Mijn seizoen tot nu toe

Mijn seizoen tot nu toe

Ook dit jaar verblijf ik weer een seizoen in St. Anton. Veel mensen verklaarden me voor gek, maar een derde seizoen in Anton is echt niet slecht ;). Doordat er in december nog niet veel sneeuw lag en ik halverwege de maand in een behoorlijke lawine zat hebben we het rustig aan gedaan en amper poeder gereden. Oudjaarsdag was eigenlijk de eerste dag van het seizoen dat we behoorlijk gereden hebben, de sneeuw bulkte over de borst ons gezicht in #faceshots. Hierna had ik een boeking van 10 dagen en met alle mazzel die ik had begon het op de laatste dag van mijn boeking te sneeuwen.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer wat ik gedaan heb. Het kwam er eigenlijk op neer dat we elke dag precies hetzelfde deden en dan met verse #bottomlesspow. Tussen de dumps in kwamen perfecte #bluebird dagen, ondanks dat we erg op de veiligheid gelet hebben konden we toch erg mooie lange lijnen skiën. En tja, dan heb je ruim 20 dagen dikke poeder geskied en zit je met 85GB GoPro materiaal… #firstworldproblem?

Anyway, hier een aantal foto’s en een filmpje van een lijn waar ik nu drie jaar naar gekeken heb.

##itsallaboutthehashtags

Rendl-couloir from SulzspitzeThird couloir Schindler West facePowdersmiles![Stuben-Langen ](http://cdn.wepowder.nl/weblog/1/13042-w640.jpg "Stuben-Langen ")ForestJungbruntobelAscent Hoher Riffler (3168m)Touring to WildebeneKühtali from Sonnenkopf

Poor Caspar, at least he skied some big lines first
Poor Caspar, at least he skied some big lines first

-Ernst

ErnstHendrikSprenger

Reacties

Gevorderd
CasparAuteur16 februari 2015 · 10:05

Ik moest lachen en huilen om de manier waarop je het einde van mijn seizoen losjes combineert met de helft van het jouwe. :)

Gevorderd
Mitchel.Auteur16 februari 2015 · 10:15

Naise!!
Fijne laatste maanden!!

Skiing is Freedom!
Beginner
polingAuteur16 februari 2015 · 11:13

geil! ziet er goed uit!

Gevorderd
RPAuteur16 februari 2015 · 11:44

Lekker Ernst!

Explore the Outdoor!
Beginner
DennnnisAuteur16 februari 2015 · 20:53

respect voor de cameraman/vrouw

sneeuw!!!!
Beginner
JespervzAuteur17 februari 2015 · 23:01

Vet!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!