Support wePowder

Support wePowder
Een goed, gezond en veilig 2013 gewenst!
Een goed, gezond en veilig 2013 gewenst!

De afgelopen maanden hebben Maurice en ik veel dezelfde vraag gekregen. Tijdens de TNF kNOw Boundaries Tour, tijdens het Freeride Film Festival en tijdens de kick-off in de Arlberg. De vraag was simpel: hoe supporten we wePowder?

Tijd, energie en passie

Eigenlijk stonden we in het begin met onze mond vol tanden. Wij halen veel voldoening uit het delen van de stoke en het bewustmaken van freeriders over veilig rijden in de bergen. En daar stoppen we veel passie en misschien wel nog meer tijd en energie in (en als je onze passie kent dan besef je hoeveel dat is). Bij een beetje doorvragen bleek de vraag betrekking te hebben op het proriderschap, het betaalde account dat we een korte periode gehad hebben. Dat komt niet in die vorm niet terug, omdat we vinden dat alle informatie op wePowder voor alle freeriders beschikbaar moet zijn.

Maar hoe support je wePowder dan wel?

Uiteindelijk is het een vrij simpel antwoord. We zouden het heel tof vinden als je een shirt of hoodie uit onze Freeride Couture lijn aanschaft. Maar daarnaast zit er niet voor niets een ‘we’ in wePowder.

Start met geven

Deel dus je ervaringen met de community op het forum. Neem even de tijd voor dat mooie tripreport. Stel vragen over het lawinebericht om ervan te leren. Deel je stoke tijdens een trip via Powfinder. Want wij hebben de afgelopen jaren gemerkt dat er heel veel mooie dingen terug kunnen komen wanneer je start met geven. Niet alleen hier op de site, maar ook in echte leven. En dat is dan meteen ons goede voornemen voor 2013. Wij gaan door met geven. Wij gaan vol gas door met het ontwikkelen van de mooiste freeride community ter wereld.

Een goed, gezond en veilig 2013 allemaal!

Maurice, Martijn en Arjen

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
Dirk77Auteur1 januari 2013 · 10:34

Goed bezig! Ik zal mijn bescheiden steentje proberen bij te dragen in 2013.

Beginner
WhistlerAuteur1 januari 2013 · 11:08

Like:-)
Happy 2013 Freeriders!

Gevorderd
SPAMAuteur1 januari 2013 · 11:48

Heren bedankt voor 2012 en dat 2013 maar een mooi jaar mag worden.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Gevorderd
alexsvwAuteur1 januari 2013 · 12:26

Jullie ook een gezond en goed 2013! Dat jullie maar veel terug mogen krijgen voor alles wat jullie geven.

Alex en Anita.

Walking down a mountain is a waste of gravity
Toerist
AnoniemAuteur1 januari 2013 · 13:29

Arjen, Maurice, WePowder keep it up! Op een mooie gezond en Powder 2013!

Gevorderd
MrRemcoproAuteur1 januari 2013 · 13:31

Thumbs up! En ik zal aan mijn schrijvers skills werken! :-) Goed 2013.

A mind is like a parachute. It doesnt work if it's not open. (FZ)
Gevorderd
EchoAuteur1 januari 2013 · 13:43

Hear, hear… gelukkig gaat het gezegde: “wat je geeft, krijg je terug” niet letterlijkop, want als jullie alles terug zouden krijgen wat je geeft dan krijgen jullie beslist een overload!
Bedankt voor alles wat jullie tot nu hebben gedaan en in de toekomst nog gaan doen.
Spread the word! HNY…

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
basvennikAuteur2 januari 2013 · 10:49

Kan mij er helemaal in vinden!

Dit jaar meer proberen te geven!
Nog meer WE in wepowder.
Bas

Toerist
Tom B.Auteur2 januari 2013 · 12:53

Mooi Arjen, jullie ook een gezond, voorspoedig, sportief en poederrijk 2013 gewenst! Ik geniet enorm van jullie site en waardeer al jullie inspanningen zeer!

Leuk je op het FFF na al die jaren weer eens even te hebben gesproken, ook al had je helaas een aantal nare berichten te melden. Jammer dat we niet in dezelfde week los gaan bij CMH in Revelstoke! Van 4 t/m 9 feb ben ik aan de beurt (vertrek 31 jan) en ik zal ervoor zorgen dat er wat mooie plaatjes op wePowder worden gedeeld! Net 4 dagen ingeskied in Engelberg; niet al teveel poeder, maar prima sneeuw, dus ook top. De Ski Lodge daar is zeker een aanrader!

Tot snel,

Tom

Tom B.
Gevorderd
Jef2Auteur2 januari 2013 · 13:02

Thx Wepowder team voor alle inzet, inzicht en passie!

Heb net op jullie ‘verzoek’ en met veel plezier een kleine bedrage gedaan ;-) … Thx again and let’s keep up the stoke!

Beginner
DennnnisAuteur2 januari 2013 · 21:52

ook aan jullie mannen!!!
een mooie gelegenheid om uit te spreken dat ik jullie inzet enorm waardoor! en met enorm bedoel ik echt enorm! Mooi dat mensen die je beperkt kent je zo veel moois bieden… en dan met een dergelijke attitude. op naar een wit 2013!
Dennis

sneeuw!!!!
Toerist
crashtestdummyAuteur2 januari 2013 · 23:17

Keep up the good work!!
Prachtige community die jullie uit de grond hebben gestampt.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!