Woensdag live: de Freeride World Tour in Courmayeur

Woensdag live: de Freeride World Tour in Courmayeur

Er was wat vertraging vanwege het weer, maar morgen gaat het gebeuren. De eerste stop van de Freeride World Tour in het Italiaanse Courmayeur. De resultaten van de skiers die afgelopen vrijdag al zijn afgedaald zijn geschrapt en we beginnen weer met een schone lei.

Uiteraard kan je hier de livestream volgen. We starten om 10.30!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
ManoniAuteur22 januari 2014 · 09:22

We hebben beeld! Amerikanen babbelen er al op los.

Expert
meteomorrisAuteur22 januari 2014 · 09:28

@@Manoni, als ze wat bergen zouden weghakken dan moet je het bijna live kunnen zien vanuit de lift…

@All, geef Manoni nog even je stem: http://www.experience-tour.com/tour/free-ski-mountaineering-camp/applicants/?sortby=votes Op naar la Grave!!!

powfinder.com
Expert
ManoniAuteur22 januari 2014 · 09:36

@@meteomorris Ik zit weer even in Ulm, dus dat zouden iets teveel bergen zijn denk ik.
Dit maakt het studeren wel leuker! Iets minder efficiënt, maar dat is bijzaak :)

Expert
meteomorrisAuteur22 januari 2014 · 09:39

@@Manoni, LOL… dat zou dan een wereldwonder heten als je live vanuit Ulm de stop in Courmayeur kunt zien. We gaan je vanaf morgen naar La Grave pushen. Extra aandacht op wepowder en facebook. Ik heb gehoord dat @@Kanski dan bij winst mee moet als je persoonlijke materiaalverzorger ;)

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!