Trailer Days Of My Youth

Trailer Days Of My Youth

Zo, hier kunnen we wel even een apart blog aan wijden. De laatste trailer van Days Of My Youth, de film van MSP en RBMH die in het najaar uitkomt. En het moet gezegd: de mannen van MSP doen het weer! Er is twee jaar aan deze film gewerkt en dat is te zien. Nog even los van alle actie is het thema van de film wat mij betreft erg raak: blijf altijd jong!

Je eerste keer!

De film herinnert je aan jouw eerste keer in de sneeuw en bewijst dat skiën (of snowboarden natuurlijk) je een leven lang jong houdt. Dikke actie met rijders als James Heim, Cody Townsend, Richard Permin, Chris Davenport en nog vele anderen. Maar vooral: heel veel plezier met het rijden en met elkaar! Must see voor deze winter!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
michA2Auteur15 januari 2015 · 22:46

Super vet, het FFF heb ik helaas moeten missen, maar die film wil ik wel hebben. Maar ja, $22,- verzendkosten voor een film? Dat is wel een beetje over de top (!).

Iemand die hem importeerd? Of zijn er meer die hem willen dan kunnen samen bestellen misschien?

micha

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!