wePowder Season Closure: Solden

wePowder Season Closure: Solden
Lange dagen
Lange dagen

Midden december openden we het seizoen in de Arlberg regio. Van 18-21 april sluiten we in Solden tijdens het extra lange paasweekend het seizoen '13-'14 af. Het doel? We gaan op zoek naar de laatste poeder. Met of zonder hike.

wePowder Season Closure

In het paasweekend van 18 tot en met 21 april gaan we drie dagen lang poeder zoeken en scoren! Met behulp van liften, maar wie een hike niet schuwt ook door middel van tourski’s, splitboards of sneeuwschoenen om zo nog hoger en verder het gebied in te trekken op zoek naar poeder en de mooiste lijnen. Solden heeft met de couloirs van Gaislachkogl en de gletsjers ook midden april nog voldoende uitdaging te bieden. Zeker nu er ook nog eens kans is op wat extra verse sneeuw vanaf midden volgende week.

Poeder zoeken
Poeder zoeken

De zon staat eind april al hoog aan de hemel en de dagen zijn daardoor lang. Niet alleen kunnen we daardoor het maximale uit de dag halen, maar na afloop ook nog eens buiten een biertje doen.

Programma

18 april > 's avonds eerste meeting en kennismaken met de gids;

19 april > freeriden en touren;

20 april > freeriden en touren;

21 april > freeriden en touren en aan het eind van de dag huiswaarts.

Prijs

Voor € 325 ben jij erbij. Natuurlijk regelen we weer de beste ski- en snowboardgidsen die allemaal de hoogste opleiding genoten hebben.

Inclusief:

3 dagen freeriden en touren met gids

Epique / wePowder aandenken

Exclusief:

Reis

Verblijf

Liftpas

Freeride materiaal

Veiligheidsmaterialen

Ongevallen en annuleringsverzekering

INSCHRIJVEN? KLIK-KLIK

Ben jij erbij?
Ben jij erbij?
meteomorris

Reacties

Beginner
JeroenvGAuteur16 januari 2014 · 14:26

Oei, verleidelijk. Ga je zelf ook mee @@meteomorris ?

Beginner
AvdLAuteur16 januari 2014 · 14:36

En als je niet in de mogelijkheid bent om te skinnen?

It's all about the turns duuuuuude!
Expert
meteomorrisAuteur16 januari 2014 · 16:19

@@Omusha, jazeker. Of ik moet wederom een blessure hebben. Maar daar gaan we maar niet van uit.

@@AvdL, bedoel je dat je geen gear hebt? Of kun je niet skinnen?

powfinder.com
Beginner
AvdLAuteur16 januari 2014 · 16:49

@@meteomorris Beide niet. Althans, nooit gedaan. Alles is te leren natuurlijk maar om dat daar nu voor te gebruiken… Dus ik vraag me dan af of het interessant voor mij is.

It's all about the turns duuuuuude!
Gevorderd
robbertAuteur16 januari 2014 · 17:06

hmmmmmmmmmm seizoen afsluiter, huh maar dat is meestal aan het eind van het seizoen??? maar dan is het seizoen bijna over!!! ben nog niet eens echt begonnen, nog maar amper 10 dagen in de sneeuw gestaan. ahhhhhhh stressssssssss. wat is de datum? mid jan ah ok beetje adem. Nog 12 dagen en dan weer voor maand in de sneeuw, en dan is er nog eind maart tot half april. pfffffffffff valt dus best mee, dacht even dat het seizoen al over was ;)

Expert
meteomorrisAuteur16 januari 2014 · 18:22

@@AvdL
In April transformeert de sneeuw sneller en haal je door te touren meer uit je lange weekend.
Je kunt natuurlijk ook meedoen in de groep waar niet of beperkt getourd gaat worden.

@@Robbert
Mooi he zo’n aankondiging… dat doet je realiseren dat er ooit weer een einde aan deze winter komt en dwingt je om er alles uit te halen ;)

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur16 januari 2014 · 20:08

Klinkt erg goed Morris. Aan welk niveau (stijgen/dalen) moet ik denken, vergelijkbaar met de powderchases van Bas?

Gevorderd
RoeneproAuteur17 januari 2014 · 12:13

Ingeschreven!

Expert
meteomorrisAuteur17 januari 2014 · 12:37

@@janusius2 ja. We delen daarbij groepen in op niveau. Dus dat komt in de regel altijd goed.

powfinder.com
Elite
@MichieldRuijterAuteur19 januari 2014 · 14:46

@Advl Het gaat erom dat je materiaal op orde is. je kunt dit prima huren om te proberen. Weet je daarna ook of het wat voor je is en wat je eventueel wel of niet kunt gaan kopen. Geef bij inschrijving aan dat je nog geen ervaring hebt met skinnen. Wij delen je goed in zodat je in een groep komt van gelijk niveau.

@@janusius2 Zoals op de site beschreven gebruiken we gebruiken voor de niveau indeling het wePowder Freeride Paspoort.

Er zijn meerdere niveau groepen. Voor dit programma is minimaal onderstaande niveau gewenst:

Dalen: Beginner
Klimmen: Beginner
Conditie: Gevorderd

Als je meer vragen hebt hoor ik het graag.
Gr.Michiel

@MichieldRuijter
Beginner
JespervzAuteur11 april 2014 · 23:29

@@Robbert niet zo klagen ik stond maar 6 dagen in de sneeuw :P

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!