Slowmo vanuit het Paznauntal!

Slowmo vanuit het Paznauntal!
Het tweede couloir van links staat op de planning!
Het tweede couloir van links staat op de planning!

Na een lange periode van sneeuwval en “slecht” weer lijkt het er nu op dat er een periode is aangebroken voor wat beter weer. Veel zon en zoals het hoort in februari, lage temperaturen. Om deze winter nog verder te kunnen betalen ga ik de komende twee weken les geven in Ischgl. Het is hoogseizoen, het gebied loopt zowat over met Nederlanders en het is zo druk dat er na 11 uur niet meer fatsoenlijk een parkeerplek is te vinden.

Laatste dag les geven

Morgen is de laatste dag en wanneer het weer het toe laat gaan we nog een dag toeren. We hebben in Kappl een aantal lijnen op het oog, waarvan één couloir te zien op de foto hierboven. Als de condities het toe laten gaan we het tweede couloir van links rijden morgen! Dus fingers crossed dat de condities goed zijn!!!

Omdat ik de komende weken waarschijnlijk niet al te veel tijd zal hebben om te freeriden heb ik vandaag nog maar eens een hoop GoPro en ander film materiaal door zitten kijken en het viel me op dat er een hoop stukken bij zaten die het niet alleen op volle snelheid goed zouden doen. Ik heb daarom vanavond voor de verandering een slowmo-edit in elkaar gezet, met zowel nieuwe als gebruikte beelden!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, feedback krijg ik graag!

powderskifun2

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur17 februari 2013 · 16:03

super slomo :-) werkt soms heel goed ; soms minder ; nog trager slowmo is soms helemaal tegek maar dan moet het licht wel heel goed zijn

sbs roelz
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!