Deep in Chamonix

Deep in Chamonix

Het lijkt wel of er dit seizoen alleen maar dikke edits uit Chamonix komen. Nou ja, het blijft natuurlijk de freeride hoofdstad van de Alpen. Of in ieder geval een van de de freeride hoofdsteden. Dat blijft nog een mooi punt van discussie. Weinig punt van discussie over de stoke in dit filmpje.

De bergen van Chamonix, diepe poeder, bluebird en een paar van 's werelds beste rijders. Seth Morrison, Nathan Wallace, Stian Hagen en Sam Favret laten zien hoe je een mooie lijn rijdt! Dus…wanneer ga jij een keer naar Chamonix??

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
jriphAuteur21 februari 2013 · 18:41

over twee weken denk ik zo :)

we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
Beginner
SkottyAuteur21 februari 2013 · 23:27

Wat een mooie beelden! Weet iemand welke route dit was?

No guts, no glory
Toerist
AnoniemAuteur22 februari 2013 · 06:40

bruut zeg

Toerist
MennoBoermansAuteur22 februari 2013 · 07:15

@Skotty: het is een edit met meerdere routes. Ik zie iig de Grand Envers en het Cosmiques langskomen, en volgens mij ook een route aan de Toula kant.

Poeder, Kiekjes en Pleisters
Gevorderd
sanderandersAuteur22 februari 2013 · 10:45

Ziet er stoer uit, heel stoer, maar om nou zo dicht op elkaar dit soort steile hellingen boven de boomgrens met zo’n pak sneeuw de schredden…zo te zien minder dan 10 meter afstand, boven elkaar, hellingen makkelijk 40 graden, verse heupdiepe pow…lijkt me qua veiligheid een heel foute beslissing. Wat zeggen julie hiervan? (ik begrijp dat we niet alle info hebben, maar genoeg om in te zien dat het eigenlijk onverantwoord is?)

poefpafpow
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!