Wat als de winter niet komt?

Wat als de winter niet komt?

Soms heb je van die winters. Van die winters die niet op gang komen. Zoals vorig seizoen in de noordalpen. Wat dan? Dan word je heel flexibel en reis je de sneeuw achterna. Of heb je hoop. Hoop dat de winter komt. Want uiteindelijk komt die winter vanzelf. Grote vraag is of jij er dan nog bent.

Zeg eens eerlijk. Wel eens op het verkeerde moment in de Alpen gezeten? Klote… dat gevoel heb ik ook gehad. 15 jaar geleden voor het laatst. Poeder is een keuze ;)

meteomorris

Reacties

Gevorderd
VinnieAuteur18 november 2014 · 18:07

2 jaar geleden koffie gedronken in Artouste en ja dat is in de Pyreneen. Nachtje doorkachelen achter een dikke storm aan en vervolgens een onverwachte spike in de 0 graden waardoor het sneeuwdek tot 2500 doorweekt was en Artouste zelfs afgesloten wegens de wind die wel doorkwam.

Leergeld noem ik het nog steeds en toch wil ik heel graag een keer terug naar die regio!

verder niks te klagen

Sharing Secrets, Sharing freedom!
Gevorderd
EmileHendrixAuteur19 november 2014 · 11:50

Ik weet ook nog wel een November lang geleden in Scandinavie waar de straalstroom keurig netjes weken uit de buurt bleef na wat oktober-toppings waar je niks aan had.
O, wacht, da’s nu 't geval :)

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Elite
kanskiAuteur19 november 2014 · 15:55

Is dit een verdekte waarschuwing op een zeer trage winterstart…?
Kreeg namelijk een bericht uit Wallis door dat de komende weken tot kerst worden gekenmerkt door extreem zacht weer!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
meteomorrisAuteur19 november 2014 · 17:42

@@kanski Okay…Wonen er in Wallis waarzeggers dan? ;) De winter is toch al best goed gestart. Ook bij jou in Stubai als ik me niet vergis…

powfinder.com
Elite
kanskiAuteur20 november 2014 · 09:53
Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Elite
kanskiAuteur20 november 2014 · 09:57

Absoluut goeie start op de Stubaier gletsjer!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!