Trailertime: Days of My Youth

Trailertime: Days of My Youth

Een van mijn favoriete filmmaatschappijen heeft vandaag de eerste teaser voor hun nieuwe film live gezet. MSP komt met: Days of My Youth. Het is nog niet eens de officiële trailer, maar dit belooft veel goeds. En dat moet ook wel, want de film komt pas in de herfst van 2014 uit. Dat betekent dat de film dit jaar nog niet op het Freeride Film Festival te zien, maar het ziet er naar uit dat we binnenkort wel de eerste films bekend kunnen gaan maken.

Samen met Red Bull

Ik ben heel benieuwd hoe de film gaat worden. Hij wordt samen met het Red Bull Media House gemaakt, dus er zal wel niet bezuinigd worden op mooie beelden. Een vraag intrigeerde me wel direct. Wat zou jij doen met je leven als geld geen rol zou spelen?

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur24 juli 2013 · 23:00

Hele mooie trips maken, en seizoenspassen kopen voor de mooiste gebieden en overnachten in de mooiste hotels :)

Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur25 juli 2013 · 02:03

Als geld geen rol zou spelen zou ik met een leuke poederbak alle PA’s van het seizoen gaan volgen.

FUCK YEAH I AM FREE
Beginner
HaagjeAuteur25 juli 2013 · 12:30

Eigen heli erbij, leuke berghut vol met vrienden en knallen elke dag

Beginner
ThijsLAuteur25 juli 2013 · 14:55

Heliskieen in Canada totdat het begint te vervelen…
Dan naar japan om sneeuwballen naar sneeuwapen te gooien…
En een aantal stops van de FWT meepakken om dat geweld van dichtbij te bekijken ipv via livestream.

Gewoon, omdat het zou kunnen ;)

Gevorderd
DutchessAuteur27 juli 2013 · 05:06

Geld speelt echt geen rol? Ik heb net zoveel als sommige individuen in China sie meer liquide geld bezitten dan de regering van de verenigde staten van amerika? Zo’n soort geld?

Nou, makkelijk, dan koop ik een hele bergketen op natuurlijk! De japanse op honshu. komt in aanmerking, maar ik wil best wel een europese bergketen hebben hoor. Kan eventueel aangevuld worden met een argentijnse of chileense keten - om jaarrond sneeuw te garanderen. Ik maak er meteen naturreservaten van, want ik ben helemaal niet vrijgevig, dus er mag niet zomaar in gebouwd of gehelikoptert worden, behalve door mij. Er is wel toegang, maar onder strikte voorwaarden en met een soort van abonnement, wie zich misdraagt (lees: vervuilt) wordt zijn pas afgenomen. Lawinediensten en sneeuw en natuurresearch zijn natuurlijk welkom. Er staan hutten door de hele keten en ik heb midden in een mooi atelier/huis met electrische stille skidoo (die bestaan geloof ik nog niet maar dat ontwikkelen we dan even) of privaat gondeltje.

Zucht…

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!