Freeride World Tour in Fieberbrunn

Freeride World Tour in Fieberbrunn

Zaterdag is de eerste mogelijkheid dat de vijfde contest van de Freeride World Tour plaatsvindt. We zijn dit keer neergestreken in het Oostenrijkse Fieberbrunn. Dit wordt voor Irian de volgende kans om zich hoger in de ranking te plaatsen, zodat hij volgend jaar ook weer verzekerd is van een plaats in de Freeride World Tour.

Wildseeloder

Zaterdag 9 maart is dus de eerste dag waarop er geknald kan worden op de flanken van de Wildseeloder, de freeride berg van Fieberbrunn. En dat is geen kleine jongen zoals jullie in het bovenstaande filmpje kunnen zien. Momenteel zien de voorspellingen er nog niet al te denderend uit, dus het zou zomaar kunnen dat de contest op een latere dag gehouden wordt. Zoals altijd houden we jullie op de hoogte!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
HaasAuteur7 maart 2013 · 13:48

Ik ben weer benieuwd naar de run van Irian.
Hoe zit het eigenlijk met de stop in Verbier? ik hoor de commentatoren (die typische yanks, ik mag ze wel) erover dat je een aantal punten moet hebben om er te mogen starten.
Gaan jullie me nu vertellen dat het nog onzeker is of Irian in Verbier aan de start komt.
Ik denk dat ik m’n maat michael ff bel om het nummer van Stefan Matchiner… ik sms je dat dan wel ff Irian! Go! for Fieberbrunn.

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur7 maart 2013 · 14:07

Als het op zaterdag is ga ik heen om te kijken :) Zal wel een vette sfeer zijn daar. Veel succes weer Irian!

FUCK YEAH I AM FREE
Gevorderd
ArjenproadminAuteur7 maart 2013 · 14:49

@@Haas: klopt, de beste drie resultaten van de rijders tellen voor de finale in Verbier. Er staan daar in totaal twaalf skiers en vijf snowboarders aan de start.

Daarnaast gaan de beste zeven rijders automatisch door naar de FWT van volgend jaar. Puntje bij paaltje moet Irian dus een goede klassering rijden.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!