Moss snowsurfers

Moss snowsurfers
Surfen op sneeuw
Surfen op sneeuw

Morgen mag ik een lading Moss snowsticks ophalen die we de komende dagen kunnen testen rond de Arlberg. Ik ben vreselijk benieuwd. De boards zijn relatief kort, flink getailleerd en hebben bijna geen tail. Volgens de kenners moeten we om het board echt goed te rijden weer terug naar een old-skool stijl. Bindingen dichter bij elkaar, minder vorlage en vanuit de tail rijdend. Een board om on- en off-piste te surfen op je rail.

Ik ben benieuwd. Wat verwachten jullie? dr. Gear gaat in ieder geval mee en zal jullie volgende week verslag doen.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur11 december 2012 · 11:43

ik wil ook zo’n ding (1s testen) ; maar wil dan vooral een ticket naar japan denk :-)

sbs roelz
Gevorderd
woutertichelaarAuteur11 december 2012 · 11:53

Bizar hoe je met ‘x benen’ op die plank staat! Lijkt me wel even wennen hoor!

one way to go down
Expert
HaasAuteur11 december 2012 · 12:38

ben benieuwd! ik ga er ook zeker ff eentje onderbinden komende dagen.
I’ll let you know what it’s like…

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Gevorderd
atlasemielAuteur11 december 2012 · 12:46

Die X benen idd… hoe doet-ie dat? Je moet eigenlijk wel een enorm poederveld met windlippen voor je hebben liggen. Ga het ook zekere testen.

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Gevorderd
3zelAuteur11 december 2012 · 13:51

Misschien dat we zaterdag wel echt kunnen gaan sneeuwsurfen als het wat warmer (en natter) wordt… Misschien toch maar de kite meenemen ;) wind genoeg

knowledge is powder
Gevorderd
dejongarnoAuteur15 december 2012 · 16:43

En wat zijn de reacties op de test?

Ziet er idd mooi surfie uit in dat fimpje, maar ik ben inmiddels toch echt wel overtuigd van duck rijden…Wat was jullie ervaring met de stance; oldskool 15/30 of newskool duck?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!