FFF: Nipple deep

FFF: Nipple deep

Toen het afgelopen vrijdag zo hard regende hier in de Benelux en ik knettergek werd van alle pipapowder shots vanuit de Alpen ben ik alvast door de lijst met films voor het Freeride Film Festival gaan bladeren. 20 films maar liefst die allemaal keurig op tij binnen zijn en as we speak getest en gereed gemaakt worden voor het grote scherm. Tussen al die blockbusters en snow culture heritage zit 1 film die ik nog niet gezien had; Nipple Deep. Dit is geen ronkende productie uit de VS, dit is geen film waarin een enkel icoon als halfgod wordt neergezet en zeker geen film waarin we op zoeken moeten naar het diepere artistieke in ons zelf of de pretentie heeft om de wereld te veranderen. Deze film gaat over ons…

True Color crew
True Color crew
Roadtrippen
Roadtrippen

Nipple Deep is gemaakt door de True Color Films crew. Een groep mensen uit… Lugano. Zwitserland dus. En ze houden net zo veel van poeder als wij: But, there is one thing that EVERY snowboarder loves to do, and that is ride powder – as fresh, and deep, as possible. For the True Color crew, this love for the simplest pleasure in snowboarding has become an obsession. Getting ‘Nipple Deep’ in fresh pow has become their whole purpose in life, so it’s the perfect name for their forthcoming new movie, which will be dropping this autumn.

Natuurlijk komen er in de film wat bekende namen voor. Het oog wil oog wat en dan kun je niet zomaar Henk uit Houten gaan filmen die weekje in Gerlos zit. Maar de film is vooral poeder, stoke en avontuur. Geen ingewikkeld gedoe en veel plezier vanuit gebieden die menig roadtripper op wePowder de afgelopen jaren ook heeft gezien. Als je goed naar de teaser kijkt, dan herken je ze waarschijnlijk wel.

Ik heb enorm genoten en gelachen. Enige probleem na het zien van deze film is dat ik nog meer zin heb 'm op het grote scherm te zien en nog veel meer zin heb om in de poeder te staan. Poeder zoals poeder bedoeld is.

Camperen op de gletsjer
Camperen op de gletsjer
Bijzondere shapes
Bijzondere shapes
meteomorris

Reacties

Gevorderd
ReneAuteur26 oktober 2014 · 12:17

Je haalt me de woorden uit de mond Maurice, hier ga ik absoluut weer voor zitten tijdens het FFF! Een film naar m’n hart. Pure stoke, heerlijke lijnen (overigens ook geen onmogelijke lijnen zoals in andere films) en een heerlijke montage stijl. Op alle tricks na komt dit in de buurt van het snowboarden hoe ik het ken, vooral ontzettend veel plezier hebben met je buddies en heerlijk door de sneeuw knallen.

Voor mij waarschijnlijk DE film van het FFF :)

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Gevorderd
SportGillieproAuteur26 oktober 2014 · 13:22

Had van de week de mogelijkheid gehad om Nipple Deep 's nachts na werk te bekijken. Wat een heerlijke film…! Slecht geslapen want de stoke zat in m’n lichaam. Dus na het wakker worden nog maar een keer gekeken. Dit is idd zoals ik een dag in de poeder voor me zie. Na het zien van Nipple Deep denk je alleen nog maar aan snowsurfen… Een aanrader!!!

Live to ride, ride to live
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!