Safety Academy: Het boek

Safety Academy: Het boek
Safety Academy als boek!
Safety Academy als boek!

Laten we maar met de deur in huis vallen: de wePowder Safety Academy zal als gedrukt boek gaan verschijnen! We zijn continue bezig om de Academy naar een hoger niveau te tillen en deze stond toch nog wel hoog op ons lijstje. Van velen van jullie kregen we het verzoek om de content ook off-line zichtbaar te maken. En zelf denken we ook dat een mooi boek de ultieme aanvulling is!

Hoe werkt het?

Bij aankoop van het boek ontvang je gratis toegang tot het online deel van de wePowder Safety Academy. De inhoud van het boek is dus gelijk aan de inhoud van de online wePowder Safety Academy. In het online gedeelte vind je de ondersteunende video’s en toetsvragen. Zo kan je zelf bepalen hoe je prettig studeert. Op je laptop, tablet, smartphone, of old-school via het boek! Voor beide modules zal er een mooi, dik boek verschijnen.

Wanneer komen de gidsen uit?

De twee dikke boeken komen in januari uit (module 1 medio januari, module 2 eind januari), maar wanneer je het safety boek nu al aanschaft dan krijg je direct toegang tot het online gedeelte van de wePowder Safety Academy en valt het boek vanzelf bij je op de mat. Waarom je nu moet starten? Omdat je dat geld scheelt!

Safety Academy als boek!
Safety Academy als boek!

Woe staat het met de voortgang?

Samen met onze vrienden van Totenmet ontwerpen hebben we noest doorgewerkt aan de realisatie van de Safety boeken. De ontwerpen zijn op weg naar de drukker. De machines staan klaar, het papier is gereed. We gaan nu de fase in van testen en proefdrukken. Als dan alles gereed is, dan zal als alles volgend planning verloopt in week 2 of 3 van januari het eerste boek van de band rollen.

Wat kost het?

Vanwege het enorme succes tot nu toe hebben we de aanbieding verlengd: Tot het moment dat de eerste druk van de band rolt bestel je de boek(en) (inclusief toegang tot het online deel) voor € 49,95 per boek. Daarna (medio januari) zijn de kosten per boek (inclusief toegang tot het online deel) € 59,95 plus verzendkosten. Start 2014 kortom goed met de wePowder Safety Academy!

Neem je al deel aan de Academy?

Dan hoef je niets te doen (je betaalt niets extra). Je ontvangt de boek(en) van de module(s) die je hebt gedaan vanzelf op je deurmat! Daarom hadden we je adres nodig. Weet je nog ;)

Feedback en recensies

Vraag jij jezelf af of de wePowder Safety Academy wat voor jou is? Onderstaand vind je enkele recensies van cursisten.

*Helder, duidelijk, goed beeld- en videomateriaal maar het allerbelangrijkste: heel toegankelijk!

*Serieuze theorie en heldere voorbeelden in dat ‘behapbare’ jasje met prikkelende toetsvraagjes tussendoor. Volgens mij hebben jullie hier een future-classic neergezet.

*Zo, net de eerste module afgerond. Echt super werk. Ik merk dat ik veel geleerd heb en dat het goed blijft hangen.

Dus wacht niet langer en start nu met de wePowder Safety Academy! Voor € 49,95 een dik boek, alles online, video’s, toetsen en het belangrijkste: je bent bewuster en veiliger onderweg deze winter!

meteomorris

Reacties

Beginner
Dirk77Auteur27 november 2013 · 11:31

Goed bezig! Nu moet ik helemaal maar even snel aan de opfriscursus!

Beginner
GipfelAuteur27 november 2013 · 11:37

Top … Module 2 dan ook maar aanschaffen! (eerst even SSC I afronden zaterdag)

Beginner
HelmertRAuteur27 november 2013 · 11:41

TOF!!

Gevorderd
RPAuteur27 november 2013 · 11:47

Top, zie de boeken wel verschijnen ;-)

Explore the Outdoor!
Beginner
BazzAuteur27 november 2013 · 12:13

nice

Gevorderd
AlexSkiAuteur27 november 2013 · 12:15

Nice, dan weet ik een cadeau voor de kerst - Boek 2 :-)

When life gets too complicated.... SKI
Expert
Luukie25Auteur27 november 2013 · 12:15

Gaaf! Zie je hopelijk snel verschijnen! Cursus verder is echt top!

Gevorderd
GhiniAuteur27 november 2013 · 12:16

Ah yes! Helemaal super mannen!

Beginner
DaHookerAuteur27 november 2013 · 12:21

Geniaal! Net deel 1 afgerond en ben super enthousiast over de opzet, maar een boek als naslagwerk ernaast is nog mooier!!!

Sickriders
Gevorderd
OsiruSAuteur27 november 2013 · 12:35

Nice, zal vanaf januari de brievenbus in de gaten houden!

Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
Gevorderd
49Auteur27 november 2013 · 12:39

@@meteomorris
Januari? Stuur je ze ook naar Alagna dan ;)

montagna bianca, ti amo
Toerist
AnoniemAuteur27 november 2013 · 12:40

Nice!.

Kan ik mijn adres nog wijzigen ivm op seizoen? Ik wil wel bij betalen om ze in het buitenland te ontvangen, maar indien dat niet mogelijk is dan graag naar een ander adres aangezien ik mijn kamer onderverhuur.

Expert
meteomorrisAuteur27 november 2013 · 12:42

@@Zimoski, stuur ff een mailtje met je adres. Dan gaan we dat aanpassen. @@49, lol. Als er poeder bij je valt komen we ze brengen ;)

powfinder.com
Toerist
darylAuteur27 november 2013 · 12:57

Heel mooi, was al aan het bedenken hoe ik het de heenreis in de auto nog een keer zou kunnen doorlezen! Module 2 aanschaffen wordt zo ook heel aantrekkelijk.

Gevorderd
49Auteur27 november 2013 · 13:08

@@meteomorris, ik zie vanzelf wel verschijnen dan, met de boeken natuurlijk ;)

montagna bianca, ti amo
Gevorderd
JozuaAuteur27 november 2013 · 14:02

Super! Boek is echt nog wel handiger om mee te nemen op je trips

Beginner
YorranAuteur27 november 2013 · 14:55

Dit klint echt als muziek in de oren! Begin nu wel te twijfelen om deel 2 ook te doen. Hoewel dat wat meer terrein is dan ik veelal zie, kan wat kennis zeker geen kwaad, en zeker op papier…:D

Gevorderd
ConstantAuteur27 november 2013 · 15:38

Is er ook een gesigneerde limited edition versie?

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Beginner
HaagjeAuteur27 november 2013 · 16:18

Nice! Krijg het boek dus gewoon thuis. Lekker voor de winterdagen thuis

Gevorderd
EmileHendrixAuteur27 november 2013 · 16:45

Prachtactie :)
Krijgen mensen die de cursus van iemand cadeau hebben gehad het boek ook?

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Gevorderd
AndriesAuteur27 november 2013 · 17:11

Like!

Expert
ijsbeerAuteur28 november 2013 · 13:12

Wow wat een vette actie:)

Gevorderd
ConstantAuteur1 december 2013 · 13:54

Beide delen besteld, ik heb een voorkeur voor boeken, dus perfect dat de cursus ook op papier beschikbaar komt.

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Expert
meteomorrisAuteur1 december 2013 · 14:46

@@Constant Zelfs het team van wePowder dat continue achter de schermen zit (letterlijk) moest beamen dat ze een boek missen. En dus zijn we aan de slag te gaan. Ik kan niet wachten om straks de boeken van de band te zien komen en het papier te ruiken.

powfinder.com
Gevorderd
ConstantAuteur1 december 2013 · 15:12

Een boek is voor altijd :-)

Ik zag je trouwens vanochtend op RTL4.

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Expert
meteomorrisAuteur2 december 2013 · 22:23

@@Constant, klopt. Wat vond je ervan?

powfinder.com
Gevorderd
ConstantAuteur3 december 2013 · 17:55

Goed verhaal!

De rest van het programma had trouwens ook de nodige aandacht voor veiligheid. En voor de verandering een ski-programma waarvan de presentatrice goed duits spreekt en wel kan skiën.

I need Coffee, you need Coffee, we all need Coffee.................
Gevorderd
evanAuteur3 december 2013 · 18:24

http://www.rtlxl.nl/#!/tracks-trails-winter-301948/653c019f-dd54-3f66-8262-f0f2e74ca9ba (9:35-11:02)\

En voor de verandering een ski-programma waarvan de presentatrice goed duits spreekt en wel kan skiën.
:-D

Beginner
JespervzAuteur4 december 2013 · 17:32

Heb 'm voor sinterklaas gevraagd hoor ;)

Gevorderd
barteAuteur6 december 2013 · 11:25

Is er een iPad versie?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!