wePowder Telemark Weekend 2-3 februari

wePowder Telemark Weekend 2-3 februari

Powder dump, na powder dump mis ik momenteel. Door persoonlijke ongemakken, drukte aan het thuisfront, het ongeluk met Steven en stress van het werk kon ik mijn stoke-o-meter nog aardig in bedwang houden. Maar daar komt rap verandering in. Mijn hoofd staat steeds meer naar poeder. En de beelden van de afgelopen dagen verhogen de zin flink. Die van dit weekeind zullen daar ongetwijfeld nog verder aan bijdragen.

Voorbereiding

Daarbij kan ik me weer langzaam wat voorbereiden op aankomend seizoen: ik sta ongeveer twee keer per week in de fitness te squatten en lungen en allerlei andere on-inspirerende (maar wel transpirerende) dingen te doen. Mocht er iemand nog wat trainginstips kunnen gebruiken dan hoor ik dat graag. Naast de fitness kom ik tegenwoordig ook op de schaatsbaan. Een ‘alleraardigste’ manier om de bovenbenen te trainen: het gevoel dat ik daarna heb ik de benen komt me bekend voor van het skiën Ik ben benieuwd of/ hoe dat vertaalt naar telemark skiën.

Over telemark skiën gesproken: er valt een traditie hoog te houden! De afgelopen jaren hebben we het wePowder Telemark Weekend (WTW) gehouden, veelal na een gigantische datumprikker-actie. Dit jaar wordt hetzelfde en anders. Hetzelfde want natuurlijk moet er ook dit jaar weer ge-tele-powderd worden. Dus het WTW, dat komt er! Die datumprikker actie? Nou die komt er niet… Want het wordt gewoon het eerste weekeind van februari. Dus telemarkers van de diepe sneeuw, noteer in uw agenda’s:

Zaterdag 2, en zondag 3 februari gaat het WTW dit seizoen plaatsvinden.

Hoe ziet zo’n weekeind er uit en hoe regelen we verder een en ander? Wel, het idee is om met een aantal telemarkers (the more the merrier) relaxt de diepe sneeuw in te duiken en te leren van elkaar en op je/ ons eigen tempo naar beneden te knallen. Verder is het een ‘gewoon wePowder poedertripje’.

Organisatorisch

Ik ben een topic op het forum gestart. Geef hierin aan dat je dan van plan bent aan te sluiten bij de groep. Daar zal ongetwijfeld een auto plan zich ontvouwen. En ook wanneer de auto’s vertrekken (en waarheen). In het verleden zijn we met vrij kleine groepen geweest (lees twee auto’s) en zijn er een paar dagen voor en/ of achter geplakt (lees woensdag of donderdagmiddag weg, zondag of maandag terug). Waar we naar toe gaan dat beslissen we natuurlijk pas als we weten waar ze vallen (met dank aan Morris). Dus klik klik om je op te geven voor het wePowder Telemark Weekeind.

Oh…PS "He guys and galls, even geen shit. We kunnen allemaal onze eigen broek ophouden. Niemand is gids, dit doen we gewoon samen. Agree?

telemikey

Reacties

Gevorderd
TeleaddictAuteur9 december 2012 · 11:10

We’re in!! Geen koninklijk meervoud, maar misses teleaddict gaat ook mee.

http://verticaldissidents.net
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!