 · 15:54

Start shredding the eternal pow fields and checking out the lines, Steven! We’ll join you one day…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Toerist
AnoniemAuteur20 november 2012 · 16:50

De laatste Hike heb je wat sneller gemaakt dan ons, maar wacht boven maar.
We komen eraan!

Toerist
JaapvRAuteur20 november 2012 · 19:05

Thanks Morris, en de rest. Hier kwam de zon om 12:00 zo’nbeetje voor het laatst boven de bergen uit, knaloranje, warm, met zacht roze bergen op de achtetgrond. Mooi moment, voorlopig ben je nog niet weg!

Gevorderd
NickyAuteur20 november 2012 · 21:22

Het voelde goed om het verdriet te kunnen delen met mede wepowderaars. Hoewel je de één wellicht vaker spreekt dan de ander, was er veel herkenning en verbondenheid. Je deelt een passie, en je deelt het verlies. En dat is -hoe triest en verdrietig de aanleiding ook is- bijzonder om te ervaren. Het was een afscheid met een lach en een traan. Nogmaals sterkte aan familie, vrienden en poedermaatjes.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur20 november 2012 · 22:15

Mooi gezegd Nicky, zo voelde het inderdaad aan … Bijzondere viering … bijzondere gevoelens … bijzondere community … wePowder !

sbs roelz
Gevorderd
DioAuteur20 november 2012 · 22:53

Steven’s broer Wouter deelde muziek met Steven, eigenlijk al heel zijn leven lang. Regelmatig gaf hij cd’s met nieuwe muziek mee aan Steven. Steven was weg van dit nummer. Vanochtend speelde Wouter het tijdens het afscheid. Prachtig.

i just about managed to forget you
when you appear in a dream
and you’re even more beautiful there than i remember you being
so i’ve come to decide that fate
is telling you to not go
and considering this
i want you to know

if the world ends
i hope you’re here with me
i think we could laugh just enough
to not die in pain
if the world ends
it won’t finish you
you’re not the type they can capture
you flit like a fly catcher
they can’t pin you down
can’t pin you down

in my dream you’re playing with
buckets of sand
and water was running through both of your hands
and i dont think
i ever heard you speaking
cause i was too wrapped up in the dream
i was dreaming
so if the world ends
i hope you’re by my side
i don’t think with you here
it will be too much pain
and when you cry
darling i wish you’d feel my love
your heart is way beyond capture
flitting like a fly catcher
they can’t pin you down
whoa, they can’t pin you down
can’t pin you down
can’t pin you down
can’t pin you down

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Expert
meteomorrisAuteur20 november 2012 · 23:02

powfinder.com
Gevorderd
brtAuteur20 november 2012 · 23:22

Prachtig nummer… Prachtig afscheid… En mooi verwoord Nicky, zo voelde het precies.

Beginner
SurfertjeAuteur21 november 2012 · 00:58

Ik kende Steven eigenlijk alleen van zijn blogs, via discussies op het techforum en een korte kennismaking in zijn werkplaats twee dagen voor het ongeluk. Het voelde voor mij dan ook niet gepast om naar het afscheid te gaan voor familie en echte vrienden. Ik ben zeer blij met dit gebaar namens heel wepowder waar velen Steven waarschijnlijk niet persoonlijk kenden maar wel hebben meegeleeft via blogs of anderszins kennis of ervaringen hebben gedeeld. Met deze krans zijn we er niet alleen in gedachten maar ook een beetje echt bij geweest. Enorm bedankt.

Gevorderd
Jef2Auteur21 november 2012 · 12:39

Mooie dienst, mooie locatie, mooie woorden, mooie krachtige vrouw en kinderen, mooie warme familie en vrienden, mooie muziek, mooie video ook trouwens (thx Dio), mooie passievolle mensen, mooie community maar oh zo verkeerde reden en oh zo confronterend…Terwijl Steven, zoals Kanski zo mooi al zei, the ethernal powfields aan het schredden is, staan wij weer met beide benen op de grond! Steven, neem maar van mij aan dat je met menig Wepowderaar in z’n rugzak zal meereizen. We will tell and spread the story…

Gevorderd
JoRetroAuteur27 november 2012 · 11:09

Las vanochtend pas alle berichten omtrent het dodelijke lawine-ongeval van Steven.
Mijn medeleven gaat uit naar vrouw, kinderen en familie van Steven.

Respect ook voor Roel en Guy voor hun daadkrachtig handelen.

De passie en bevlogenheid van Steven zullen me altijd bijblijven.

Jorg

What's wrong with old-school??
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!