Touren met Hjorleifson

Touren met Hjorleifson

Persoonlijk vind ik Eric Hjorleifson al jaren een van de beste big-mountain skiërs. Een jaar of zeven geleden liep ik hem eens tegen het lijf in de GLC in Whistler en we raakten aan de praat over skiën natuurlijk, maar ook open haarden. Daar was hij in de zomer druk mee. Alles om in de winter te kunnen skiën.

Pitztal

Hoji is in deze video op pad in het Pitztal en Kaunertal. Drie dagen lang touren en de mooie flanken van de Wildspitze en de omliggende bergen rijden. Grote lijnen, pillows tussen de bomen…Hjorleifson skiet het allemaal met grote souplesse. Acht minuten lang genieten van deze geweldenaar!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
kurtAuteur23 november 2013 · 10:15

Wat n souplesse en snelheid! Mooi als het theater van de lijnen in bekend gebied valt :-)

Wegens werken aan techniek, behoud van lijf en leden wat minder radicale lijnen genomen… in het Pitztal liggen er mooie, hoog alpine, routes op verschillende nivo’s dus het gevoel is te halen!!

live to ski another day
Toerist
AnoniemAuteur23 november 2013 · 19:47

Prachtig!

Het niveau van de eerste twee minuten van dat filmpje haal ik overigens ook (met enige regelmaat) ;-)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!