Beelden van het Freeride Film Festival

Beelden van het Freeride Film Festival
Stilte voor de storm bij het testen
Stilte voor de storm bij het testen

Gisteren stonden we met bijna 1200 freeriders in Tuschinski in het hartje van Amsterdam. Het was een geweldige avond met vier geweldige films. Sommigen zaten zes uur lang aan hun stoel geplakt om Mission: Antarctic, Into the Mind, Tracing Skylines en McConkey te zien op de grote schermen van één van de drie zalen van Tuschinski. Anderen zijn niet verder gekomen dan de bar in de foyer en hebben plannen gemaakt voor de winter of gewoon bijgepraat met vele poedervrienden.

Geweldig. In één woord geweldig!

Toen ik vannacht om een uurtje of vier thuiskwam dacht ik nog even aan wat een geweldige community we met z’n allen zijn. Er zijn voor elkaar bij hoge pieken en diepe dalen. De sfeer was super. Het bier vloeide rijkelijk. Er werden plannen gesmeed. Herinneringen opgehaald. Er werd geproost op degenen die niet meer onder ons zijn. Saucerboys kwamen de trap afskiën of zelfs abseilen van het eerste balkon. Er werd gelachen bij McConkey. Er werd gehuild bij McConkey. Er werd gejuicht bij McConkey en zeker bij de Saucerboys. Men droomde weg bij de diepe poederbeelden van CMH, pakte nog een t-shirt van The North Face mee, of misschien pak je de komende dagen nog wel die 20% korting bij Bever met je ticket. Het was gewoon een topavond. Video volgt, maar deze beelden geven je een kleine indruk van de geweldige vibe!

Iedereen superbedankt voor jullie aanwezigheid en enthousiasme!

Gastheer Morris opent het vijfde Freeride Film Festival
Gastheer Morris opent het vijfde Freeride Film Festival
Uw gastheren van de avond
Uw gastheren van de avond
Drukte in de foyer
Drukte in de foyer
Nog meer gezelligheid in de foyer
Nog meer gezelligheid in de foyer
Indrukwekkende beelden op het grote scherm
Indrukwekkende beelden op het grote scherm
De grote zaal
De grote zaal
Drie van de betere Saucerboys van de avond
Drie van de betere Saucerboys van de avond
meteomorris

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur9 november 2013 · 22:18

Geweldige avond gehad, mooie locatie en mensen. Bedankt hiervoor !

Gevorderd
koen_djfistelAuteur9 november 2013 · 22:28

weet zeker dat dit zo’n avond wordt van “ik was erbij toen die 8e november 2013” … Om niet te vergeten !

sbs roelz
Gevorderd
dejongarnoAuteur10 november 2013 · 00:13

Goed gedaan mannen; een beetje trots mag je best zijn!
Merci voor een mooie en gezellige avond in de Hollandse polder :)

Expert
costijnAuteur10 november 2013 · 00:16

prachtig!

Gevorderd
Mitchel.Auteur10 november 2013 · 02:12

It was pure Stoke!

** krijg de glimlach nog niet van me gezicht!! :D STOKED!!

Skiing is Freedom!
Elite
kanskiAuteur10 november 2013 · 10:07

Het was een fantastisch avond je uit! En dat is op zijn zachtst gezegd nog een understatement!

Mooi om daar deelgenoot van te mogen zijn…

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
DioAuteur10 november 2013 · 10:12

Wat Sander zegt. Echt top.

Volgend jaar is het in de RAI denk ik.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
Mitchel.Auteur10 november 2013 · 11:15

@@Dio

En dan volledig uitverkocht!!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
NickyAuteur10 november 2013 · 13:18

Top avond!! Was één grote poedermaatjes reünie en McConkey beste film van de avond :). Thnx voor de organisatie Morris en Arjen!

Expert
ThijsKennisAuteur10 november 2013 · 13:59

Alles wat hierboven staat!! Echt een geweldige avond!!! @@Dio Ik vind de RAI wel wat aan de kleine kant…

Pow!
Gevorderd
alexsvwAuteur10 november 2013 · 16:36

Het was echt TOP! Het was nu al zo groot dat ik de helft van de poedermaatjes niet gezien heb.

Walking down a mountain is a waste of gravity
Beginner
hotnotsgotAuteur10 november 2013 · 17:04

het was suuuper! organisatie was de max, Arjen en Morris!
Volgende keer maak ik er best wel een hele dag van, om met iedereen ff bij te kunnen babbelen, want dat is nu maar een heel klein beetje gelukt ;-)

Dream it. Wish it. Do it.
Gevorderd
skiesterAuteur10 november 2013 · 20:39

Het was echt heel gezellig: laten we het maar niet groter maken dan dit: dit was groot genoeg. Moeten die mensen die willen komen maar snel genoeg zijn met het kopen van een kaartje! Zijn er trouwens nog meer foto’s gemaakt die avond? En zo ja komen die nog ergens online?

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
edwinreijAuteur10 november 2013 · 20:39

Buitegewoon genoten! Bijzonder hoe de sneeuwkristallen een verbroerende werking hebben! Groot compliment aan de founding fathers van WePowder.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur10 november 2013 · 21:01

@@skiester : facebook bever staat er vol van ! kweetni of er nog andere zijn …

sbs roelz
Gevorderd
3zelAuteur10 november 2013 · 23:00

Wat een avond! Om 15.30u vertrokken in Hasselt met vier, voor mij onbekende freeriders. Rond 4u vier potentiële buddies afgezet in Hasselt. Joep, Bram, Tim en Hilde, bedankt voor het gezelschap! We meet again.

knowledge is powder
Gevorderd
ReneAuteur11 november 2013 · 10:04

@@skiester zoals al aangegeven staan er op de Facebook page van Bever aardig wat foto’s: http://on.fb.me/1eCJajU . We komen hier nog met een sfeer video in ieder geval! Verder een top avond gehad. Top films, top sfeer en weer genoeg nieuwe mensen ontmoet. Nu wordt het echt tijd dat het seizoen start ;)

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Gevorderd
skiesterAuteur11 november 2013 · 10:56

Tja helaas… wij waren gekleed op premiere, en beloofd aan de kids om een foto te maken, maar totaal vergeten. Maar verder zo te zien ook niet op een foto beland. Nou dan moeten we nog maar een keer naar een premiere… ;)

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Beginner
HaagjeAuteur13 november 2013 · 12:02

Was echt een top avond

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!