Endless powder...

Endless powder...

Hier een kleine samenvatting van hoe de winter er grotendeels uitzag! Tevens is dit ook een bedankje naar al mijn sponsors die mij jaar op jaar helpen om zoveel mooie dagen te beleven met al mijn gasten. SPONSORS BEDANKT!

Veel gebeurd

Het is een winter om nooit te vergeten! Veel gebeurd… heel snel in het begin van de winter werden we gelijk al geconfronteerd met de darkside van het witte goud waar we allen zo verslaafd aan zijn. Kort daarop nog een verschrikkelijk en onbegrijpelijk ongeval. Deze twee ongevallen hebben we zeer close ervaren omdat het broeders betrof uit onze community. Het bleef hier echter niet bij…Helaas zijn er deze winter weer veel slachtoffers gevallen in de bergen.

Niet vergeten

Toch wordt onze passie er niet minder om en blijven de bergen en de sneeuw trekken. Het is midden zomer en de langste dag is nog maar kort achter de rug en de eerste kriebels beginnen alweer! Maar laten we alstublieft niet vergeten… en vooral leren uit het verleden. Laten we ook degenen die achtergebleven zijn niet vergeten! En hun regelmatig blijven betrekken in ons leven. Dat is ook een onderdeel van deze community. En zo wordt er mee omgegaan in de freeride communities over de gehele wereld!

Southern hemisphere

Maar we moeten en gaan ook verder. Een nieuwe winter dient zich over een aantal maanden alweer aan. Sommige onder ons konden helemaal niet wachten en zijn naar de southern hemisphere afgereisd. Powderskifun skiet in Afrika! Moet nie gekker worden. Andere reizen af naar Chili of skiën alweer in NZ of Aussiland. Zijn er nog broeders of zusters die naar Argentinië gaan voor een paar lijnen deze zomer?

Exotische oorden

Wij, de gewone sterveling die gewoon in Europa moeten blijven, hopen natuurlijk op weer zo’n epic winter! Maar dat is een van de dingen waar we nog geen greep op hebben en kunnen krijgen. Misschien maar beter ook… In ieder geval worden er alweer plannen gemaakt van de wePowder season kick-off met Epique of plannen naar Japan en zelfs tot Antarctica heb ik al gehoord. Ik ben benieuwd naar andere exotische oorden om te shredden waar jullie je oog op hebben laten vallen! Laat eens wat horen over die fantastische plannen en vertel eens hoe jullie te werk gaan in de voorbereiding.

Wederom wens ik iedereen een super zomer of je nou in een mooie golf hangt of op een steile helling staat.

Stay cool,

Sander

kanski

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur19 juli 2013 · 16:12

@@sander rond de 19e december sta ik bij je voor de deur en rijd een dagje met je mee. Pluk de zomer en succes de komende weken!!!

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur21 juli 2013 · 21:43

Nice!!

Gevorderd
ReneAuteur22 juli 2013 · 11:10

Lekkere video hoor Sander! Mooi boost om de zomer door te komen ;)

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Elite
@MichieldRuijterAuteur22 juli 2013 · 12:47

Lekker Sander!

@MichieldRuijter
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur22 juli 2013 · 13:48

Heerlijk, 30 graden in de tuin met poeder shots vanaf mijn beeldscherm. Bedankt Sander. Fijne zomer en succes met de voorbereiding voor komende winter!

FUCK YEAH I AM FREE
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!