Deel jouw tip/review

Deel jouw tip/review
Andermatt tip: de handmade ski's van Birdos
Andermatt tip: de handmade ski’s van Birdos

Sharing is caring zo luidt het gezegde en niet voor niets heten we daarom dan ook wePowder in plaats van iPowder. Poeder rijden met anderen is simpelweg zoveel leuker en velen hebben hier een of meerdere poedermaatjes voor het leven opgedoken. Je zou bijna denken dat dit de intro is voor een dating site, maar wees gerust. Met dit artikel roepen we je op je tips met de rest op wePowder te delen zodat we niet net die ene shop, dat goedkope hotel of die prima gids missen. Inmiddels hebben we al zo’n 400 tips (bekijk maar eens de tips voor het Montafon of Andermatt), maar ik geloof dat we met z’n allen nog veel meer tips in ons hebben.

Maar goed… de winter komt er aan, de stoke is hoog, druk op het werk, de feestdagen komen er aan etc. Natuurlijk wil jij ook wel even tijd maken voor het delen van jouw tip maar de drukte van alledag slokt je op. Sharing is caring zo luidt het gezegde en dus geven we je iets terug voor de tijd die je er in stopt. Zowiezo krijgt iedere tipgever een code waarmee je 10 euro korting krijgt op je eerstvolgende aankoop bij Bergzeit.nl. Daarnaast mogen we een Ortovox Avalanche 3+ set ter waarde van EUR 349,95 weggeven onder tipgevers die meer dan 3 tips toevoegen. Als dat geen caring is ;)

Win een Ortovox Avalanche 3+ set
Win een Ortovox Avalanche 3+ set

Hoe werkt het?

Op wePowder hebben we bij ieder gebied de mogelijkheid om een ‘insider tip’ toe te voegen. Dat kan bijvoorbeeld een goed pension zijn, een bar waar alle rijders aan het einde van de dag sterke verhalen komen vertellen, een shop waar ze je goed hebben geholpen, dat soort dingen. Maar je kunt ook een review geven van een van de (berg)gidsen waar je ooit mee onderweg bent geweest.

Hoe voeg je jouw tips toe?

  • Ga naar wePowder tips

  • Kies een categorie en vul de vrije velden in

  • Voeg je tip toe

Hoe voeg je jouw review van een (berg)gids toe?

  • Ga naar de Nederlandstalige gidsen pagina

  • Kies een of meerdere gidsen waar je mee op pad bent geweest

  • Voeg jouw review toe

En dan?

Je hebt tot 16 januari de tijd om je tip en/of review toe te voegen. Voeg je minimaal 3 tips toe dan maak je kans op de Ortovox set. Om ervoor te zorgen dat je niet te lang hoeft te wachten op de kortingscode voor Bergzeit.nl sturen we iedere 2 weken dat deze actie loopt (6 weken in totaal) je als tipgever een code toe. Let wel even goed op de spelregels:

  • 10€ korting + gratis verzenden voor orders boven de 50€

  • de code kan slechts 1 keer per gebruiker ingezet worden

  • de code geldt niet in combinatie met andere vouchers

  • de code geldt niet voor afgeprijsde artikelen

meteomorris

Reacties

Gevorderd
LeonieproAuteur12 december 2014 · 12:26

What happend to the Franse Berggidsen die het gebied als hun broekzak kennen en een locaal tintje aan je dag toevoegen???

... but if you try sometime, you just might find, you get what you need!
Gevorderd
LeonieproAuteur12 december 2014 · 12:36

En geen tip, maar kleine correctie (ze hebben het weer eens veranderd) de genoemde site bij Puy st Vincent moet zijn: http://www.puy-saint-vincent.fr/ de huidige link gaat niet naar de goede locatie…

... but if you try sometime, you just might find, you get what you need!
Beginner
JespervzAuteur30 december 2014 · 23:59

Hmm ik vind de meeste hutten in Warth Schröcken wel goed, maar weet niet of het nog geloofdwaardig is als ik 3 positieve tips geef over berghutten ? :P

Beginner
JespervzAuteur30 december 2014 · 23:59

geloofwaardig*

Toerist
MarsAuteur5 januari 2015 · 18:51

@Morris Helaas is er geen rubriek voor gear tips en in deze weblog is geen mogelijkheid voor foto’s.

Dus ik zet hem hier toch maar neer :-)

Als je boutjes van de pucks mist kun je ook flensboutjes met imbus gebruiken. Past perfect, om de hoek te koop en met een imbus zeker zo goed vast te draaien. In de handel zijn ze bekend als “binnenzeskant laagbolkopflensschroef”

Als voor jou elke gram voor jou telt kun je de kruiskopboutjes van de bindingen vervangen en het tooltje vervangen door twee imbussleuteltjes.

Beginner
Timsen91Auteur5 februari 2015 · 22:40

Even een paar vraagjes… zijn er al winnaars bekent en volgens mij nog nooit een kortingscode ontvangen voor een ingestuurde review… Net nu ik een drie eenheid aan het zoeken ben :P

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!