Into the mind

Into the mind
Can I have a spine or two please? Ok, make it sixty!
Can I have a spine or two please? Ok, make it sixty!

Vorig jaar hadden we All. I. Can. van Sherpas Cinema’s als film op het Freeride Film Festival. Dit jaar geen film van de Sherpas. Maar dat weerhoudt ze er niet van om een teaser uit te brengen om je vingers bij af te likken. En ok, het is nog een jaartje wachten, maar dan heb je ook wat!

De kern

Uiteraard zit er ook aan deze film een thema dat veel verder gaat dan freeriden. Hoewel, misschien is het juist wel de essentie van freeriden. Hoe verhoudt de vrijheid zich met het risico? Wat zijn nou precies onze drijfveren om de bergen in te trekken? Zoals Buddha zei, ‘de geest is alles, wat je denkt dat wordt je ook’. Zweverig? Ik denk het niet. Het is de kern van het freeriden. En ik ben heel benieuwd hoe de Sherpas dat volgend jaar naar het witte doek gaan brengen. Voor nu, genieten van de teaser!

Into the mind

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur27 november 2012 · 20:15

WOW

FUCK YEAH I AM FREE
Elite
kanskiAuteur27 november 2012 · 20:18

Beautiful…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
coenAuteur27 november 2012 · 21:32

Wel vet vanuit een cinematografisch oogpunt hoor, maar van deze trailer wordt ik niet heel warm. Iets te veel slowmotion Nepalese oude mannetjes en de zoveelste timelapse.

Desalniettemin heb ik het volste vertrouwen in het eindproduct omdat ik weet wat deze gasten (Sherpas,Camp4Collective) kunnen, het wordt vast weer een pareltje!

Earn your turns...
Expert
BSSKI.chAuteur28 november 2012 · 10:11

Hier kijk ik echt naar uit. Erg mooi !

Gevorderd
Mitchel.Auteur28 november 2012 · 23:08

Nog 1 jaar wachten! Way too Long!

Skiing is Freedom!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!