Dresscode op het Freeride Film Festival

Dresscode op het Freeride Film Festival

Uiteraard hebben we ook deze editie van het Freeride Film Festival (laatste kaarten nu verkrijgbaar) weer een dresscode bedacht. Na vele leuke suggesties, waaronder de Heidi en Peter variant hebben we voor de volgende thema’s gekozen dit jaar:

  • Team (Omdat freeriden uiteindelijk een teamsport is)

  • Old School (Omdat je als vrije rijder je verleden moet kennen om de toekomst te kunnen vormen)

Uiteraard hebben we voor de beste outfit weer een dikke prijs klaar liggen (beschikbaar gesteld door The North Face). Dus haal snel je beste oldschool outfit uit de mottenballen of verzin een originele team outfit met je freeride crew en verbaas ons op het FFF!

Ga op de foto voor het speciale Freeride Film Festival bord, knal je foto online op de social media met de hashtag #FFF en wie weet hoor jij in de week na het festival of jij de winnaar bent van een dikke prijs!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Expert
ieismAuteur30 oktober 2014 · 20:12

Eigenlijk ben ik wel van mening dan mijn posse deze contest moet gaan winnen, maar dan moet ik wel even snel iets gaan bedenken.

Wie van de Flatland Splitfest crew doet mee, als ik de outfits ga regelen?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Expert
meteomorrisAuteur31 oktober 2014 · 07:19

@@ieism, posse…crew… dat zijn de woorden die het doen!!!

powfinder.com
Gevorderd
Mitchel.Auteur8 november 2014 · 19:35

Ik ben benieuwd!! :D Ode aan de Oldschool!!

Skiing is Freedom!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!